بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما برای زایمان چه شرایطی دارد؟

بیمه ما برای زایمان
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما برای زایمان چه شرایطی دارد و چه مدت دوره انتظار باید برای آن رعایت کرد؟

    بیمه تکمیلی یکی از انواع بیمه های درمانی است که همراه با بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی برای کاهش بیشتر هزینه های درمانی انجام میشود. یکی از شرکت های بیمه ای که ، بیمه تکمیلی را به صورت انفرادی به همه مردم عزیز ایران بدون نیاز به بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمان ارائه میدهد، بیمه ما است.

    در چند سال اخیر که بیمه ما طرح سپاس پلاس یا همان بیمه تکمیلی را ارائه داده است، بسیاری از مردم، بیمه ما برای زایمان را تهیه کرده اند، زیرا مبالغی که بیمه ما برای زایمان و نازایی در بیمه تکمیلی خود ایجاد کرده است بسیار کاربردی و مناسب با هزینه های زایمان در سال های اخیر بوده است.

    البته بعضی از پوشش های بیمه تکمیلی ما مدت انتظار دارند و تا قبل از آن هزینه ها را جبران نمیکنند، برای مثال و متناسب با این نوشته مدت انتظار بیمه درمان تکمیلی در شرکت بیمه ما برای زایمان های طبیعی و سزارین 9 ماه کامل است و قبل از آن بیمه هزینه ای را به بیمه گذار باز نمیگرداند.

    برای طی کردن دوره انتظار و اینکه بتوانید در پایان بارداری و زمان به دنیا آمدن فرزند دلبندتان از این بیمه برای زایمان خود استفاده کنید، می‌ بایست قبل از بارداری برای خرید این بیمه درمان اقدام کنید. زیرا با توجه به دوره‌ انتظاری که در پیش ‌رو دارید، اگر بعد از بارداری اقدام به خرید این بیمه کنید، نمی ‌توانید از خدمات این پوشش استفاده کنید؛ به بیان دیگر، شرکت بیمه ما هیچ تعهدی را نسبت به پرداخت خسارت این پوشش‌ ها نخواهد داشت.

    | بیمه ما برای زایمان چه شرایطی دارد؟| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    بیمه ما برای زایمان| بیمه تکمیلی برای زایمان| بیمه زایمان در بیمه تکمیلی|

    پس حتی اگر در حال حاظر قصد باردار شدن ندارید بهتر است که بیمه تکمیلی بیمه ما را خریداری کنید تا تمامی دوره های انتظار مانند زایمان و عمل های مختلف برای شما طی شود، زیرا علاوه بر زایمان تعداد دیگری از پوشش های این بیمه دارای  دوره انتظار هستند.

    در بیمه تکمیلی بیمه ما، پوشش هزینه های پاراکلینکی نیز وجود دارد که میتوانید آزمایشات مختلف دوران بارداری خود را با آن انجام دهید، تا هزینه های شما در این دوران بارداری و با توجه به بالا رفتن هزینه های آزمایشات و …. به مقدار زیادی کاهش یابد.

    بیمه تکمیلی در شرکت بیمه ما دارای چندین طرح است که هر کدام برای زایمان مبالغ متفاوتی را پرداخت میکنند. این مبالغ از  2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان است. برای دریافت هزینه 5 میلیون تومانی باید بالاترین طرح را که نام آن سقف طرح زرین است را انتخاب کنید.

    برای خرید بیمه تکمیلی بیمه ما برای زایمان که به صورت انفرادی نیز ارائه میشود کافی است که مراحل زیر را طی کنید:

    • تکمیل فرم پیشنهاد درمان خانواده( تنها بیمه شده اصلی) و تکمیل فرم پرسشنامه سلامت برای دیگر بیمه شدگان
    • مدرک شناسایی عکس دار معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) اگر شناسنامه بود صفحه اول و دوم نیاز است. و کپی کارت ملی تمام اعضای خانواده.
    • کپی صفحه اول دفترچه بیمه برای حداقل یک ماه برای تمامی اعضای خانواده
    • کپی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری
    • شماره شبا بیمه گذار اصلی
    • پرینت بانکی و فرم پیوست
    • نسخه فرم پیشنهاد بیمه عمر و سرمایه گذاری مهم است و در اولویت همه این موارد بالا قرار دارد
    بیمه ما برای زایمان
    بیمه ما برای زایمان| بیمه تکمیلی برای زایمان| بیمه زایمان در بیمه تکمیلی|

    برای دریافت هزینه آزمایشات و هزینه های بستری و زایمان از بیمه ما دو راه دارید که در ادامه آنها را به شما معرفی میکنیم:

    1. مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه ما در تهران و شهرستان ها:

    بیمه ما با تعدادی از درمانگاه ها و بیمارستان ها در هر شهر قرارداد دارد و شما با مراجعه به این مراکز میتوانید به راحتی بدون پرداخت هزینه ای کارهای مربوط به درمان خود را انجام دهید و اگر بیمه گر پایه مانند بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمان و… داشته باشید نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای از جانب شما نیست و هزینه های بیمارستان شما کاملا رایگان میشود.

    برای اینکه متوجه شوید بیمه ما با چه بیمارستان هایی قرارداد دارد بهترین کار مراجعه به سایت بیمه ما و  رفتن به قسمت بیمارستان های طرف قرار داد و پیدا کردن شهرتان است و یا میتوانید با نمایندگی های شهر خود تماس حاصل فرمایید تا بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ما را به شما بگویند.

    1. مراکزی که طرف قرار داد بیمه ما نیستند:

    ممکن است در شرایط ضروری و در محل های گوناگون دسترسی به بیمارستان و درمانگاهی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی بیمه ما باشد را نتوانید پیدا کنید، در این شرایط با مراجعه به نزدیکترین بیمارستان و دریافت برگه ای که نام پزشک و بیمارستان در آن ذکر شده باشد و مهر خورده باشد میتوانید به شعب پرداخت خسارت بیمه ما در شهر خود مراجعه کنید و هزینه مربوطه را دریافت کنید.

    نکته: بیمه ما برای زایمان شامل فرانشیز است که مقدار آن بسیار کم تر از دیگر شرکت های بیمه ای است و شما با داشتن بیمه گر پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمان و … دیگر نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای به بیمارستان ندارید.

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x