بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در ایلام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما ایلام

    استان ایلام با مساحتی در حدود 20133 کیلومتر مربع از نظر مساحت در رتبه بیست و دوم کشور قرار می‌گیرد. این استان از شمال با کرمانشاه ، از جنوب با خوزستان، از شرق با لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. ایلام 420 کیلومتر خط مرزی با کشور عراق دارد. بخش قابل توجهی از جمعیت استان ایلام زندگی عشایری دارند. استان ایلام به سه منطقه‌ی آب ‌وهوایی تقسیم می‌شود :

    بخش‌های کوهستانی شمالی و شمال شرقی با آب‌و‌هوای سرد و زمستان‌های طولانی، بخش‌های میانی با آب‌ و‌هوای معتدل و جلگه‌های غرب و جنوب غربی با آب‌ وهوایی گرمسیری. شهرستان های ایلام شامل : بدانان، ایوان، بَدره، دره‌شهر، دهلران، چَرداوُل، مَلِکشاهی، مهران و سیروان  و ایلام نیز مرکز شهر استان ایلام است . ایلام دارای نفت و گاز بسیاری است، ولی با این حال تعداد بیکاران این استان زیاد بوده و از محروم‌ ترین استان های ایران است.

    ایلام استان کوچکی در جنوب غربی ایران است اما تعداد جمعیت ان روز به روز درحال افزایش است ، باوجود افزایش جمعیت در ایلام صدور بیمه نامه های مختلف به خصوص عمر و سرمایه گذاری افزایش پیدا کرده است .این بیمه توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود ، اما باید توجه داشت که بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری ان است که سود بالایی ارائه دهد زیرا بعد از چند سال که میخواهید برداشت کنید باید با شرایط ان زمان کشور مناسب باشد.

    شرکت سهامی بیمه ما که پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد هرساله بالاترین سود مشارکت در منافع را ارائه میدهد و در پایان هرسال بیمه ای شما ، این سود را به حساب اندوخته شما واریز میکند ، تا در شروع سال بیمه ای جدید سود بیشتری به شما تعلق گیرد. بیمه ما کمترین نرخ کارمزد بین بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت های مختلف را برای دریافت وام  داراست ( پس از 2 سال از گذشت بیمه نامه  و پرداخت به موقع اقساط میتوانید تا 90 درصد اندوخته خود را وام دریافت کنید و با پرداخت به موقع اقساط مبلغی که در قرارداد ذکر شده است در پایان بیمه نامه به شما پرداخت میشود )

    بیمه های عمر و سرمایه گذاری برای حوادثی است که باعث به خطر افتادن جان و زندگی افراد میشود ، پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما  شامل : امراض خاص  ( سرطان ها ، پیوند اعضای اصلی بدن ، و …) ، نقص عضو در اثر حادثه ، هزینه های پزشکی حادثه ( هر حادثه ای که منجر به بستری شدن فرد به مدت یک روز کامل در بیمارستان شود ) ، فوت در اثر حادثه و قوت عادی است. در بیمه ما اگر فردی بر اثر کار و یا حادثه ای خارج از کار دچار نقص عضو شود از پرداخت حق بیمه باقی مانده تا اخر قرارداد معاف میشود و همچنین هر ماه مبلغی را به عنوان مستمری دریافت میکند.

    در جنوب کشور و استان ایلام استفاده از بیمه های مسئولیت نیز افزایش پیدا کرده است زیرا خطرات ناشی از شغل های مختلف برای مسئولین و مدیران ان شغل بسیار سنگین شده است. بیمه نامه های مسئولیت ، بیمه ما ، شامل : مسئولیت مهندسان طراح، محاسب و ناظر ساختمان، مدیران مجموعه ورزشی در قبال مراجعه کنندگان، بیمارستان ها و کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها، پزشکان و پیراپزشکان،

    مدیران استخر و ناجيان غریق در قبال شناگران، مدیران شهربازی‌ها و مکان های تفریحی، مدیران و مربیان مهد‌کودک‌ها در قبال کودکان، مدیران آموزشگاه‌ها در قبال دانشجویان و مراجعه کنندگان، شرکت‌های نصاب سیستم گازسوز، بنگاه‌های مسافرتی (تورهای سیاحتی و زیارتی)، مسئولان اردوی دانشجویی، شرکت های نصب و نگهداری آسانسور، بالابر برقی، هتل داران، مدیران واحدهای اقامتی، ‌تعمیرگاه های مجاز خودرو در قبال مالکین اتومبیل، دلالان رسمی بیمه، سینماداران، رستوران ها، بازرسان فنی، مسئولان اردوهای دانش آموزی و دانشجويی و داروخانه ها است.

    برای اطلاع کامل از تمامی بیمه نامه ها و شرایط انها میتوانید به سایت بیمه ما به نشانی www.bimema.ir  مراجعه فرمایید.

    بیمه ما ایلام|بیمه ما ایلام|بیمه ما ایلام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x