بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین بیمه ماشین چقدر است؟

تفاوت بین بیمه مسئولیت و بیمه خودرو
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین بیمه ماشین چقدر است؟

    ماشن یا وسیله نقلیه، ابزار حرکت را در دنیای جدید تعریف می کند. به سختی می توانید دنیایی را بدون وسایل نقلیه تصور کنید.

    آیا معمولا رانندگی می کنید؟

    رانندگی با ماشین مزایا و معایبی دارد. خودرو در سال 1886 توسط مخترع آلمانی اختراع شد. که در اوایل قرن بیستم به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت. افراد مدرن به ویژه کارگران از ماشین استفاده می کنند زیرا می توانند زودتر و راحت به خانه برسند. از آنجایی که مردم از وسایل حمل و نقل شخصی خود استفاده می کنند، می توانند به موقع برسند.

    همانطور که مردم از خودروهای شخصی استفاده می کنند، می توانند از زمان خود نیز  به نحو احسن استفاده کنند زیرا نیازی به عجله ندارند. آنها می توانند اوقات فراغت خود را به درستی استفاده کنند.

    در مقابل افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند باید به موقع خود را به ایستگاه برسانند و با رسیدن به ایستگاه ورودی باید پیاده روی خود را تا مقصد نهایی ادامه دهند. این باعث می شود آنها نسبت به افرادی که در حال رانندگی هستند استرس بیشتری دریافت کنند. محققان می گویند چندین مطالعه قبلاً نشان داده است که 90 درصد از رانندگان مسن تر محدودیت رانندگی در سنین بالا را به دلیل راحتی آن رد می کنند. این نشان می دهد که رانندگی چقدر راحت است.

    با این حال، یک جنبه مخالف وجود دارد. با داشتن خودرو، مردم باید مبلغ قابل توجهی را برای خرید خودرو بپردازند. علاوه بر این، مردم با رانندگی زود به محل می رسند، اما اگر ترافیک باشد، ممکن است برای مدت طولانی در مسیر بمانند و دیر به مقصد برسند.

    علاوه بر این، تصادفات رانندگی اخیراً به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است. رانندگی با ماشین باعث می شود مردم دیر به مقصد نرسند و مسافت های طولانی در وقت بسیار کم طی کنند. اما خرید ماشین و لوازم آن هزینه زیادی می برد. اینها مزایا و معایب خودروها هستند.

    از وسایل نقلیه برای رسیدن به محل کار، بازدید از ایالت دیگر، رفتن به تعطیلات و جابجایی در کارهای روزمره استفاده می می شود. این چیزی است که برای تعریف استفاده از وسایل نقلیه آمده است. در واقع، برای بسیاری از مردم، این تنها استفاده از وسایل نقلیه ای است که می شناسند. با این حال، از بسیاری از کاربردهای دیگری که می توانید وسیله نقلیه خود را برای آن استفاده کنید، شگفت زده خواهید شد.

    بیمه ماشین چقدر است؟
    بیمه ماشین چقدر است؟

    نماد موقعیت اجتماعی

    بله حدس شما درست است یکی از کاربردهای وسایل نقلیه نمایش دادن موقعیت اجتماعی اشخاص است. چندی پیش و حتی در حال حاضر، ماشین ها به عنوان نمادی از وضعیت مورد استفاده قرار می گرفتند. داشتن ماشین، در بسیاری از جوامع، نشانه واضحی است که شما در زمینه مالی خود خوب عمل می کنید و از نگاه مالی مشکلی ندارید. که مانند معیاری از ثروت است.

    هر کسی که ماشین دارد، طبقه اجتماعی آنها بالاتر از کسانی است که وسیله نقلیه ندارند. زیرا حقیقتی در این موضوع وجود دارد زیرا شما نمی توانید وسیله نقلیه داشته باشید و در عین حال نیازهای اولیه خود را تا هنوز برآورده نکرده اید.

    استفاده از وسایل نقلیه بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. در واقع وسایل نقلیه پرکاربردترین ابزار برای حمل و نقل و سایر نیازهای روزمره جامعه هستند. اگر در مورد کاربردهای مختلف وسایل نقلیه تعجب کرده اید، اکنون شما عاقل تر هستید. با استفاده از فناوری برای بهبود هر روز وسایل نقلیه، شما حق دارید انتظار استفاده بیشتر از وسایل نقلیه را داشته باشید.

    علاوه بر تمام مزیت های ماشین که برای شما گفته شد، تصادفات رانندگی اخیراً به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است و برای جبران خساره آن باید هزینه های زیادی را پرداخت کرد پس در اینجا است که باید قبل از تصادف به سراغ بیمه نامه ماشین رفت تا بعد از تصادف جبران خساره ماشین شما توسط شرکت های بیمه پرداخت شود.

    یکی از بزرگ ترین مزیت های بیمه ماشین جبران خسارت قطعات و لوازم یدکی اتومبیل شما است که اگر ماشین شما بیمه نداشته باشد شما باید هزینه های سنگینی را برای خرید این قطعات پرداخت کنید

    و از نگاه مالی وضعیت خود را به خطر بیاندازید پس یک بیمه نامه جامع ماشین می تواند تا حد بسیار زیادی در جبران خسارت های ناشی از تصادفات به شما کمک کند و نیاز به پرداخت هزینه های سنگین برای خرید قطعات ماشین را برطرف کند. شما می توانید بیمه بدنه “ما” را از شرکت بیمه ما به پوشش های بسیار بهتر خریداری کنید.

     

    بیمه اتومبیل

    وسیله ای که از اواخر قرن نوزدهم به شکلی همه گیر وارد زندگی بشر شد اتومبیل بود که نقش بسیار با اهمیت در زمینه حمل و نقل انسان و کالا پیدا کرد طوری که در در عصر کنونی زندگی بدون اتومبیل و وسایل نقلیه ناممکن شده است.

    اتومبیل در تمام عرصه های زندگی، صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل نقش حیاتی و قابل توجه دارد طوری که می توان گفت یکی از ویژگی های بارز قرن بیستم نسبت به قرون گذشته اختراع اتومبیل بوده است، در عصر حاضر که ما زندگی می‌ کنیم اتومبیل یا خودرو جز جدا ناشدنی زندگی روزمره بیشتر پیکر جامعه شده است و به دلیل استفاده زیاد و تقاضا بیش از حد وسایل نقلیه همواره قیمت ماشین و قطعات آن رو به افزایش بوده است.

    به همین دلیل مردم سعی میکنند تا ضمن رانندگی ایمن، بیمه ای نیز تهیه کنند تا خسارت های جانی و مالی خود را در هنگام حوادث کاهش دهند. با خرید بیمه بدنه شما بسیاری از هزینه های مالی اتومبیل خود را کاهش می دهید پس فراموش نکنید همین حالا برای خرید بیمه بدنه اقدام کنید.

    انواع بیمه خودرو یا اتومبیل

    • بیمه شخص ثالث
    • بیمه بدنه اتومبیل

    بیمه بدنه اتومبیل:

    بیمه نامه بدنه اتومبیل برعکس بیمه شخص ثالث،  بیمه اختیاری است. این بیمه‌ یکی از انواع بیمه‌های اموال متعلق به ‌وسایل‌ نقلیه است. بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان حق‌بیمه به شرکت بیمه، وسیله‌ نقلیه خود را در برابر خطرات و خسارت های تصادفات رانندگی، سرقت کلی، آتش سوزی، انفجار، دستمزد و ارزش قطعات، لوازم یدکی و … اتومبیل تحت پوشش قرار دهد.

    همچنان باید این را نیز بدانیم که بیمه اتومبیل تنها شامل اتومبیل‌ها نیست و کامیون، موتورسیکلت و به طور کلی انواع وسایل نقلیه جاده‌ای را در بر می‌گیرد.

    اهمیت بیمه نامه اتومبیل را با توجه به اجتناب ناپذیر بودن تصادف و حوادث رانندگی و همچنین گران بودن اتومبیل و قطعات یدکی آن هرگز نمی توان نادیده گرفت. به همین دلیل خرید بیمه بدنه خودرو لازم و ضروری است.

    در این اواخر که قیمت ها به خصوص قطعات و لوازم خودرو سر به فلک کشیده یکی از مزیت های بیمه بدنه اتومبیل این است که این بیمه طوری است که شخص زیان دیده خسارت های وارده شده بدنه خودروی خود را بتواند جبران کند. پس خرید این بیمه لازم است و باید نادیده گرفته نشود.

    نظر به شرایط زیر بیمه بدنه اتومبیل خسارت های خودروی شما را جبران میکند:
    • بیمه‌گزار در جریان تصادف مقصر شناخته نشود.
    • بیمه‌گزار در جریان تصادف مقصر باشد.
    • اتومبیل شما نامتعارف و لاکچری باشد. در این شرایط بیمه شخص ثالث، راننده مقصر کل خسارت را جبران نخواهد کرد. بیمه بدنه خودروی نامتعارف در این شرایط کمک ساز است.
    • راننده مقصر از صحنه حادثه متواری شده باشد، یا هم به بیان دیگر دسترسی به راننده مقصر برای دریافت خسارت ناممکن باشد.

    قابل ذکر است می توان با پرداخت حق بیمه اضافی خطرات تکمیلی را نیز تحت پوشش بیمه اتومبیل قرار داد که این خطرات قرار زیر میباشد:

    • بلایای طبیعی و خطرات ناشی از مواد شیمیایی
    • نوسانات قیمت در خسارت های جزئی
    • شکسته شدن شیشه به تنهایی
    • غرامت در ایام تعمیرات
    • سرقت قطعات و لوازم
    • سرقت در جای قطعات و لوازم
    بیمه ماشین چقدر است؟
    بیمه ماشین چقدر است؟

    بیمه ماشین چقدر است؟

    اگر حادثه ای برای ماشین شما رخ دهد یا تصادف کنید، ممکن است مسئول هزینه های مرتبط با آن باشید.

    در صورت تصادف یا سرقت خودرو، بیمه اتومبیل شما لوازم جانبی را جایگزین یا جبران می کند. این هزینه ها ممکن است شامل هزینه های قانونی، هزینه های اتومبیل خود و یا هزینه های اتومبیل جانب مقابل شود و یا همچنین هزینه های درمانی فرد آسیب دیده یا درآمد از دست رفته وی در صورت ناتوانی او.

    اما در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار ارز لوازم یدکی ماشین نیز قیمت های بالایی دارند که صرف هزینه های زیاد برای جبران خسارت در تصادفات رانندگی باعث می شود وضعیت مالی شما برهم بخورد. پس چرا ماشین خود را بیمه نمی کنید؟

    همانطور که در بحث های خود بیان نمودیم بیمه عبارت از یک پیمان و تعهد می باشد که طی آن بیمه گذار که عبارت از فرد یا شرکت تحت پوشش بیمه، مبلغی به بیمه گر یا همان شرکت‌بیمه می پردازد که در صورت وقوع حادثه ویا شرایط خاص، بیمه گر خسارت های مختلف آن را پرداخت کند. در این فرآیند پولی را که بیمه گذار به شرکت بیمه پرداخت می کند، حق بیمه می گویند. حق بیمه می‌تواند توسط بیمه گذار به ‌صورت های مختلف و در غالب وجوه گوناگون نیز پرداخت شود.

    براساس قانون، حق بیمه عبارت است از مبلغ و یا وجوهی است که برای استفاده از مزایای انواع بیمه نامه به سازمان یا شرکت بیمه پرداخت می‌شود. در واقع، حق بیمه عبارت است مبلغی است که شخص به دلیل بیمه کردن خود و خانواده و یا کارمندان، به شرکت بیمه پرداخت می کند.

    شرکت بیمه “ما” همیشه سعی کرده تا بهترین و نازلترین خدمات بیمه ای در کشور را برای مردم عزیز کشور فراهم کند همانطور که شرکت بیمه در سال 1401 مشغول خدمت گذاری به مردم عزیز کشور بوده و با طرح های جدید و دست آوردهای خود و با سود سالانه که به حساب های مشتریان خود واریز می کند همیشه راه حلی برای مشکلات مردم کشور بوده است.

     در اواخر سال 1401 نظر به نوسانات قیمت، بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت بیمه “ما” که پیرو اطلاعیه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است، در دی ماه سال 1401، تمام بیمه گذاران خود را جهت افزایش سرمایه بیمه بدنه اتومبیل فراخواند. شرکت بیمه ما از بیمه گذاران خود درخواست کرد تا سریعاً به افزایش سرمایه بیمه بدنه خود به دلیل نوسانات اخیر قیمت وسائل نقلیه اقدام کنند. این اقدام به منظور حمایت از حقوق بیمه گذاران می باشد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی این شرکت مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه “ما” ضمن اعلام این فراخوان گفت: با توجه به نوسانات بازار و عدم تطابق سرمایه بیمه نامه ها با ارزش روز خودروها، توصیه می شود در راستای حفظ سرمایه و پیشگیری از ورود زیان ناشی از تبعات اعمال ماده 10 قانون بیمه(قاعده نسبی سرمایه)  در زمان وقوع حادثه، جهت بروزرسانی سرمایه بیمه نامه ها با واحد صدور مربوطه تماس حاصل فرمایید.

    جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت بیمه ما: (https://bimema.ir) مراجعه کنید و یا هم با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

    خدمات بیمه اتومبیل ما با مزیت های ویژه یک پوشش بیمه‌ای کامل محسوب می‌شود که خیال شما را از بابت خسارت ها و هزینه‌های مالی مرتبط با حوادث رانندگی راحت می‌کند.

    برای خرید بیمه نامه بدنه و شخص ثالث از شرکت بیمه ما میتوانید با شماره های موجود در سایت بیمه ما (www.bimema.ir) تماس حاصل فرمایید و یا در شبکه های اجتماعی برای ما پیام بگذارید تا مشاوران و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بیگرند تا درباره خرید بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، شما را راهنمایی کنند و در اسرع وقت بیمه نامه مورد نظر برای شما صادر گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x