بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه زنان خانه دار چه پوشش هایی دارد؟

بیمه زنان خانه دار
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه زنان خانه دار چه پوشش هایی دارد؟

    یکی از دغدغه ‌های زنان خانه دار، داشتن بیمه بدون داشت شغل است زیرا این مادران عزیز به دلیل مشکلات مختلف و یا شغل آزادی که در خانه دارند مانند خیاطی و …. در جایی که تحت پوشش بیمه قرار گیرند مشغول به کار نیستند تا در شرایطی مانند بیماری های سخت و حوادثی که ممکن است برای آنها در هر حالتی پیش آید، بتوانند از بیمه خود برای جبران هزینه ‌های بیمارستانی و درمانی استفاده کنند.

    بیمه زنان خانه دار بیمه ‌ای است که برای جوابگویی به نیاز مادران عزیز توسط بیمه تامین اجتماعی و دیگر شرکت های بیمه ای ارائه شده است، البته بیمه زنان خانه دار که توسط بیمه تامین اجتماعی انجام میشود حق بیمه بالایی را به صورت ماهانه دریافت میکند مخصوصا اگر بخواهید سقف های بالا را انتخاب کنید تا در زمان بازنشستگی مستمری مناسب و متناسب با شرایط جامعه دریافت کنید.

    اگر بخواهیم به صورت منطقی درباره بیمه زنان خانه دار بیمه تامین اجتماعی نظر بدهیم، باید بگوییم با دریافت و خرید بیمه زنان خانه دار از تامین اجتماعی شما مبلغ بالایی را به صورت ماهانه پرداخت میکنید در صورتی که حقوق و مستمری شما حتی بعد از 30 سال نیز برای گذراندن امورات زندگی کافی نیست و در اصل مبلغ بسیار کمتری از آن حق بیمه ای که پرداخت کرده اید را به شما به عنوان حقوق میدهند و البته پوشش های که به شما میدهد خیلی کمتر از حق بیمه ای است که دریافت میکنید و از نظر بسیاری از بانوان این بیمه به صرفه نیست.

    برای حل این مشکل شرکت های بیمه ای خصوصی مانند بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است اقدام به ارائه بیمه نامه هایی به نام بیمه عمر زنان خانه دار کرده اند که با پرداخت حق بیمه بسیار کم و به صورت سالانه و اقساطی میتوانید چندین برابر آن را بعد از بازنشستگی به صورت مستمری ماهانه یا به صورت یکجا دریافت کنید این مبلغ در انتهای قرار داد به صورت میلیاردی می باشد حتی اگر کمترین میزان حق بیمه را انتخاب کرده باشید.

    بیمه زنان خانه دار
    بیمه زنان خانه دار| پوشش بیمه زنان خانه دار| مزایای بیمه زنان خانه دار|

    بیمه زنان خانه دار که توسط بیمه ما ارائه میشود، پوشش های متنوعی دارد که با وجود این پوشش هایی که دارد مبلغ حق بیمه آن بسیار منطقی است، زیرا در زمان بروز حادثه ناگوار چندین برابر حق بیمه پرداختی را برای درمان و بستری و … به شما پرداخت میکند.

    در بیمه زنان خانه دار که از طرف شرکت بیمه ما ارائه میشود، تمامی دختران از بدو تولد و زنان خانه دار با هر سنی که دارند میتوانند بیمه عمر را دریافت کنند و از آن برای پس انداز و یا در صورت بروز حوادث جانی برای پرداخت هزینه های درمان استفاده کنند.

    حتی بعد از دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید بیمه تکمیلی انفرادی را از بیمه ما برای خود و دیگر اعضای خانواده آن هم با داشتن تنها یک بیمه عمر در بین تمامی اعضا دریافت کنید تا در زمان مراجعه به درمانگاه و انجام آزمایشات از آن استفاده کنید.

    مبلغ پرداختی حق بیمه عمر زنان خانه دار در بیمه ما کم است و از سالیانه 2 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان متفاوت است، به دلیل ماهانه نبودن آن به شما فشاری در پرداخت آن وارد نمیشود و خیلی راحت میتوانید برای خود و فرزندان دختر خود این بیمه نامه را تهیه کنید.

    بیمه زنان خانه دار شرکت بیمه ما دارای پوشش های زیر است که برای دریافت اطلاعات دقیق درباره هر کدام میتوانید با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید:

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر ، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی ماهانه و سالانه  هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد. در صورت فوت عادی فرد بیمه شده سرمایه فوت عادی به ذینفعان بیمه نامه که توسط خود فرد بیمه گذار گفته شده است پرداخت می‌ شود.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌ های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت  وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    بیمه زنان خانه دار
    بیمه زنان خانه دار| پوشش بیمه زنان خانه دار| مزایای بیمه زنان خانه دار|
    1. زنان خانه دار میتوانند بعد از گذشت 2 سال و پرداخت کامل حق بیمه خود به میزان 90 درصد اندوخته خود از بیمه نامه خود وام دریافت نمایند تا در مشکلات زندگی و زمانی که به فکر خرید خانه، طلا، خودرو، و … هستند نیاز نباشد از دیگران مبلغی را قرض بگیرند.
    2. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود.

    منظور از بیماری‌ های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتون در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.

    1. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x