بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین بیمه عمر سال 98 متعلق به کدام شرکت بیمه ای بود؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین بیمه عمر سال 98 متعلق به کدام شرکت  بیمه ای بود؟

    بهترین پیشنهاد بیمه عمر

    برای اینکه  بتوانیم بهترین بیمه عمر را در حال حاظر انتخاب کنیم ، ابتدا باید گذشته آن  بیمه را در نظر داشته  باشیم (حداقل 3 – 4 سال قبل) ما امروز میخواهیم درباره بهترین بیمه  سال 98 از نظر بیمه مرکزی و از نظر مردم صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

    بهترین بیمه  از نظر مردم:

    با قطعیت نمیتوان گفت که بهترین بیمه عمر کدام است زیرا از نظر هر فرد بنا به شرایط و هدف هایی که از خرید بیمه دارد بهترین بیمه نیز متفاوت است؛ مثلا بعضی از مردم فقط برای سرمایه گذاری و پس انداز بیمه عمر میخرند ( این روش برای کودکانی که تازه به دنیا امده اند بهتر است زیرا در سال های جوانی میتوانند سرمایه خوبی از بازخرید بیمه داشته باشند) در این حالت باید دید که سود مشارکت در منافع کدام شرکت بیمه ای بالاتر است « برای اطلاع از به روز ترین سود های شرکت های بیمه  ای به سایت  برای اطلاع از به روز ترین سود های شرکت های بیمه  ای به سایت www.bimema.ir مراجعه کنید»

    که در این مورد میتوان شرکت بیمه ما را مثال زد که در سال 98 دارای 22.5 درصد سود مشارکت در منافع بوده ، بعضی افراد برای استفاده از پوشش های بیمه ای در هنگام حادثه های احتمالی بیمه عمر را خریداری میکنند (این روش برای زمانهایی است که فرد در خانواده خود دارای سابقه بیماری های خاص است

    و یا کار او جزو مشاغل سخت و زیان اور و پر خطر است که امکان قطع  عضو و یا از کار افتادگی دارد) بیمه ما دارای بالاترین سقف پرداختی پوشش های بیمه ای تا 1 میلیارد تومان است که بر اساس انتخاب مبلغ پرداختی حق بیمه  تغییر میکند « برای اطلاع از سقف پرداختی پوشش های حوادث هر کدام از بیمه ها میتوانید به سایت www.bimema.ir مراجعه کنید»

    بهترین بیمه از نظر پرداخت سود:

    در زمان حال با وجود بالا رفتن مداوم قیمت ها و نوسانات بازار مهم است پول خود را در مکانی سرمایه گذاری کنیم که بعد حداقل 5 سال سود دریافتی بالایی به ان تعلق گیرد و در ان زمان بتواند دردی از ما دوا کند ما در اینجا بهترین شرکت بیمه  ای در سال 98 را به شما معرفی میکنیم:

    در صنعت بیمه  سود ها دو نوع هستند:

    1. سود تضمینی : این سود هرساله از طرف بیمه مرکزی تعیین میشود و همه شرکت های بیمه ای موظف به پرداخت ان هستند (2 سال اول 16% ، 2 سال دوم 13% و در سال های بعدی 10 %) لازم به ذکر است که در زمان حال و در همین امسال هم نوع پرداخت سود تضمینی به همین صورت است.

    2. سود مشارکت در منافع: این سود است که شرکت های بیمه ای را از هم جدا میکند و باعث تمایز انها میشود و البته  این سود قابل پیش بینی نیست، این سود را شرکت های بیمه ای بر اساس فروش بیمه نامه ها در طول سال به دست میاورند و اینکه سود مشارکت نشان میدهد شرکت های بیمه ای چه مقدار بین مردم محبوبیت داشته و مردم چه قدر به این شرکت ها اعتماد دارند

    در سال 98 شرکت بیمه ما که زیر نظر بانک ملت است و پشتوانه قوی مالی دارد در بین 3 شرکت برتر بیمه ای قرار داشته و سود مشارکت ان 22.5 درصد بوده است و بالاترین سود مشارکت در منافع در ان سال 30 درصد بوده است .

     بهترین بیمه سال 98 از نظر بیمه مرکزی:

    هرساله بیمه مرکزی اطلاعاتی را از بیمه های مختلف منتشر میکند که انها نشان دهنده بهترین بیمه عمر است.در سال 98  بیمه عمر بیمه ما در بین بهترین بیمه های عمر قرار داشته و همین مورد باعث شده که توجه بسیاری از رسانه های تلوزیونی به این بیمه جلب شود و از همان سال بود که بیمه ما به عنوان حامی عصر جدید انتخاب شد و همکاری خود را با این برنامه پر بیننده تلوزیونی شروع کرد.

    ملاک های انتخاب بهترین شرکت بیمه ای، بیمه مرکزی توانگری مالی ان شرکت بیمه در سال گذشته است (سطح 1بهترین و بالاترین سطح و سطح 5 اخرین سطح و بدترین سطح است) بالابودن سطح  توانگری مالی نشان دهنده قابل اعتماد بودن ان شرکت بیمه ای و نیز پایین بودن احتمال ورشکستگی ان شرکت است. بیمه ما در سال 98 و حتی سال های قبل و حتی تا کنون دارای سطح  مالی یک بوده است.

    دومین ملاک بیمه مرکزی تعداد شعب و نمایندگی های شرکت بیمه  ای است که میتوان با ان از ارائه خدمات بهتر و سریع تر و با کیفیت تر به مشتریان اطمینان حاصل کرد. شرکت بیمه ما در سال 98، دارای 44 شعبه و891 نمایندگی فعال داشته که جزو بهترین شرکت های بیمه ای بوده.« برای اطلاع از شعب و نمایندگی های فعال بیمه ما در سراسر کشور در حال حاظر به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید»

    اخرین مورد، مورد توجه بیمه مرکزی برای انتخاب بهترین شرکت بیمه ای تعداد بیمه نامه هایی است که در سال  شرکت بیمه مورد نظر داشته است که این مورد نشان دهنده محبوبیت ان شرکت بیمه بین مردم است. در این مورد هم شرکت بیمه ما حرفی برای گفتن دارد و در سال 98 با دارا بودن 39922 بیمه نامه جزو 10 شرکت بیمه  ای مورد نظر شرکت بیمه مرکزی قرار گرفته است.

    باتوجه به موارد ذکر شده و نیز اطلاعات بیمه مرکزی میتوانیم به جرئت به شما بگوییم بیمه ما جزو بهترین بیمه های عمر از نظر مردم و بیمه مرکزی است،باید توجه داشت اطلاعاتی که در این جا گفته شد مربوط به سال 98 است و قطعا در سال 99 و در سال های اینده مقدار سود و خدماتی که از طریق بیمه ما به افراد ارائه میشود بالاتر و با کیفیت تر است. هدف بیمه ما سلامتی و تضمین اینده مردم ایران است.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهتر به سایت بیمه ما مراجعه کرده و از طریق شمارهای تلفن و واتساپ  با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

    ممنون از همراهی شما

    بهترین پیشنهاد بیمه عمر |بهترین پیشنهاد بیمه عمر |بهترین پیشنهاد بیمه عمر |بهترین پیشنهاد بیمه عمر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x