بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد؟

بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد؟
2.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد؟

    امروزه بیمه تکمیلی به یک بیمه نامه پر طرفدار تبدیل شده است حتی گاهی اوقات مردم داشتن بیمه تکمیلی را به داشتن بیمه تامین اجتماعی ترجیح میدهند زیرا این بیمه موارد بسیار زیادی را پوشش میدهد و در صورت مریض شدن و مراجعه به بیمارستان تقریبا هزینه شما صفر میشود به جز چند درصد فرانشیزی که باید پرداخت کنید که در شرکت های بیمه ای مختلف متفاوت است.

    البته با داشتن بیمه تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی به صورت یکجا در صورت مراجعه به درمانگاه  و بیمارستان ها فرانشیز بیمه تکمیلی با تامین اجتماعی جبران میشود و شما هیچ مبلغی را برای کار های بستری و درمان و حتی آزمایشات پرداخت نمیکنید. پوشش هایی که بیمه تکمیلی دارد را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

    • جبران هزینه‌ های بستری در بیمارستان جهت درمان طبی، جراحی‌ های عمومی و تخصصی
    • جبران هزینه‌ های زایمان شامل زایمان طبیعی ، سزارین و كورتاژ تشخیصی
    • جبران هزینه‌ های پاراكلینیكی شامل: سونوگرافی، ماموگرافی، رادیوتراپی، انواع اسكن، انواع سی‌تی‌اسكن، ام ـ آر ـ آی، اكو كاردیوگرافی، تست ورزش، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغز و آنژیوگرافی چشم
    • جبران هزینه های جراحی‌های سرپایی شامل: شكستگی‌ها، گچ گیری، ختنه، بخیه، كرایوتراپی، اكسیزیون ، لیبوم ، تخلیه كیست و لیزر درمانی.
    • جبران هزینه‌ های رفع عیوب انكساری چشم
    • جبران هزینه‌ های سرویس دهی آمبولانس
    • جبران هزینه‌ های دندان پزشكی
    • جبران هزینه‌ های دارو، ویزیت، آزمایش و رادیولوژی
    بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد؟
    بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد؟| طرف قرار داد بیمه| بیمارستان طرف قرارداد|

    اما مسئله این است که بیمه های تکمیلی در اکثر شرکت های بیمه به صورت گروهی و برای ادارات و سازمان ها انجام میشود و تعداد محدودی از شرکت های بیمه، بیمه تکمیلی انفرادی را صادر میکنند که در بین آنها بیمه ما بهترین است، زیرا پشتوانه آن بانک ملت است و البته تنوع و حق بیمه های این بیمه تکمیلی  بسیار گوناگون است.

    با توجه به مطالب بالا حتی اگر فرد متقاضی بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمان هم نداشته باشد میتواند بیمه تکمیلی بیمه ما را دریافت کند.؛ البته در این شرایط لازم است که هنگام دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را هم داشته باشید که این بیمه در زمان حوادثی مانند تصادف، از کار افتادگی و…. به کمک شما میرسد و حتی هزینه های معالجه بیماری های خاص را هم پرداخت میکند و حتی میتوانید در 10 سال از آن بازنشستگی دریافت کنید و به صورت ماهانه مستمری بازنشستگی بگیرید.

    بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی ما در تهران و شهرستان ها زیاد هستند و حتی اگر نتوانستید برای کارهای ضروری به این مراکز مراجعه کنید تنها کافیست از بیمارستان و دکتر معالج خود یک نامه با مهر دریافت کنید و آن را به یکی از شعب پرداخت خسارت بیمه ما در مناطق مختلف استان تهران ببرید و تا مبلغ خسارت را با کسر فرانشیز به شما تحویل دهند.

    دریافت هزینه بیمه تکمیلی به دو صورت است که در ادامه آنها را برای شما مطرح میکنیم:

    1. مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه ما در تهران و شهرستان ها:

    بیمه ما با تعدادی از درمانگاه ها و بیمارستان ها در هر شهر قرارداد دارد و شما با مراجعه به این مراکز میتوانید به راحتی بدون پرداخت هزینه ای کارهای مربوط به درمان خود را انجام دهید و اگر بیمه گر پایه مانند بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمان و… داشته باشید نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای از جانب شما نیست و هزینه های بیمارستان شما کاملا رایگان میشود.

    برای اینکه متوجه شوید بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد بهترین کار مراجعه به سایت بیمه ما و  رفتن به قسمت بیمارستان های طرف قرار داد و پیدا کردن شهرتان است و یا میتوانید با نمایندگی های شهر خود تماس حاصل فرمایید تا بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ما را به شما بگویند.

    بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد؟
    بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد؟| طرف قرار داد بیمه| بیمارستان طرف قرارداد|
    1. مراکزی که طرف قرار داد بیمه ما نیستند:

    ممکن است در شرایط ضروری و در محل های گوناگون دسترسی به بیمارستان و درمانگاهی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی بیمه ما باشد را نتوانید پیدا کنید، در این شرایط با مراجعه به نزدیکترین بیمارستان و دریافت برگه ای که نام پزشک و بیمارستان در آن ذکر شده باشد و مهر خورده باشد میتوانید به شعب پرداخت خسارت بیمه ما در شهر خود مراجعه کنید و هزینه مربوطه را دریافت کنید.

    برای تهیه بیمه تکمیلی بیمه ما برای یک خانواده تنها کافی است سرپرست یک بیمه عمر و سرمایه گذاری دریافت کند و دیگر اعضای خانواده از طریق سرپرست خانواده بیمه تکمیلی را دریافت میکنند. مدارک لازم جهت دریافت بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما به شرح زیر است:

    • ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮم ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد درﻣﺎن خانواده (ﻓﻘﻂ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪه اﺻﻠﯽ)
    • تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی (تمامی اعضا خانواده تحت تکفل شامل همسر و فرزندان )
    • ﺷﻤﺎره ﺷﺒﺎ ﺑﯿﻤﻪ ﮔﺬار اﺻﻠﯽ جهت پرداخت خسارت در صورت پرداخت هزینه های بیمارستانی در بیمارستان هایی که طرف قرارداد نیستند.

    بیمه تکمیلی ما متعلق به کدام شرکت بیمه ای است و از کجا میتوان آن را خریداری کرد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    2.5 2 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    2.5 2 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x