بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

هزینه بیمه تکمیلی انفرادی در سال 1400

هزینه بیمه تکمیلی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • هزینه بیمه تکمیلی انفرادی در سال 1400 به چه صورت است؟

    بیمه درمان تکمیلی یکی از پر مخاطب ترین بیمه ها در ایران است که بیشتر برای کارمندان دولتی و افرادی که در شرکت های بزرگ به عنوان کارمند کار میکنند وجود دارد، در سال 1400 تنها چند شرکت کوچک هستند که بیمه تکمیلی را به صورت انفرادی ارائه میدهند که یکی از معروف ترین آنها شرکت بیمه ما است.

    اگر عصر جدید و خندوانه را در رسانه ها دنبال کرده باشید متوجه خواهید شد که این بیمه نسبت به هزینه ای که دریافت میکند، پوشش های مناسبی را به شما بیمه گذاران عزیز ارائه میدهد. با اینکه برای داشتن بیمه تکمیلی انفرادی از بیمه ما نیازی به داشتن بیمه گر پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و … نیست اما داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری در شرکت بیمه ما الزامی است.

    البته میتوان گفت که بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی در بیمه ما مکمل هم هستند و با داشتن این دو بیمه نامه تمامی حوادث و مشکلات برای شما مورد پوشش قرار میگیرد و در زمان مراجعه به مراکز درمانی نیازی به پرداخت هزینه های بالا ندارید.

    هزینه بیمه تکمیلی
    هزینه بیمه تکمیلی| هزینه بیمه درمان| پوشش بیمه درمان| پوشش بیمه تکمیلی|

    پوشش هایی که در بیمه تکمیلی انفرادی ارائه میشود و بسته به سقف انتخابی شما برای هر کدام هزینه بیمه درمان تکمیلی برای شما تغییر خواهد کرد به شرح زیر است:

     جبران هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود و Day Care

    جبران هزینه‌های اعمال جراحی‌های مهم مربوط به سرطان، مغز، اعصاب مرکزی و نخاع (به استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، کبد، کلیه و مغز استخوان

    جبران هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین

    1. هزینه‌های پاراکلینیکی شامل : هزینه ‌های سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن و آندوسکوپی، MRI، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو و دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی شامل اسپیرومتری و PFT، نوار عضله EMG، نوار عصب NCV، نوار مغز EEG، نوار مثانه، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، هولتر مانیتورینگ قلب و آنژیوگرافی چشم
    2. جبران هزینه عمل‌های سرپایی مثل شکستگی و در رفتگی، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی
    3. هزینه جراحی عیوب انکساری چشم

     

    1. جبران هزینه خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایش‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب‌شناسی و ژنتیک پزشکی، انواع رادیوگرافی، نوار قلب و فیزیوتراپی
    2. هزینه‌های ویزیت، دارو و خدمات اورژانس غیر بستری (در نوشته های قبلی سایت میتوانید داروهای تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی انفرادی را مطالعه کنید)
    3. هزینه‌های آمبولانس شهری و بین شهری
    4. هزینه های دندانپزشکی (به استثنای ایمپلنت، ارتودنسی، دندان مصنوعی و جراحی لثه)

     

    1. هزینه همراه افراد زیر 7 سال و بالای 70 سال در بیمارستان ‌ها
    2. هزینه‌های درمان نازایی و ناباروری، GIFT، ZIFT، IVF، ITSC، IUI و میکرواینجکشن
    3. هزینه‌های خرید عینک و سمعک
    4. ارائه پوشش برای بلایای طبیعی
    5. جبران هزینه ناهنجاری‌ها و بیماری‌های جنین (تست‌های غربالگری)
    6. تهیه اروتز
    هزینه بیمه تکمیلی
    هزینه بیمه تکمیلی| هزینه بیمه درمان| پوشش بیمه درمان| پوشش بیمه تکمیلی|

    در تعیین هزینه های درمان تکمیلی علاوه بر سقف پوشش های بالا موارد دیگری نیز تاثیر گذار هستند که در ادامه میتوانید آنها را برای شما شرح میدهیم:

    معمولاً شرکت‌های بیمه دسته‌بندی برای سن متقاضیان بیمه درمان تکمیلی ارائه می‌دهند و حق بیمه هر یک از این دسته‌بندی‌ها متفاوت است. برای مثال در شرکت بیمه ما فرانشیز بیمه تکمیلی 30 درصد است ولی  اگر افراد بالای  60 سال قصد دریافت بیمه تکمیلی انفرادی را داشته باشند حتما باید توسط پزشک معاینه شوند  بسته به نظر پزشک فرانشیز او تا 50 درصد متغییر خواهد بود.

    • تعداد بیمه گذاران:

    در بیمه درمان تکمیلی گروهی معمولا دسته‌ بندی برای تعداد افراد متقاضی هم وجود دارد و اگر تعداد متقاضیان از یک حدی بیشتر باشد حق بیمه درمان تکمیلی کمتر خواهد شد.

    • فرانشیز بیمه تکمیلی:

    فرانشیز بیمه درمان تکمیلی برای گروه‌های مختلف هر طرح و در شرکت‌های مختلف بیمه ای می ‌تواند متفاوت باشد. هر چه فرانشیز یک بیمه درمان تکمیلی کمتر باشد در برابر بروز خسارت‌ها، هزینه بیشتری می‌ پردازد و هزینه کمتری به دوش شخص بیمه گذار می‌افتد. برای مثال در شرکت بیمه ما فرانشیز بیمه تکمیلی انفرادی 30 درصد است که اگر بیمه گذار بیمه پایه نیز داشته باشد هزینه درمان آن کاملا رایگان میشود.

    مدارک لازم جهت دریافت بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما به شرح زیر است:

    • ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮم ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد درﻣﺎن خانواده (ﻓﻘﻂ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪه اﺻﻠﯽ)
    • تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی (تمامی اعضا خانواده تحت تکفل شامل همسر و فرزندان )
    • ﺷﻤﺎره ﺷﺒﺎ ﺑﯿﻤﻪ ﮔﺬار اﺻﻠﯽ جهت پرداخت خسارت
    هزینه بیمه تکمیلی
    هزینه بیمه تکمیلی| هزینه بیمه درمان| پوشش بیمه درمان| پوشش بیمه تکمیلی|

    برای دریافت بیمه تکمیلی از شرکت بیمه ما 2 راه وجود دارد که در ادامه آنها را برای شما شرح میدهیم:

    1. مراجعه به مراکز طرف قرارداد با بیمه ما:

    بیمه ما با تعدادی از درمانگاه ها و بیمارستان ها در هر شهر قرارداد دارد و شما با مراجعه به این مراکز میتوانید به راحتی بدون پرداخت هزینه ای کارهای مربوط به درمان خود را انجام دهید و اگر بیمه گر پایه مانند بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمان و… داشته باشید نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای از جانب شما نیست و هزینه های بیمارستان شما کاملا رایگان میشود.

    1. مراکزی که طرف قرار داد بیمه ما نیستند:

    ممکن است در شرایط ضروری و در محل های گوناگون دسترسی به بیمارستان و درمانگاهی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی بیمه ما باشد را نتوانید پیدا کنید، در این شرایط با مراجعه به نزدیکترین بیمارستان و دریافت برگه ای که نام پزشک و بیمارستان در آن ذکر شده باشد و مهر خورده باشد میتوانید به شعب پرداخت خسارت بیمه ما در شهر خود مراجعه کنید و هزینه مربوطه را دریافت کنید.

    برای دریافت بیمه تکمیلی انفرادی از شرکت بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است و به عنوان بیمه بانک ملت نامیده میشود، میتوانید با شماره های موجود در سایت بیمه ما تماس حاصل فرمایید و در زمان کوتاهی با پر کردن فرم مورد نظر به صورت تلفنی هر دو بیمه تکمیلی و عمر و سرمایه گذاری را برای خود خریداری کنید.

     خبر مهم: بیمه ما طرح های جدیدی را برای بیمه تکمیلی خود ارائه داده که نسبت به طرح های قدیمی سقف بالاتری را دارد از این رو بهتر است دوباره برای اطلاع از این بیمه نامه به سایت بیمه ما مراجعه فرمایید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x