بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در کرمانشاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما استان کرمانشاه

     شهر کرمانشاه نهمین استان پر جمعیت ایران است ؛ کرمانشاه از شمال به کوه فرخشاد و کوه پراو، از شمال غربی به کوه طاق بستان و از جنوب به سفید کوه منتهی می‌شود . مرکز این استان شهر کرمانشاه است ، شهر کرمانشاه دارای اقلیم معتدل کوهستانی است . موقعیت اقلیمی و اکولوژیک استان کرمانشاه با توجه به میزان متوسط بارندگی و رطوبت نسبی سالیانه به نحوی است که دامنه کوه‌ها و دشت‌های آن عموماً پوشیده از جنگل و مرتع بوده و در پاره‌ای از نقاط نیز زمین‌های زارعی آبی و دیمی است .

    مهم‌ترین عامل آلودگی هوای کرمانشاه ناشی ازگرد و غبار بیابان‌های کشورهای عراق  و عربستان است که باعث تعطیلی ادارات، مدارس و لغو پروازها به دلیل کاهش شدید دید در برخی روزها می‌گردد ؛میزان دید در برخی از روزها به ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر کاهش می‌یابد. کرمانشاه نخستین شهر در ایران بود که دفن زباله در آن متوقف شده و نخستین طرح بازیافت پسماند در آن به اجرا درآمد. از جمله شهر های استان کرمانشاه میتوان : اسلام اباد غرب ، جوانرود ، سرپل ذهاب (پنجمین شهر پر جمعیت استان کرمانشاه )، سنقر، پاوه ، قصر شیرین ، بیستون ، ماهیدشت ؛ نام برد.

    سال 1396 زلزله ای در شهر سر پل ذهاب آمد که باعث ویرانی های عظیمی شد و هنوز هم بعد از گذشت این همه مدت خسارات این حادثه جبران نشده است و مردم هنوز در کانکس ها و در چادرها زندگی میکنند.در صورتی که اگر خانه های ان منطقه بیمه شده بودند با دریافت خسارت میتوانستند برای خود خانه ای در شهرهای اطراف اجاره کنند تا زمانی که خانه انها در شهر محل سکونتشان دوباره درست شود ؛

    بیمه ما که همواره به فکر ارامش و اسودگی خاطر مردم ایران است با شعار دست در دست ملت ، با ارائه دادن خدمات بیمه اتش سوزی مردم عزیز استان کرمانشاه به خصوص شهرهایی مانند سرپل ذهاب را در مقابل این بلایای طبیعی حفظ میکند. در بیمه نامه اتش سوزی بیمه ما پوشش هایی مانند :زلزله ، سیل ، اتش سوزی و صاعقه ارائه میشود تا مردم عزیز و بیمه گذاران بیمه ما در برابر بسیری از خطرات و بلایای طبیعی در امان باشند .

    بیمه ما تنها اموال را بیمه نمیکند و بیمه های متنوعی برای افراد از زمان تولد تا سنین بالا ارائه میدهد ؛ بیمه عمر بیمه ما که از بهترین و پر طرفدار ترین بیمه نامه های این شرکت است با ارائه پوشش های مختلف و مبالغ خسارت دهی بالا تمامی حوادث را پوشش میدهد ؛ همچنین با ارائه سودهای بالای روزشمار و سالیانه قسمت سرمایه گذاری را نیز پوشش میدهد و با اندوخته حاصل از سرمایه گذاری میتوانید بعد از 10 سال مستمری بازنشستگی دریافت کنید که طبق عرف بیمه تامین اجتماعی زیر 20 سال بازنشسته نمیکند و حتی پس از بازنشستگی مبالغ پایینی میدهد. درصورتی که شما میتوانید در 10 سال با مبلغ مناسبی بازنشسته شوید.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما بیماری کرونا را نیز پوشش میدهد تا در این شرایط سخت اقتصادی بیمه گذاران عزیز بدون دغدغه هزینه بیمارستان به معالجه خود بپردازند. در کنار بیمه عمر و سرمایه گذاری ، بیمه گذاران عزیز میتوانند بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما را نیز خریداری کنند (برای بیمه تکمیلی بیمه ما نیاز نیست حتما تعداد زیادی بیمه باشنمد و یا از طریق سازمان ها انجام گیرد. هر فرد میتواند برای خود و یا خانواده اش به صورت تک نفره این بیمه را تهیه کند)

    با توجه به جمعیت زیاد استان کرمانشاه و تردد ماشین های زیاد بیماری های تنفسی و سرطان ها شایع شده است و برای درمان انها هزینه های بالایی باید پرداخت کرد ، بیمه ما با ارائه پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر و سرمایه گذاری برای درمان این بیماری ها کمک میکند و حتی بر اساس مبلغ بیمه نامه تمامی هزینه ها را پرداخت میکند.

    برای اطلاع کامل از بیمه نامه ها میتوانید به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید.

    بیمه ما استان کرمانشاه|بیمه ما استان کرمانشاه|بیمه ما استان کرمانشاه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x