بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در کرمان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما در کرمانشاه

    استان کرمان از نظر وسعت اولین شهر ایران است و مرکز ان شهر کرمان است این شهر مهمترین شهر  در قسمت جنوب شرقی ایران به حساب می اید . این استان با جمعیت 3.164.718 نفر نهمین استان پر جمعیت ایران می باشد . کرمان 7 اثر ثبت شده در یونسکو دارد . استان کرمان چند سال متوالی رتبه اول صادرات غیر نفتی ایران را نصیب خود کرده است ، همچنین این استان بزرگترین صادر کننده خرما از ایران است .

    از نظر اقتصادی منطقه ویژه و آزاد تجاری سیرجان اهمیت استان کرمان را افزایش داده است. این منطقه ویژه صرف نظر از تاثیراتی که در توسعه اقتصادی کل استان داشته، از دیدگاه توسعه جهانگردی نیز اهمیت زیادی دارد. سیرجان گذرگاه اصلی انتقال کالا به کشور‌های خاور ایران و هم چنین اروپا و خلیج فارس بوده و مسیر رفت و برگشت کلیه کالا‌های تجاری از بندر شهید رجایی هرمزگان به کشور‌های آسیای میانه، قفقاز و روسیه است .

    کمبودآب و خشکسالی‌های طولانی مدت، چالش اصلی استان کرمان بوده که پدیده مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و معزل بزرگی، چون حاشیه نشینی را به همراه داشته است. از جمله شهر های استان کرمان میتوان به : سیرجان ، رفسنجان ، جیرفت ، زرند ، بم  و درب بهشت اشاره کرد.

    در استان کرمان مشاغلی از جمله : کشاورزی ، ساخت لوازم یدکی خودرو، پرورش دام و طیور ، صنعت ماشین الات و…. وجود دارد که در هرکدام از این کارها خطرات جانی زیدی برای کارگران دارد ، و مسئول پرداخت خسار ت این اتفاقات سرپرست یا کارفرما یا مدیران مجموعه است. اگر اتفاقی برای چندکارگر هم زمان رخ دهد هزینه پرداخت خسارت توسط کرفرما بالا میرود ، حتی اگر تنها یک از کارکنان اسیب جدی ببینید که منجر به فوت او شود ، کارفرما مجبور است دیه او را پرداخت کند .

    در این صورت بهتر است که کارفرما از قبل بیمه مسئولیت داشته باشد تا بتواند مبالغ مربوطه را از بیمه دریافت کند. بیمه ما که برترین بیمه از نظر مردم است با سابقه پرداخت بالاترین مبالغ خسارت به بیمه گذاران میتواند این اطمینان را به شما بدهد که درصورت بروز مشکل در کمترین مدت و بالاترین خسارات را از این شرکت ( بیمه ما ) دریافت خواهید کرد.

    برای دریافت اطلاعات کامل از بیمه های مسئولیت بیمه ما میتوانید به سایت  www.bimema.ir  مراجعه کنید .

    در کنار بیمه های مسئولیت بیمه ما ، بیمه هایی که مربوط به عمر و سرمایه گذاری بیمه ما ، هستند نیز برای تمامی افراد در دهه اخیر اهمیت پیدا کرده است. در این بیمه نامه تمامی ساکنین شهر های کرمان مانند سیرجان و رفسنجان میتوانند خود و خانواده خود را در برابر حوادث مختلف همچون بیماری های خاص که شامل سرطان ها و پیوند اعضا میشود ، فوت در اثر حادثه ، نقص عضو و دیگر حوادث بیمه کنند و در کنار ان از خدمات سرمایه گذاری استفاده کنند ،

    توجه داشته باشید که استفاده از پوشش ها باعث نمیشود از مبلغ اندوخته شما در بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما کم شود همچنین شما میتوانید بعد از گذشت 10 سال حقوق بازنشستگی ماهانه دریافت کنید که این زمان در بیمه های تامین اجتماعی حداقل 20 سال برای خانم ها و 30 سال کامل برای اقایان است.

    در کنار بیمه های عمر و سرمایه گذاری شهروندان استان کرمان در تمامی شهر ها و با هر موقعیت شغلی و حتی بازنشستگان میتوانند بیمه های تکمیلی بیمه ما را نیز خریداری کنند تا در صورت نیاز به خدمات پزشکی و مراجعه به مراکز درمان هزینه های ان به صورت رایگان باشد. بیمه نامه های تکمیلی بیمه ما از سالانه 250 هزار تومان تا سالانه 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده اند .

    بیمه ما در کرمانشاه|بیمه ما در کرمانشاه|بیمه ما در کرمانشاه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x