بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما برای زایمان چقدر پوشش میدهد؟

بیمه ما برای زایمان
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما برای زایمان

    “Ma” Insurance For Pregnancy And Child Birth

    زایمان چیست؟

    زایمان عبارت است از اوج دوران بارداری یک زن می باشد که شامل خارج شدن یک یا چند نوزاد از رحم مادر می باشد. زایمان طبیعی روشی از زایمان است که با استفاده از «تکنولوژی پایین» اجرا می شود. در زایمان طبیعی شخص اجازه می‌دهد که طبیعت انسان کار خود را در زایمان انجام دهد. و نوزاد به شکل طبیعی و بدون عمل جراحی به دنیا آید.

    در زایمان طبیعی نوزاد میتواند دو ماهه، سه ماهه تا شش ماهه به دنیا بیاید و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود بسیاری از زنان در هنگام زایمان از هیچ دارویی استفاده نمی کنند و به جای آن برای کاهش درد خود از روش‌هایی مانند تمدد اعصاب یا کنترل تنفس استفاده می کنند.

    در زایمان طبیعی زن یا مادر، کنترل بدن خود را از دست می‌دهد؛ البته ناگفته نماند در هنگام زایمان، یک فرد همیار نیز مادر را به آرامی برای پشت سر گذاشتن مراحل زایمان راهنمایی و حمایت می‌کند.  زمان دقیق انجام زایمان به شکل طبیعی مشخص نشده است و زمانی را که پزشک برای زایمان در نظر می‌گیرد، حدودی است و بعضی وقت ها امکان دارد 2 تا 3 هفته زایمان زودتر انجام شود.

    بیمه درمان تکمیلی

    طوری که میدانیم وظیفه بیمه جبران خسارت در صورت وقوع حادثه و تحت پوشش قرار دادن بیمه گزار است. که بزرگترین خطر و خسارت برای یک انسان در طول دوران زندگی همانا خطراتی هستند که سلامتی انسان راتهدید میکنند.

    بیمه درمان تکمیلی، رشته بیمه ای زیرشاخه بیمه اشخاص است که ریسک های مربوط به سلامتی و هزینه های بیماری های انسان ، داروها و عمل های جراحی و خدمات پزشکی را تحت پوشش قرار می‌دهد که بیمه تامین اجتماعی در قبال آن ها مسئولیتی تقبل نمی کند. پس نظر به اینکه سلامتی مهم ترین بخش زندگی یک شخص است پس می توان بیمه هایی که سلامتی و خسارت های بیماری شخص را تحت پوشش قرار می دهند را در لیست مهم ترین بیمه ها قرار دهیم.

    بیمه ما برای زایمان
    بیمه ما برای زایمان

    آیا بیمه درمان شرکت بیمه ما پوششی برای زایمان دارد؟

    از هنگامی که بیمه ما طرح سپاس پلاس یا همان بیمه تکمیلی را ارائه نموده است، بسیاری از مردم عزیز کشور به ویژه خانم ها، بیمه تکمیلی را برای زایمان تهیه کرده اند، زیرا مبالغی که بیمه ما برای زایمان و نازایی در بیمه تکمیلی خود پیشبینی کرده است بسیار کاربردی و مناسب با هزینه های زایمان در کشور است.

    ناگفته نماند که بعضی از پوشش های بیمه تکمیلی شرکت بیمه “ما” مدت انتظار دارند و تا قبل از آن هزینه ها را جبران نمیکنند، برای مثال مدت انتظار بیمه درمان تکمیلی در شرکت بیمه ما برای زایمان های طبیعی و سزارین ۹ ماه کامل است و قبل از آن بیمه هزینه ای را به بیمه گذار باز نمیگرداند.

    برای سپری کردن دوره انتظار و و استفاده از این بیمه نامه برای زایمان باید قبل از بارداری برای خرید این بیمه نامه اقدام کنید. زیرا با توجه به دوره‌ انتظاری که در پیش ‌رو دارید، اگر بعد از بارداری اقدام به خرید این بیمه کنید، نمی ‌توانید از خدمات و پوشش این بیمه نامه استفاده کنید.

    آیا در بیمه درمان شرکت بیمه ما پوشش هایی برای هزینه های آزمایشات مختلف دوران بارداری وجود دارد؟

    در بیمه نامه درمان تکمیلی شرکت “بیمه ما”، پوشش هزینه های پاراکلینکی نیز وجود دارد که خانم های باردار میتوانید آزمایشات مختلف دوران بارداری خود را با آن انجام دهید، تا هزینه های شما در این دوران و با توجه به بالا رفتن هزینه های آزمایشات و …. به مقدار زیادی کاهش یابد.

    بیمه تکمیلی در شرکت بیمه ما دارای چندین طرح است که هر کدام برای زایمان مبالغ متفاوتی را پرداخت میکنند.

    انواع بیمه درمان های تکمیلی

    بیمه درمان تکمیلی به دسته بندی های زیر تقسیم شده است:

    1. بیمه درمان تکمیلی گروهی
    2. بیمه درمان تکمیلی خانواده
    3. بیمه درمان تکمیلی انفرادی
    بیمه ما برای زایمان
    بیمه ما برای زایمان

    پوشش های اصلی بیمه درمان تکمیلی:

    هرچند پوشش های بیمه های درمان تکمیلی در هر شرکت متفاوت می باشد اما اصلی ترین پوشش ها عبارت از پوشش هایی هستند که ذیلاً برایتان بیان می کنیم:

    • جبران هزینه های بستری جهت درمان و جراحی در بیمارستان
    • جبران هزینه های رفع عیوب انکساری چشم
    • جبران هزینه های سرویس دهی آمبولانس
    • جبران هزینه های زایمان
    • جبران هزینه های جراحی سرپایی
    • جبران هزینه های دندانپزشکی
    • جبران هزینه های دارو، آزمایش و رادیولوژی
    • هزینه های همراه بیماران زیر هفت سال و بالای هفتاد سال در بیمارستان

    بعضی پوشش های اضافی که در صورت توافق بین شرکت بیمه و شخص و درج آن در بیمه نامه تحت پوشش میباشند نیز عبارتند از:

    پوشش هزینه های عمل جراحی مغز، اعصاب مرکزی و نخاع، گامانایف، سرطان، پیوند ریه، کبد، قلب، مغز استخوان، کلیه و غیره موارد که درج بیمه نامه باشد.

    چگونه می توان هزینه های آزمایش و سایر موارد مربوط به زایمان را از شرکت بیمه “ما” دریافت کرد؟

    مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه ما در پایتخت کشور تهران و شهرستان های دیگر:

    شرکت بیمه “ما” با تعدادی از درمانگاه ها و بیمارستان ها در هر شهر قرارداد دارد و شما می توانید با مراجعه به این مراکز به راحتی بدون پرداخت هزینه کارهای مربوط به درمان خود را انجام دهید.

    مراکزی که طرف قرار داد بیمه ما نیستند:

    ممکن است در صورت نیاز و در شرایط اضطراری در محل های گوناگون دسترسی به بیمارستان و درمانگاهی که طرف قرارداد شرکت بیمه “ما” باشد ممکن نباشد در این شرایط با مراجعه به نزدیکترین بیمارستان و دریافت برگه ای که نام پزشک،  بیمارستان و مهر در آن ذکر باشد به شعب پرداخت خسارت بیمه ما در شهر خود مراجعه کنید و هزینه را دریافت کنید.

    نکته: بیمه ما برای زایمان شامل فرانشیز است که مقدار آن بسیار کم تر از دیگر شرکت های بیمه ای است و شما با داشتن بیمه گر پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمان و … دیگر نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای به بیمارستان ندارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x