بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در سیستان بلوچستان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما ثبت نام

    سیستان و بلوچستان استانی در جنوب شرقی ایران است که بعد از کرمان پهناورترین استان ایران است. این استان دارای اب و هوای گرم و خشک است اما با این حال از تنوع اب و هوایی و اقلیمی متنوعی برخوردار است و مناطق کوهستانی و جنگلی نیز به چشم میخورد. مرکز این استان شهر زاهدان است. وجود مناطق بکر و گونه‌های کمیاب و منحصر به فرد در این استان، نظر جانورشناسان و علاقه ‌مندان به طبیعت را به خود جلب کرده‌است. صدها گونه جانوری شامل ۳۴۰ گونه پرنده، ۶۴ گونه پستاندار و حدود ۱۱۰ گونه خزنده و دوزیست به همراه صدها گونه ماهیان آب شیرین و شور در این استان گزارش و شناسایی شده‌است.

    از شهرهای این استان میتوان به  : خاش ، زاهدان ، زابل ، ایرانشهر ، چابهار ، سراوان ، نیشکر ، گلشن و…. اشاره کرد. سیستان و بلوچستان از جهت رشد و توسعه اقتصادی از مناطق در حال توسعه کشور است و از لحاظ توسعه کمترین توسعه را در میان استان‌های ایران دارد. نرخ باسوادی در سیستان و بلوچستان ۷۹ درصد می‌باشد که ۷ درصد پایینتر از میانگین کشوریست . استان سیستان و بلوچستان برای فعالیت‌های زراعی در تمام فصول سال شرایط مساعد دارد. در شهرستان سراوان خرما ، مهمترین محصول کشاورزی است.

    بیمه ما در سیستان وبلوچستان طرفداران زیادی دارد  ، به دلیل بلایای طبیعی مانند سیل که  هر چند سال باعث خرابی های عظیم میشود بیمه نامه اتش سوزی که شامل پوشش های سیل و صاعقه و اتش سوزی و زلزله است مردم بیشتر در پی دریافت این بیمه نامه هستند تا بتوانن اموال خود را بیمه کنند. گاهی امکان دارد این اتفاقات به صورت دست جمعی نباشد و مثلا یک خانه در اثر انتشار گاز اتش بگیرد و به خانه های اطراف نیز صدمه بزند در این صورت شرکت بیمه هم هزینه خانه فرد و هم هزینه همسایه را پرداخت میکند.

    در اثر حادثه های مختلف به جان افراد صدمه وارد میشود که گاهی هزینه ان بسیار سنگین است مثلا کسی که به سرطان مبتلا میشود و یا کسی که نیاز به پیوند دارد بسیار هزینه های بیمارستانی زیادی باید پرداخت کند و با توجه به این وضعیت اقتصادی بد در جامعه خیلی از مردم از پس این هزینه ها برنمی ایند ، بیمه ما با توجه به شرایط سخت جامعه  بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری را ایجاد کرده که دارای پوشش های نقص عضو در اثر حادثه ، هزینه های پزشکی در اثر حادثه ، فوت در اثر حادثه و فوت طبیعی است.

    همچنین افرادی که در کار خود رسیک نقص عضو و یاخطرات جانی زیادی دارند با دریافت بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما میتوانند در صورت بروز حادثه در طول مدت بیمه نامه هم حقوقی را دریافت کنند و هم از پرداخت حق بیمه معاف شوند .

    بیمه ما علاوه بر پوشش های جانی پوششی برای اینده شما هم دارد ، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما دارای بالاترین سود در بین شرکت های بیمه است و به گونه ای است که هرسال به سود سال قبل شما نیز سود تعلق میگیرد . شما با سرمایه گذاری متوسط یعنی سالانه 2 میلیون تومان میتوانید بعد از 20 -30 سال مبلغ مناسبی با توجه به نرخ رشد تورم در جامعه دریافت کنید.

    حتی بیمه گذاران میتوانند بعد از 10 سال مبلغی را ماهانه به صورت مستمری از اندوخته بیمه خود دریافت کنند ؛ و یا به صورت یکجا ان را درخواست کنند . در کنار بیمه عمر و سرمایه گذاری ، بیمه ما پوشش تکمیلی و درمان را نیز برای  بیمه گذارن فراهم کرده است که پس از خرید بیمه عمر میتوانند خود و خانواده خود را به صورت انفرادی بیمه کنند. که این بیمه بر اساس خواسته هرفرد و مبلغ بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری از دویست و پنجاه هزارتومان تا دو میلیون تومان متغیر است .

    بیمه ما ثبت نام|بیمه ما ثبت نام|بیمه ما ثبت نام|بیمه ما ثبت نام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x