بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چه بیمه ای برای کودک لازم است؟| بیمه آتیه کودکان “بیمه ما”

بیمه ای برای کودک
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • چه بیمه ای برای کودک خانواده لازم است؟

    امروزه به دلیل شیوع بیماری های مختلف که کرونا در صدر آنها است لزوم داشتن بیمه  برای خانواده ها جهت کم کردن هزینه های بیمارستان و داروها به یک الزام تبدیل شده است. در این راستا سرپرست های خانواده به دنبال انتخاب بهترین بیمه برای خانواده خود هستند و علاوه بر بیمه به دنبال روش خوبی برای سرمایه گذاری برای آیند همسر و فرزند خود هستند، تا آینده آنها تضمین شود.

    بیشتر توجه سرپرستان و پدران خانواده بر راحتی و آسایش فرزندان خود در آینده است تا بتوانند در اوج جوانی و در زمانی که باید تفریح کنند یا شغل  مورد علاقه خود را آغاز کنند بدون اینکه خود را درگیر وام گرفتن کنند.

    در این بین بسیاری به فکر سپرده گذاری در بانک هستند و تعداد زیادی از پدر ها نیز در بورس سرمایه گذاری میکنند. که بهتر است بدانید این پس انداز ها به راحتی در دسترس شماست و میتوانید هر وقت که خواستید از این پس انداز ها برداشت کنید که در این صورت هیچ پولی برای آینده فرزند شما باقی نمی ماند.

    بیمه ای برای کودک
    بیمه ای برای کودک|بیمه عمر فرزندان| بیمه سرمایه گذاری فرزندان| پوشش بیمه عمر|

    پس بهترین راه برای  پس انداز برای کودکان چیست؟

    راه بهتر و آسان تری نیز وجود دارد که آن خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از “بیمه ما” است! این بیمه نامه علاوه بر اینکه تمامی حوادث را برای فرزندان شما پوشش میدهد و باعث میشود تا اگر در حین بازی و یا در راه مدرسه برای آنها مشکلات گوناگونی به وجود آمد هیچ هزینه ای برای درمان و بستری و سایز هزینه های بیمارستانی پرداخت نکنند.

    همچنین با توجه به اینکه بیماری های سخت و خاص در ایران امروزه بین کودکان بسیار رایج شده است، اگر خدایی ناکرده کودک دلبند شما به یکی از این بیماری ها مبتلا شد  یا نیاز به پیوند اعضای داخلی داشت، با داشتن این بیمه نامه شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت و تمامی این هزینه ها از جانب بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما که برای  فرزند خود خریداری  کرده اید پرداخت میشود.

    در دیگر شرکت های بیمه ای، بیمه نامه های عمر معمولا برای کودکان زیر ۱۵ سال و در برخی از شرکت ها برای کودکان زیر ۱۲ سال پوشش امراض ارائه نمی ‌شود و با پایان ۱۵ سالگی و یا  ۱۲ سالگی فرزندان پوشش های امراض برای آن ها جاری می ‌شود. در صورتی که شرکت “بیمه ما” که پشتوانه آن بانک ملت است پوشش امراض خاص را از سن یک سالگی به بعد برای کودکان ارائه میدهد.

    از دیگر مزیت های های سرمایه گذاری در بیمه عمر و سرمایه گذاری آتیه فرزندان این است که شما میتوانید بین 5 تا 20 درصد انتخاب کنید که سرمایه شما سالانه بر اساس تورم بالاتر برود و از این رو فرزند شما در پایان بیمه نامه و در دوران اوج جوانی خود مبلغی را دریافت میکند که نیازهایش را مطابق با هزینه های آن زمان تامین میکند. تامین هزینه تحصیل فرزندان، تامین هزینه ازدواج، تامین هزینه مسکن و … از مواردی هستند که با داشتن بیمه تامین آتیه فرزندان در آینده بسیار ساده می‌شوند.

    بیمه ای برای کودک
    بیمه ای برای کودک|بیمه عمر فرزندان| بیمه سرمایه گذاری فرزندان| پوشش بیمه عمر|

    مبلغ و روش پرداختی برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری کودکان بانک ملت چه گونه است؟

    در زمان خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری شما به عنوان سرپرست باید ماهانه یا سالانه مبلغ خیلی کمی را به حساب بیمه ای فرزندتان واریز کنید، در هر سال سود روزشماری به عنوان سود مشارکت در منافع و نیز سودی تضمینی که بیمه مرکزی آن را تعیین کرده به حساب بیمه ای کودک شما واریز میشود.

    در نهایت همه این مبالغ جمع آوری میشوند و در بلند مدت یعنی بین 10 تا 30 سال سرمایه بزرگی خواهند شد. سودهای مشارکت در منافع از سرمایه گذاری شرکت های بیمه ای در پروژه های مختلف و بزرگ حاصل میشود و همین باعث چندین برابر شدن سرمایه شما و حساب آتیه فرزندانتان خواهد شد.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری کودکان چند ساله است؟

    مدت زمان بیمه نامه عمر فرزندتان را برای 30 سال انتخاب کنید، اگر بیمه نامه‌ ای که خریداری میکنید مدت زمان کوتاه تری داشته باشد بعد از پایان مدت بیمه نامه نمی ‌توانید مدت زمان بیمه نامه‌ تان را طولانی ‌تر کنید تا سود های بیشتری را به دست آورید. اما در صورت انتخاب 30 سال میتوانید در مدت زمان کوتاه تری هم آن را برداشت کنید و اگر قصد برداشت نداشتید آن را تا پایان 30 سال نگه میدارید تا سرمایه بیشتری به کودک شما برسد.

    بیمه ای برای کودک
    بیمه ای برای کودک|بیمه عمر فرزندان| بیمه سرمایه گذاری فرزندان| پوشش بیمه عمر|

    مزیت بیمه عمر و سرمایه گذاری کودکان برای والدین چیست؟

    بیمه عمر و سرمایه گذاری حتی به فکر پدرها و مادر ها در شرایط سخت اقتصادی بوده است و این امکان را فراهم کرده که بعد از گذشت 2 سال از بیمه نامه فرزندشان بتوانند وامی را به میزان 90% اندوخته بیمه ای دریافت کنند بدون اینکه کمترین ضرری به سرمایه گذاری فرزندشان وارد شود.

    در این صورت هم مشکل مالی خانواده برطرف میشود و هم به سرمایه گذاری و پس انداز فرزندشان آسیبی وارد نمیشود. البته لازم به ذکر است که برای دریافت این وام هیچ نیازی به ضامن نیست و تنها ضامن بیمه نامه فرزند شما نزد شرکت بیمه ای است.

    چرا بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری کودکان متعلق به بیمه ما است؟

    1. بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان توسط شرکت های بیمه ای مختلفی ارائه میشود که هرکدام شرایط تقریبا یکسانی دارند. اما با توجه به مدارکی که از بیمه مرکزی به دست آمده است بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری برای تامین آتیه فرزندان، را در سال 1400 شرکت بیمه ما ارائه میدهد زیرا؛ با نگاهی به پیشینه این بیمه در سال های قبل متوجه میشویم که بالاترین میزان سود مشارکت در منافع را شرکت بیمه ما در سال 1399 به میزان 41% داشته و توانسته در مدت 10 ساله تاسیس خود در بین بیمه های اتکایی قرار بگیرد و دیگر شرکت های بیمه ای را در صورت ورشکست شدن حمایت مالی کند.
    1. علاوه بر این مزیتی که شرکت بیمه ما نسبت به دیگر شرکت های بیمه ای دارد این است که سود های خود را درست در پایان هر سال بیمه ای و در سر رسید بیمه ای به حساب فرد واریز میکند، و با این شرایط به این سود در سال بعد هم سود تعلق میگیرد.
    1. سقف پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری برای آتیه فرزندان نیز بسیار بالاتر از دیگر شرکت ها است و با این سقف پوشش ها خیالتان از بابت هر حادثه و بیماری که ممکن است خدایی ناکرده به سراغ کودک دلبندتان بیاید راحت باشد و تنها به سلامتی فرزندتان فکر کنید نه هزینه های درمان و بیمارستان و داروها.
    1. یکی دیگر از مزیت های بیمه ما نسبت به دیگر شرکت های بیمه ای این است که بیمه تکمیلی انفرادی را برای کودکان با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری به شما ارائه میدهد و دیگر نیازی نیست این بیمه را حتما از طریق شرکت داشته باشید، همچنین نیاز به داشتن بیمه پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و… نیز ندارد و میتوانید تنها با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری آن هم با مبلغ پایین برای خود و خانواده خود خریداری کنید.
    بیمه ای برای کودک
    بیمه ای برای کودک|بیمه عمر فرزندان| بیمه سرمایه گذاری فرزندان| پوشش بیمه عمر|

    پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما برای کودکان چه مواردی را شامل میشود؟

    1. سرمایه فوت به هر علت یا فوت طبیعی:

    در صورت فوت بیمه‌ شده اصلی، بیمه‌ گر یعنی همان شرکت بیمه موظف است مبلغی را به بازماندگان او پرداخت کند که بر اساس مبلغ پرداختی حق بیمه تعیین میشود. اما به طور کلی در صورت فوت بیمه ‌شده بر اثر مرگ طبیعی و نه حادثه، حدوداً مبلغی به میزان 1 تا 40 برابر حق‌ بیمه پرداختی سالانه، سرمایه فوت به بازماندگان وی تعلق می‌گیرد.

    سرمایه فوت را نیز می ‌توان مانند حق بیمه، به طور سالانه افزایش داد که در بیمه نامه خود میتوانید این گزینه را انتخاب کنید. این مبلغ بدون نیاز به انحصار وراثت به ذی ‌نفعانی که بیمه‌گذار پیش ‌تر در بیمه نامه و در قسمت مخصوص تعیین کرده است به نسبت های که باز هم خود بیمه گذار تعیین میکند تعلق می‌گیرد. در صورتی که بیمه‌گذار ذی‌ نفعان را تعیین نکرده باشد، سرمایه فوت به وراث قانونی پس از انحصار ورثه پرداخت خواهد شد.

    1. دریافت مستمری بازنشستگی:

    پس از پایان قرارداد و یا بازخرید قرارداد توسط شخص بیمه گذار، اندوخته هم به صورت یک ‌جا، هم به صورت مستمری بازنشستگی و هم ترکیبی از این دو قابل دریافت است. با گذشت حداقل ده سال از مدت قرارداد بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه ما، فرد می‌تواند برای دریافت مستمری بازنشستگی خود اقدام کند.

    میزان دریافت مستمری به مبلغ اندوخته، نحوه عقد‌ قرارداد و سن بیمه ‌شده بستگی دارد. مستمری بازنشستگی می‌تواند به چندین شکل و با شرایط مختلفی پرداخت شود. برای نمونه به صورت مادام‌العمر یا در مدت معین. برای هر دو حالت دریافت مستمری نیز می‌توان شرط حیات بیمه شده را منظور کرد. در واقع تعیین شود که پرداخت مستمری با فوت بیمه ‌‌شده قطع می‌شود یا پرداخت به ذی ‌نفعان وی ادامه دارد.

    بیمه ای برای کودک
    بیمه ای برای کودک|بیمه عمر فرزندان| بیمه سرمایه گذاری فرزندان| پوشش بیمه عمر|

    پوشش های فرعی بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    انتخاب این پوشش های برای کودکان بسته به درخواست خودتان دارد زیرا برای داشتن این بیمه نامه ها نیاز است مبلغ کمی را به حق بیمه خود اضافه کنید، توصیه ما به شما این است که در ابتدا پوشش امراض خاص و هزینه پزشکی را انتخاب کرده و در سن بالاتر از 18 سال دیگر پوشش های بیمه ای را نیز به بیمه نامه خود اضافه کنید.

    1. سرمایه فوت در اثر حادثه:

    اگر فرد بیمه گذار بر اثر حادثه ای مانند تصادف، پرت شدن از ارتفاع، آتش سوزی و…. جان خود را از دست بدهد با انتخاب این پوشش، در صورت فوت بیمه‌ شده بر اثر حادثه، مبلغی بین 1 تا 4 برابر سرمایه فوت طبیعی به ‌اضافه‌ ی سرمایه اصلی که همان سرمایه فوت طبیعی که در بالا توضیح دادیم میباشد به بازماندگان وی که در بیمه نامه مشخص شده است پرداخت میشود.

    1. پوشش امراض خاص:

    این پوشش محدود به بیماری‌های خاصی مانند انواع سرطان، سکته قلبی و مغزی، عمل قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن است که در یک نوشته جدا به طور کامل به آن پرداختیم. در تمامی شرکت‌های بیمه، این 5 بیماری بعنوان امراض خاص لحاظ می ‌شوند و این امراض تحت پوشش آن‌ها قرار دارد. اما نحوه عملکرد این شرکت‌ها در مواردی متفاوت است. در شرکت بیمه ما هر سال میتوان به میزان سرمایه مشخص شده در بیمه نامه از این پوشش استفاده کرد که البته در دیگر شرکت ها تنها یک بار در تمام دوران بیمه نامه میتوانید این پوشش را استفاده کنید.

    1. نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه:

    در صورت بروز حادثه، با تائید پزشک معتمد شرکت بیمه، در صورت نقص‌عضو کلی و جزئی، بیمه‌گذار می‌تواند تا 100 درصد سرمایه فوت عادی را دریافت کند. البته برای این پوشش حتما باید پوشش فوت در اثر حادثه را داشته باشید.

    1. هزینه پزشکی در اثر حادثه:

    این پوشش به منظور تامین هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه ارائه می‌شود و نه هزینه های پزشکی معمولی مانند تامین اجتماعی. در صورت بروز حادثه و بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌های پزشکی بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. برای دریافت این پوشش، لازم است که پوشش فوت ناشی از حادثه را دریافت کرده باشید. این پوشش در بیمه ما 20 درصد سرمایه فوت به هر علت است.

    بیمه ای برای کودک
    بیمه ای برای کودک|بیمه عمر فرزندان| بیمه سرمایه گذاری فرزندان| پوشش بیمه عمر|
    1. معافیت از پرداخت هزینه بیمه عمر در صورت از کار افتادگی دائم بر اثر حادثه:

    در صورت از کار افتادگی بیمه‌گذار، چنانچه پوشش معافیت و دریافت مستمری در صورت ازکارافتادگی را خریداری کرده باشد، فرد می‌تواند علاوه بر دریافت مستمری یا غرامت از کارافتادگی، از ادامه پرداخت حق بیمه‌ تا پایان قرارداد معاف گردد. بنابراین، اگر بیمه ‌شده بر اثر حادثه به ‌طورکلی ازکارافتاده شود، در واقع نتواند به شغل فعلی خود ادامه دهد، دیگر نیازی به پرداخت حق بیمه عمر ندارد. البته این پوشش برای کودکان تا سن 18 سالگی فعال نمیشود زیرا برای افرادی است که مشغول به کار هستند، و طبق قانون تا سن 18 سالگی هیچ کودکی حق کار کردن ندارد.

    1. دریافت مستمری از کار افتادگی:

    در صورتی که به دلیل از کارافتادگی شخص از پرداخت حق بیمه معاف شود، نه تنها سالیانه حق بیمه به شرکت پرداخت نمی‌کند، بلکه می‌تواند بین1 تا 3 برابر آخرین حق بیمه پرداختی خود را سالیانه مستمری دریافت کند. و این مورد تا رسیدن به 60 سال یا به مدت 2 سال است. این پوشش نیز برای کودکان تا سن 18 سالگی فعال نمیشود زیرا برای افرادی است که مشغول به کار هستند و طبق قانون تا سن 18 سالگی هیچ کودکی حق کار کردن ندارد.

    پوشش های بیمه ای در بیمه ما از چه سنی برای  کودکان آغاز میشود؟

    در شرکت بیمه ما علاوه بر اینکه فرزند خود را میتوانید از بدو تولد تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری قرار دهید؛ پوشش های اضافه این بیمه نامه نیز از سن 1سالگی برای کودکان فعال میشود، ولی معمولا در شرکت های بیمه ای دیگر از سنین 15 یا 18 سالگی فعال میشود و نیز سن بستن قرار داد بیمه عمر و سرمایه گذاری در این شرکت ها بیشتر از یک سال است.

    برای دریافت مشاوره برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری کودکان میتوانید از طریق همین سایت با مشاوران بیمه ای تماس حاصل فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x