بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ویژگی های بهترین بیمه عمر از نظر کارشناسان بیمه چیست؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین پک بیمه عمر

    ملاک شما برای انتخاب بهترین بیمه عمر چیست؟ فرد مورد اعتماد شما برای مشاوره و خرید بیمه عمر از شرکت های بیمه مختلف کیست؟

    خیلی از کسانی که در حال مطالعه این مطلب هستند یا با مشاورین شرکت های بیمه  ای مختلف صحبت کرده اند ، یا یکی از اعضای خانواده انها در بیمه کار میکند و انها را به سمت شرکت بیمه مورد نظر برای دریافت پورسانت دعوت میکنند ؛ اما ما در این نوشته میخواهیم بهترین شرکت بیمه  ای را از نظر کارشناسان بیمه ای به شما معرفی کنیم ،

    و در کنار این موضوع به این بپردازیم که ایا این ویژگی ها در مورد شرکت بیمه ما که همه حتی برای یکبار اسم  ان را در تلوزیون و در برنامه های پر بیننده و مشهوری مانند خندوانه و عصر جدید به مجری گری رامبد جوان و احساس علیخانی صدق میکند یا خیر؛همچنین شما میتوانید جدول مقایسه بیمه های مختلف را در سایت www.bimema.ir  مشاهده کنید.

    اولین موضوع مهم که حتی برای بیمه مرکزی هم مورد تاکیید است سطح توانگری مالی شرکت بیمه مورد نظر است : کارشناسان بیمه معتقد اند اگر سطح توانگری یک  شرکت بیمه بالا باشد میتواند سود بیشتری به بیمه شدگان بدهد و نیز امکان ورشکستگی کمتری ان را تهدید میکند.

    باید توجه داشت که بررسی این مورد باید در چندین سال مالی انجام گیرد مثلا اگر شرکتی یک سال در میان در رتبه 1 باشد زیاد قابل اعتماد نیست و شرکتی که طی چند سال متوالی پشت سر هم در رتبه 1 باشد خوب است. شرکت بیمه ما به مدت طولانی و در سال های زیادی با کسب رتبه یک جزو بهترین و مورد اعتماد ترین بیمه های،بیمه مرکزی است.

    کارشناسان سابقه شرکت بیمه را مهم میدانند یعنی شرکتی که تازه 2-3 سال است تاسیس شده به اندازه شرکتی که بالای 10 سال است تشکیل شده و تمام فراز و نشیب های مالی و جامعه را پشت سر گذاشته قابل اعتماد نیست زیرا نمیتوان با اطمینان کامل گفت که در همه شرایط پشت بیمه  شدگانش قرار میگیرد و انها را تنها نمیگذارد.شرکت بیمه ما از سال 1390 تشکیل شده ودر این 10 سال که اتفاقات زیاد و سهمگینی افتاده است مانند کرونا همراه همیشگی بیمه  شدگان محترم بوده است.

    اطلاع رسانی درباره نحوه خرید و ثبت نام  بیمه  عمر توسط مشاوران حرفه ای حق تمام کسانی است که میخواهند بیمه عمر داشته باشند،در این شرایط است که باید به حوصله و صبر نمایندگان توجه کرد تا بتوان عملکرد انها را در خدمات پس از فروش سنجید قطعا شرکت بیمه ای که جواب درست و مناسب سوال مراجع کننده ندهد عملکرد مناسب و درستی در خدمات بعد از فروش نخواهد داشت و فقط قصد فروش بیمه نامه را برای دریافت سود خود دارد.

    مشاوران شرکت بیمه ما ابتدا دوره های حرفه ای بیمه  را میگذرانند و نیز دوره های ارتباط با مشتری نیز برای انها واجب است و امادگی کامل برای پاسخ گویی به سوال های مردم شریف ایران را دارند و شما در هر زمان میتوانید مشکلات خود را از مشاوران بپرسید.

    مردم برای دریافت کمک پشتوانه مالی در زمان های نیاز و زمان هایی که متحمل خسارت میشوند بیمه  عمر میخرند؛ اینکه شرکت بیمه  به موقع و سریع بتواند خسارت را پرداخت کند از ارکان مهم و اصلی مد نظر کارشناسان بیمه ای است، اگر شرکت بیمه  انقدر در دادن بیمه تاخیر داشته باشد

    که دیگر کار از کار بگذرد و فرد مجبور به گرفتن وام و یا قرض از دیگران شود پس خرید بیمه  عمر به چه درد او میخورد؟ شرکت بیمه ما با سابقه درخشان خود درکوتاه ترین زمان ممکن تمام هزینه ها و خسارت هارا به بیمه شده پرداخت میکند و حتی بعد از 5 سال هر بیمه  شده میتواند 90% اندوخته خود را وام بگیرد بدون انکه ازمبلغ بازخرید قرارداد کمتر شود.

    امکان دارد در پرداخت و یا ارائه خدمات مشکل غیر قابل پیش بینی پیش اید، در این زمان است که باید شرکت بیمه  پاسخگوی مشتریان خود باشد و سریع و با دقت بودن در این زمان بسیار مهم است زیرا پیگیری نکردن مشکلات بیمه شده باعث نارضایتی شده و از اعتبار شرکت بیمه  کاسته میشود.بیمه ما در این لحظات در کنار بیمه شدگانش است وپاسخگوی شبانه روزی انهاست تا در مدت بسیار کم مشکلات و موانع را از سر راه مراجعینش بردارد.

    در مناسبت های مختلف شرکت های بیمه ای تخفیف ها و جشنواره های مختلفی دارند و اینکه ان را خیلی سریع به اطلاع مشتریان و دیگر افراد برسانند بسیار مهم و ضروری است در این شرایط بیمه ما به بیمه گذاران پیام داده و یا زنگ میزند تا اگر مایل بودند اقدامات بعدی را انجام دهند. حتی برای افرادی که میخواهند به تازگی بیمه نامه داشته باشند میتوانند با مراجعه  به سایت www.bimema.ir از تمام جشنوارها و تخفیف ها با خبر شوند.

    به طور کلی خدمات قبل از فروش و حین فروش و پس از فروش باید به صورت کاملا حرفه ای باشد و نیز توسط افراد ماهر و اشنا به این امر باشد ؛ شرکت بیمه ما که مورد تایید رسانه های معتبر و افراد مشهور مانند ورزشکاران و مجریان و …. است خودش را در این موارد به اکثریت افراد جامعه و اقشار مختلف جامعه ثابت کرده است و در سخت ترین شرایط پشت بیمه گذارش میماند و او را تنها نمیگذارد.

    این تنها بخش کوچکی از ویژگی های مورد تایید کارشناسان معتبر بیمه ای بود که شامل شرکت بیمه ما میشد ،برای دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه عمر شرکت بیمه ما میتوانید به شمارهایی که در سایت قراردارد پیام داده تا مشاورین ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x