بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

برای داشتن آینده ای آسوده و آرام کدام بیمه را انتخاب کنم؟|2021/03

انتخاب بیمه عمر| انتخاب بیمه عمر مناسب| راهنمای انتخاب بیمه عمر| نحوه انتخاب بیمه عمر| معیارهای انتخاب بیمه عمر|
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین انتخاب بیمه عمر چیست؟

    بیمه یکی از اساسی ترین نیاز و یا نیاز کلیدی هر شخص است. پوشش بیمه ای دارای ویژگی های بارز زیر است:

    • نوعی برنامه مدیریت ریسک برای استفاده از بیمه نامه به عنوان پوششی در برابر زیان نامشخص است
    • پوشش بیمه ای از میزان خسارتی که ممکن است با آن مواجه شود را کاهش نمی دهد. این فقط تضمین می کند که ضرر بین چندین نفر تقسیم و توزیع می شود

     

    • مشتریان مختلف یک شرکت بیمه ریسک های خود را جمع می کنند. از این رو حق بیمه را با هم پرداخت می کنند. بنابراین وقتی یک یا چند نفر متحمل ضرر مالی شوند، پول مورد ادعا از این صندوق انباشته داده می شود. این باعث می شود هر مشتری یک هزینه اسمی متحمل شود

     

    • پوشش بیمه ای می تواند برای هزینه های پزشکی، خسارت وسیله نقلیه، خسارات یا خسارت مالی و غیره بسته به نوع بیمه ارائه شود.
    • حق بیمه، سقف بیمه نامه و فرانشیز اجزای اصلی بیمه نامه هستند. خریدار بیمه نامه باید هنگام خرید بیمه نامه آنها را به طور کامل بررسی کند

     

    مزایای پوشش های بیمه ای:

    یک بیمه نامه وظایف مختلفی را انجام می دهد و دارای مزایای متعددی است. در زیر برخی از اساسی ترین مزایای آن، همراه با برخی از مزایای ثانویه و بقیه موارد اضافی هستند. وظایف اصلی پوشش بیمه عبارتند از:

    • ارائه حفاظت
    • ارائه اطمینان
    • اشتراک ریسک
    • تولید سرمایه
    • رشد اقتصادی
    • صرفه جویی

    بیمه عمر یکی از بهترین بیمه نامه ها در بین بیمه نامه های موجود است که باعث جمع آوری اندوخته ای مفید و ارزشمند برای شخص در زمان نیاز می باشد. بیمه عمر قرادادی است که میان شرکت بیمه و شخص منعقد می شود که در آن بیمه شونده متعهد به پرداخت مبلغی به صورت تعین شده در اقساط بلند مدت می گردد و با بروز وقایعی چون فوت طبیعی، فوت بر اثر حادثه، نقص عضو، پرداخت هزینه های پزشکی حادثه، ابتلا به بیماری های خاص یا از کار افتادن شخص بیمه شده، شرکت بیمه موظف خواهد بود سرمایه بیمه شده را به طور یکجا یا بصورت مستمری به بیمه گذار یا شخص ثالثی که وی تعیین کرده بپردازد.

    بیمه عمر در سال های اخیر یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای تبدیل شده است به صورتی که حتی بعضی اشخاص چندین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد.

    این بیمه نامه به دلیل داشتن پوشش های مختلف بیمه ای و سود بسیار بالایی که بعضی از شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران خود نسبت به سود سالانه بانک ها و حتی سرمایه گذاری در بورس می دهند، بسیار جالب و جذاب شده است.

    شرکت بیمه ما یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند. (سود چند برابر بعد از 10 سال)

    سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه “ما” هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است. در سال 1399 شرکت بیمه “ما” سود مشارکت در منافع 41 درصدی به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری خود پرداخت کرد. همچنین سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

     

    انتخاب بیمه عمر

    برای داشتن آینده ای آسوده، آرام و آینده ای با ذخیره مالی مناسب کدام بیمه را انتخاب کنم؟ این یکی از اساسی ترین پرسش های هر شخص می تواند باشد، انتخاب بیمه عمر یک انتخاب درست و پرسود است اما نظر به تعداد شرکت های بیمه و طرح های مختلف بیمه های عمر که توسط شرکت های مختلف ارائه می شوند، انتخاب بیمه عمر را پر از چالش و دغدغه ساخته است. طبق نظرسنجی هایی که در بیشتر کشورها انجام شده است، سردرگمی در مورد میزان و نوع بیمه عمر برای خرید یکی از مهمترین دلایلی است که مردم برای نداشتن بیمه عمر بیان می کنند.

    قبل انتخاب و خرید بیمه عمر می بایست نکاتی را که ذیلاً برای شما بیان می کنیم در نظر بگیرید:

    میزان پوشش مورد نیاز

    بیشتر مدیران و کارشناسان بیمه های عمر می گویند: به طور معمول، مردم میزان نیاز به بیمه عمر را دست کم می گیرند. آنها تمایل دارند فقط به این فکر کنند که چقدر برای پرداخت بدهی اصلی خود، مانند وام مسکن، نیاز است. آنها می‌گویند،

    با این حال، مردم باید در نظر بگیرند که چه کمک های بیشتری برای کمک به همسر یا شریک زندگی در پرداخت صورت‌حساب، حمایت از فرزندان، پرداخت شهریه دانشگاه یا پوشش هر نیاز بلندمدت دیگری مورد نیاز  خانواده آنها است. در بیشتر مواقع موقعیت و اهداف مالی شما ممکن است مستلزم این باشد که بیشتر یا کمتر از حق بیمه نامه داشته باشید. اما یک برنامه ریز مالی می تواند به شما کمک کند تا به رقم دقیق تری دست پیدا کنید.

     

    ارزیابی وضعیت مالی و اقتصادی

    بیشتر کارشناسان می گویند قبل از اینکه بتوانید بفهمید به چه نوع بیمه عمر نیاز دارید و چقدر نیاز دارید، به تصویری واقعی از سلامت مالی خود نیاز دارید. در نظر بگیرید که چه چیزی برای حمایت از عزیزانی که از نظر مالی به شما وابسته هستند، دارید.

    که شامل صندوق اضطراری، پس انداز بازنشستگی و هرگونه پوشش بیمه عمر از طریق کار می شود. ممکن است متوجه شوید که آنقدر که فکر می‌کردید برای اتفاقات غیرمنتظره آماده نیستید. آن ها توصیه می کنند که با یک برنامه ریز مالی کار کنید تا در مورد نیازهایی که باید با بیمه عمر باید پوشش دهید،

    بیشتر بدانید و آمادگی بیشتری داشته باشید. چه وام مسکنی که باید پرداخت شود، بچه هایی که نیاز به حمایت دارند، یک تجارت کوچک برای نگهداری یا میراثی که می خواهید به جای بگذارید. محل کار شما ممکن است دسترسی به یک برنامه ریز مالی را به عنوان بخشی از مزایای شما ارائه دهد.

    نوعیت بیمه نامه مورد نیاز

    خریداران بیمه عمر اغلب به بیمه عمر مدت دار در مقابل بیمه تمام عمر فکر می کنند. طوری که این بیمه نامه ها برای مدت معینی شخص را پوشش می دهد – معمولاً 10، 15، 20 یا 30 سال. این می تواند یک راه مقرون به صرفه برای دریافت پوشش تا زمانی که به نقطه عطف مالی خاصی برسید، مانند پرداخت وام مسکن یا تحصیل فرزندانتان در دانشگاه باشد.

    اما نوع دیگری از بیمه عمر دائمی علاوه بر تمام عمر وجود دارد. بیمه عمر دائمی پوشش مادام العمر را فراهم می کند، که یکی از دلایلی است که گرانتر از بیمه عمر معمولی و یا مدت دار است. همچنین گران تر است زیرا یک اندوخته بیشتر برای شما پس انداز می کند، این پول نقد را می توان برای هر چیزی که می خواهید استفاده کنید

    برای پوشش موارد اضطراری، تکمیل درآمد بازنشستگی، کمک به پرداخت هزینه مراقبت طولانی مدت یا حتی پوشش حق بیمه بیمه نامه. اینکه کدام بیمه نامه عمر را انتخاب می کنید مدت دار یا دائمی، به نیازها و اهداف مالی شما بستگی دارد.

    عواملی که بر نرخ بیمه شما تاثیر گذار هستند

    دو عامل کلیدی که شرکت های بیمه عمر هنگام تعیین نرخی که برای پوشش پرداخت می کنید در نظر می گیرند وضعیت سلامت و سن شما هستند. پس باید این را نیز بگوییم هر چه هنگام خرید بیمه عمر جوان‌تر باشید، این بیمه نامه ارزان‌تر است.

    به این دلیل که احتمال اینکه در جوانی سالم‌تر باشید بیشتر است و در نتیجه بیمه کردن با خطر کمتری همراه است. پولی که پرداخت می کنید به نوع بیمه نامه ای که دریافت می کنید و میزان سود فوت بستگی دارد.

    اگر یک بیمه نامه عمر طولانی دریافت می کنید، مدت زمانی که انتخاب می کنید نیز بر حق بیمه شما تأثیر می گذارد. اگر اکنون فقط می توانید یک حق بیمه یک بیمه نامه عمر مدت دار را بپردازید اما می خواهید بیمه عمر دائمی داشته باشید، اکثر بیمه نامه های عمر مدت دار گزینه تبدیل به بیمه عمر دائمی را نیز ارائه می دهند.

    مقایسه شرکت های ارائه دهنده بیمه عمر

    همه شرکت های بیمه موجود در کشور، زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت می کنند و بر اساس قوانین و شرایط بیمه مرکزی فعالیت می کنند که در برخی از شرایط  و پوشش مشترک هستند ولی تفاوت هایی در سقف پرداخت یا میزان سود دهی و خدمات دیگر بین این شرکت ها وجود دارد. با جستجو، استفاده از تجربه دیگران و تماس با شرکت های بیمه چون شرکت بیمه “ما” می توانید در مورد قیمت ها، کیفیت و پوشش های بیمه های عمر اطلاعات کافی کسب کنید.

    همانطور که در بالا به طور خلاصه در مورد مزیت های بیمه عمر شرکت ما برایتان گفتیم در ادامه در مورد این بیمه نامه نیز بیشتر بدانید.

    در مورد بیمه عمر ما بیشتر بدانید:

    بیمه عمر شرکت بیمه “ما” دارای خدمات در دو بخش است.

    • بخش اول شامل خدمات پوشش فوت بیمه گذار است
    • بخش دوم شامل خدمات پوشش حیات بیمه گذار است

    پوشش فوت بیمه نامه عمر شرکت بیمه “ما” شامل پوشش فوت بیمه گذار به هر علت و پوشش فوت بیمه گذار ناشی از حادثه است. که نظر به شرایط جدید شرکت بیمه “ما”، اگر شخص بیمه گذار به هر علت فوت کند مبلغ 2 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد و اگر شخص بیمه گذار بر اثر حادثه فوت کند مبلغ 4 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد.

    در بخش پوشش حیات: خدمات و پوشش های این بخش شامل موارد زیر است:

    پوشش نقص عضو

    در صورتی که فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه نامه در اثر حادثه دچار نقص عضو شود می تواند از این پوشش استفاده کند.

    پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

    هزینه های پزشکی ناشی از بروز حادثه در این پوشش پرداخت می شود میزان این سرمایه 20% سرمایه فوت به هر علت است و تمام افراد بیمه شده از 4 سالگی تا پایان مدت بیمه نامه می توانند از این پوشش استفاده کنند سقف این پوشش تا سقف 50 میلیون تومان می باشد. ناگفته نماند این پوشش برای اولین بار توسط شرکت بیمه ما ارائه شده است.

    پوشش مستمری بیکاری در صورت از کار افتادگی کامل و یا دائم ناشی از حادثه یا بیماری

    اگر شخص بیمه شده به علت حادثه یا بیماری دچار از کار افتادگی کامل شود علاوه با داشتن پوشش معافیت، از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شخص می تواند از 18 تا 60 سال مستمری بیکاری را از شرکت بیمه “ما” دریافت نماید. برای استفاده از این پوشش باید پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را در بیمه نامه خود داشته باشد.

    پوشش مستمری از کار افتادگی

    اگر شخص بیمه شده در اثر حادثه از کار افتاده شود و نتواند شغل قبلی خود را ادامه دهد با داشتن این پوشش، سرمایه ای تحت عنوان سرمایه اشتغال برابر سرمایه فوت به هر علت به وی پرداخت خواهد شد. بیمه گذار در صورتی که پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را داشته باشد می تواند از این پوشش استفاده کند.

    طرح مستمری مکمل دوران بازنشستگی:

    باتوجه به اهمیت ارائه بهترین خدمت در ایام  بازنشستگی، و سهولت بیشتر مشتریان شرکت بیمه “ما” اقدام به اجرای طرح مذکور نموده است. این طرح با هدف مکملی برای حقوق دوران بازنشستگی مشتریان محترم این شرکت راه اندازی شده است. در این طرح  بیمه گذاران محترم عمر با پرداخت حق بیمه در مدت بیمه نامه میتوانند ، علاوه بر بهره مندی از مزایای بیمه خود درانتهای قرارداد که آغاز دوران بازنشستگی است از مستمری این طرح استفاده کنند.

    این طرح برای اقشاری که از مستمری پایه بهره مند نمی توانند باشند توصیه می گردد این افراد می توانند افراد زیر باشند:

     

    • زنان خانه دار
    • مشاغل آزاد
    • نویسندگان
    • هنرمندان
    • ورزشکاران

     

    طرحهای مستمری:

    پرداخت مستمری تضمینی با مدت معین

    در این طرح، مستمری پرداختی به بیمه شده از محل اندوخته تشکیل شده تامین مالی می شود و دوران پرداخت مستمری تضمینی با مدت معین به انتخاب شخص تحت پوشش بیمه بوده و در صورت فوت مستمری بگیر، مانده مستمری به صورت یکجا یا ادامه روند مستمری تا پایان دوره تعیین شده به ذینفع و یا ذینفعان پرداخت میگردد.

    پرداخت مستمری مادام العمر (به شرط زنده بودن)

    در طرح پرداخت مستمری مادام العمر مستمری پرداختی به شخص تحت پوشش بیمه از محل اندوخته تشکیل شده، تامین مالی می شود. این طرح طوری است که با فوت بیمه گذار مستمری نیز قطع می شود. این طرح برای مستمری بگیرانی که هیچگونه ورثه ای ندارند توصیه می شود.

    پرداخت مستمری مادام العمر با دوره تضمین

     به منظور رفع دغدغه مشتریانی که طرح شماره دوم را انتخاب می کنند این طرح ایجاد شده است که دغدغه فوت زود هنگام مشتریان را برطرف می سازد. این مورد طوری است که شرکت بیمه دوره ای را به عنوان دوره تضمین در پرداخت مستمری لحاظ می کند. مدت این دوره تضمین به دلخواه بیمه گر می باشد چنانچه در این طرح بیمه گزار قبل از دوره تضمین فوت نماید بیمه گر متعهد به پرداخت مستمری تا پایان دوره تضمین ا ست. اما در صورت فوت مستمری بگیر بعد از دوره تضمین، مستمری پرداخت قطع خواهد شد.

    پرداخت مستمری به شرط حیات با مدت معین

    در این طرح مدتی به عنوان دوره پرداخت مستمری از جانب مشتری  تعیین می شود. و با فوت او در طی این دوره یا رسیدن به انتهای دوره، پرداخت مستمری قطع خواهد می شود.

    پرداخت مستمری به شرط حیات با مدت معین و دوره تضمین

     این طرح ترکیبی از طرح سه و چهار است. مستمری بگیر دوره ای را به عنوان دوره دریافت مستمری به شرط حیات و دوره ای را به عنوان دوره تضمین پرداخت مستمری انتخاب کرده. الزاما دوره تضمین کوچکتر از دوره معین دریافت مستمری خواهد بود. چنانچه مستمری بگیر در دوره تضمین فوت نماید، بیمه گر متعهد به پرداخت مستمری تا پایان دوره تضمین میباشد. درصورت حیات مستمری بگیر در انتهای دوره تضمین، با فوت وی یا رسیدن به انتهای قرارداد (انتهای دوره معین)  پرداخت مستمری قطع خواهد شد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی در مورد بیمه عمر شرکت بیمه “ما” و انواع بیمه های دیگر به شماره های درج شده در وبسایت شرکت بیمه ما در (https://bimema.ir/( تماس بگیرید و با کارشناسان و متخصصان فنی در مورد این بیمه نامه ها، شرایط و پوشش های آن صحبت کنید.

    همچنین شما می توانید با مراجعه کردن به سایت بیمه “ما” انواع بیمه های مورد نیاز خود را به طور آنلاین خریداری کنید. فراموش نکنید مهم نیست در کدام استان و یا شهرستان کشور زندگی می کنید در هر کجای کشور که زندگی می کنید می توانید به طور آنلاین انواع بیمه مورد نیاز خود را از وبسایت شرکت بیمه “ما” به طور آنلاین خریداری کنید.

     
     

    مطالب گذشته سایت

    انتخاب بیمه عمر

    برای داشتن آینده ای آسوده و آرام کدام بیمه را انتخاب کنم؟

    این روزها شرکت های بیمه ی زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و ابعاد مختلف و شاخص های متفاوتی دارند. برای مردم این سوال ایجاد می شود که بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری را کدام یک از شرکت های بیمه دارد؟

    من را همراهی کنید تا در این مقاله معیار ها و ملاک های بهترین بیمه ی عمر را با شما به اشتراک بگذارم.

    همه ی شرکت های بیمه، زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت می کنند و بر اساس قوانین و شرایط بیمه مرکزی فعالیت می کنند که در برخی از شرایط  و پوشش مشترک هستند ولی تفاوت هایی در سقف پرداخت یا میزان سود دهی و … بین آنها وجود دارد.

    مفهوم بیمه ی عمر برای افراد مختلف متفاوت است مثلا بعضی افراد بیمه عمر را برای داشتن سود و سرمایه گذاری بلند مدت می خرند و برخی دیگر استفاده از پوشش های بیمه ای برایشان در بیمه نامه مهم است.

    عوامل زیادی در انتخاب بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری تاثیر گذار است از جمله مواردی مثل:

    میزان پوشش ارائه شده، سقف پرداختی هر کدام از آنها، سهولت در دریافت هزینه ها در زمان نیاز توسط بیمه گذار، کامل بودن پوشش های بیمه ای، بالا بودن میزان سود قطعی پرداختی، میزان توانگری مالی شرکت بیمه.

    همچنین عملکرد و سابقه ای که شرکت بیمه دارد از جمله عواملی است که برای خرید بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری باید به آن توجه کرد. علاوه بر آن تعداد و نزدیک  بودن شعبات، میزان و سرعت پاسخگویی نمایندگان و نحوه خدمات رسانی شرکت بیمه در انتخاب بیمه بی تاثیر نیست.

    در سالهای اخیر شرکت هایی که پرداخت های آنلاین و یا در محل سکونت مشتری را انجام داده اند، محبوبیت زیادی بین مردم دارند که به دلایل زیر شرکت بیمه ما از محبوبیت بالایی برخوردار است؛

    در سال ۹۸ سطح توانگری شرکت بیمه ما، یک بود که بالاترین جایگاه را در بین شرکت های رقیب از  آن خود کرد. در سال های اخیر داری حداقل سود مشارکت: ۱۹.۶۰٪ و حداکثر سود مشارکت آن ۲۷.۵۰٪ است؛ در سال ۹۸ میانگین سود مشارکت در منافع ۲۵٪ است که نسبت به دیگر شرکت های بیمه سود بیشتری دارد ( میانگین سود سال ۹۹ هنوز به طور کامل ارائه نشده و برای اطلاع بیشتر از سود سال آینده به سایت  ww.bimema.ir   مراجعه کنید.) همچنین شرکت بیمه ما در سال ۹۸ و ۹۹ داری بهترین پوشش های بیمه ای بوده که در زیر به تعدادی از آن  پوشش ها و مقدار سقف هایی که دارد می پردازم؛

    پوشش های فوت به هر علت: اگر فرد به هر علت طبیعی ای فوت کند، ذی نفعان فرد ۲۵ برابر حق بیمه تا سقف یک میلیارد تومان دریافت میکند.

    پوشش فوت بر اثر حادثه: اگر فرد بر اثر هر حادثه یا تصادفی فوت کند، ذی نفعان فرد ۴ برابر سرمایه فوت یا ۱۰۰ برابر حق بیمه به علاوه سرمایه فوت به هر علت به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد که سقف آن ۲ میلیارد است

    سرمایه امراض خاص: امراضی مانند سکته مغزی، سکته قلبی، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن مثل کبد، کلیه، ریه، مغز و استخوان و… . همچنین انواع سرطان ها به جز سرطان پوست (شامل افرادی است که از ۱ تا ۶۰ سال سن دارند) که 7/5 برابر سرمایه فوت تا سقف ۵۰ میلیون به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد

    نقص عضو: نقص عضو در اثر حادثه ۱۰۰ برابر سرمایه فوت است یعنی پوشش نقص عضو به اندازه ی سرمایه فوت است.

    هزینه پزشکی: هزینه پزشکی ۵ برابر حق بیمه است و تا سقف ۵۰ میلیون یا ۲۰ درصد سرمایه فوت است.

    پوشش از کار افتادگی: شخص اگر از کار افتاده باشد چه در اثر بیماری، چه در اثر حادثه هم از پرداخت حق بیمه معاف میشود هم ۳ برابر از آخرین پرداختی حق بیمه، حقوق می گیرد ( این پوشش شامل افرادی است که از ۱۸ تا ۶۰ سال سن دارند).

    وام: در پایان سال دوم، ۹۰ درصد اندوخته را می تواند بدون هیچ ضامن یا شرایط خاصی وام بگیرد که برای باز پرداختی وام، سود خاصی ندارد و فقط در ابتدای کار ۴٪ کارمزد کسر می شود.

    در شرکت بیمه ما نرخ سود روز شمار علی الحساب به میزان ۱۶ درصد برای دو سال اول و ۱۳ درصد برای دو سال دوم و نرخ سود ده درصد مازاد بر چهار سال تضمین می گردد. همچنین در شرکت بیمه ما برای راحتی بیمه گذاران با چند روش میشود حق بیمه را پرداخت کرد: ۳ ماهه، ۶ ماهه، یکساله و یکجا.

    شرکت سهامی بیمه ما تنها شرکتی است که صورت حساب بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را به بیمه گذاران خود ارائه می دهد و آنها را در جریان هزینه های صرف شده قرار می دهد.

    معیار ها و ملاک های فوق در تعیین بهترین بیمه عمر تاثیر گذار است  و باید قبل از خرید بیمه به تمام نکات و جزئیات آن توجه کرد که بر اساس جستجو در شبکه های مجازی و گوگل شما متوجه میشوید که بیمه ما جزو پر طرفدار ترین و بهترین بیمه نزد مردم است و در مقابل رقبان خود حرفی برای گفتن دارد.

    برای اطلاع بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا به سایت بیمه ما مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x