بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه زندگی بیمه ما چیست؟

بیمه زندگی بیمه ما چیست؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه زندگی بیمه ما چیست؟

    زندگی، گرانبهاترین هدیه خداوند به هر کس است چه انسان چه پرنده چه حیوان و چه گیاه فرقی نمی کند. اما زندگی انسان از دیگران مهمتر است. زندگی در خود معانی فراوان و گسترده ای دارد. زندگی انسان فقط در مورد تنفس نیست. اگر انسان فقط نفس بکشد، غذا بخورد و تولید مثل کند،

    فرقی بین انسان و سایر موجودات زنده نخواهد بود. زندگی روی زمین فقط به خاطر طبیعت امکان پذیر است. طبیعت به ما می آموزد که زندگی همه چیز در مورد دادن به دیگران است. زندگی ذاتاً، والدین، جامعه بدهی است. انسان باید قبل از تولد هر چه به دست آورده پس بدهد تا بمیرد. رودخانه ها آب خود را به ما می دهند. درختان میوه های خود را می دهند تا دم مرگ.

    ماهیت انسان یا به عبارت دیگر مهمترین جنبه زندگی انسان، تولید وسایل امرار معاش است. انسان ها در ابتدا باید راه هایی برای تامین غذا، سرپناه و لباس بیابند. اما به نظر می رسد شواهد تاریخی به اهمیت خانواده و دوستان دوست داشتنی و همچنین اهمیت یک شغل موفق توجه دارد.

    نظام کنونی جهان یک نظام سرمایه داری است. روشی اقتصادی برای سازماندهی زندگی که در آن ابزار کسب سود در دستان خصوصی باقی می ماند. بنابراین موفقیت زندگی به طور فزاینده ای بر اساس ثروت اقتصادی شما سنجیده می شود.

    بنابراین اگر قرار است موفق تلقی شوند، باید پول زیادی به دست آورد. ماهیت بوروکراتیک جامعه مدرن به نفع افرادی است که دارای شرایط لازم هستند و از طریق تولد دارای امتیاز نیستند. این به ما فضای بیشتری می دهد تا زندگی خود را به گونه ای که صلاح می دانیم رقم بزنیم. میزان موفقیت شما در حرفه خود تعیین می کند که چقدر ثروتمند هستید، مگر اینکه در خانواده بسیار ثروتمندی متولد شده باشید که مطمئن باشید مقدار قابل توجهی ارث از آن دریافت خواهید کرد.

    اما هیچ فردی این تغییر را ندارد، بنابراین این گزینه برای آنها باقی می‌ماند که خودشان آن را در زندگی انجام دهند. و با توجه به سختی‌هایی که برای «موفق» شدن باید متحمل شوند، مطمئناً داشتن یک شغل موفق و پول زیاد یک موفقیت بزرگ است.

    وقتی سن انسان رو به بالا می رود به ویژه در دوره سالمندی، سالمندان با مسائل مالی زیادی روبرو هستند که می تواند در توانایی احساس راحتی در دوران بازنشستگی آنها اختلال ایجاد کند.

    اگرچه برخی از بزرگسالان با بسته های منصفانه حقوق بازنشسته می شوند، اما ممکن است متوجه شوند که صندوق های بازنشستگی آنها دیگر نمی تواند با تورم زندگی کنونی آنها همگام شود. سایر افراد مسن ممکن است به دلیل موقعیت یا نیاز به توقف زودهنگام کار، زمان کافی برای آماده شدن از نظر مالی برای بازنشستگی نداشته باشند.

    مواجهه با هزینه های بالاتر مراقبت های بهداشتی

    پیشرفت های پزشکی این امکان را برای سالمندان فراهم کرده است که عمر طولانی تری داشته باشند و این چیز خوبی است. با این حال، مدیریت بیماری‌های مزمن گران می‌شود و اگر سالمندان بیمار یا مجروح شوند، ممکن است هزینه‌های غیرمنتظره‌ای برای مراقبت‌های بهداشتی داشته باشند.

    و نیاز به کمک داشته باشند تا برنامه ای برای مراقبت از سلامتی خود تنظیم کنند تا از برخی از این هزینه ها جلوگیری شود.

    وقتی به طور منظم از یک شغل پول دریافت می کنید، احساس امنیت دارید که اگر نیاز به پرداخت صورت حساب های غیرمنتظره داشته باشید، همیشه می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. برای یک سالمند، زمانی که با درآمد ثابت زندگی می کند، این احساس امنیت ممکن است از بین برود.

    نگرانی بیش از حد در مورد مسائل مالی می تواند باعث ضطراب جدی شود که سلامت روان انسان را مختل می کند. که شخص همچنین ممکن است در تلاش برای کاهش این ترس‌ها، از نیازهای خود بکاهد. پس انسان چرا از همین حالا به فکر آینده به ویژه دوره سالمندی خود نباشد که با سرمایه و اندوخته خود هم برای خود و هم برای خانواده و عزیزان خود شادی را به ارمغان بیاورد.

    بیمه زندگی بیمه ما چیست؟
    بیمه زندگی بیمه ما چیست؟

    بیمه زندگی بیمه ما

    بیمه زندگی یا بیمه عمر ما

    زمانی فرا می رسد که استراحت برای کارهای روزمره در زندگی همه لازم می شود، بدن و ذهن ما خسته می شود ، و ما فاقد شور و شوق برای تولید و ابتکار می شویم. این زمانی است که بیشتر مردم به دنبال بازنشستگی هستند.

    بازنشستگی به بخشی از زندگی هر فرد اشاره دارد که تصمیم می گیرد زندگی کاری خود را برای همیشه پشت سر بگذارد. بسیاری از افراد زمانی که به اندازه کافی پیر یا بیمار هستند تصمیم می‌گیرند که کار خود را ترک کنند.

    برخی با رسیدن به سن معینی بازنشسته می شوند و واجد شرایط بازنشستگی خصوصی و/یا دولتی هستند. بازنشستگی می‌تواند برای افرادی که بیمار می‌شوند یا حوادث غیرمنتظره‌ای دارند، برنامه‌ریزی نشده باشد. میانگین سن بازنشستگی در اکثر کشورهای توسعه یافته 65 سال است. این کشورها برای پوشش درآمد بازنشستگان مقداری بازنشستگی ملی یا تامین اجتماعی ارائه می دهند.

    سن کامل بازنشستگی که هر کسی می تواند از تمام مزایای تحت پوشش آن برخوردار شود، در کشورهای مختلف متفاوت است. اما شما می توانید بازنشستگی پیش از موعد را در سن معینی نظر به کشوری که در آن زندگی می کنید، انتخاب کنید. که این سن، اولین سنی است که یک فرد مجاز به دریافت بازنشستگی می شود. با این حال، اگر بازنشستگی پیش از موعد را انتخاب کنید، مزایا کاهش می یابد.

    بیمه زندگی یا عمر ما

    بیمه عمر قرادادی است که میان شرکت بیمه و شخص منعقد می شود که در آن بیمه شونده متعهد به پرداخت مبلغی به صورت تعین شده در اقساط بلند مدت می گردد و با بروز وقایعی چون فوت طبیعی، فوت بر اثر حادثه، نقص عضو، پرداخت هزینه های پزشکی حادثه، ابتلا به بیماری های خاص یا از کار افتادن شخص بیمه شده، شرکت بیمه موظف خواهد بود سرمایه بیمه شده را به طور یکجا یا بصورت مستمری به بیمه گذار یا شخص ثالثی که وی تعیین کرده بپردازد.

    این بیمه نامه در سال های اخیر یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای تبدیل شده است به صورتی که حتی بعضی اشخاص چندین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد.

    اگر می خواهید دوران سالخوردگی را بدون دغده را سپری کنید باید شروع سرمایه گذاری شما از روزهای جوانی باشد. از اینکه پوشش های بیمه های بازنشستگی جوابگوی نیازهای افراد نمی باشند و بعضی از آن ها پوشش های کمی دارند، به نظر بیشتر متخصصان بیمه ای در کشور برای انتخاب بهترین بیمه بازنشستگی، باید ترکیبی از بیمه های بازنشتگی برای خود انتخاب کنید

    به طور مثال اگر شما تحت پوشش بیمه بازنشستگی دولتی هستید باید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه “ما” که دارای پشش های عالی و منحصر به فرد است را نیز انتخاب کنید تا از مستمری آن در زمان بازنشستگی استفاده کنید.

    و یا هم اگر شما تحت پوشش یکی از بیمه های خصوصی هستید در اینجا نیز می توانید بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” را انتخاب کنید تا دغدغه های شما برای زمان بازنشستگی از برطرف شوند.

    خدمات بیمه عمر شرکت بیمه “ما”

    بیمه عمر شرکت بیمه “ما” دارای خدمات زیر است:

    • بخش اول شامل خدمات پوشش فوت بیمه گذار است
    • بخش دوم شامل خدمات پوشش حیات بیمه گذار است

    پوشش فوت بیمه نامه عمر شرکت بیمه “ما” شامل پوشش فوت بیمه گذار به هر علت و پوشش فوت بیمه گذار ناشی از حادثه است. که نظر به شرایط جدید شرکت بیمه “ما”، اگر شخص بیمه گذار به هر علت فوت کند مبلغ 2 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد و اگر شخص بیمه گذار بر اثر حادثه فوت کند مبلغ 4 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد.

    در بخش پوشش حیات: خدمات و پوشش های این بخش شامل موارد زیر است:

    پوشش نقص عضو

    در صورتی که فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه نامه در اثر حادثه دچار نقص عضو شود می تواند از این پوشش استفاده کند.

    پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

    هزینه های پزشکی ناشی از بروز حادثه در این پوشش پرداخت می شود میزان این سرمایه 20% سرمایه فوت به هر علت است و تمام افراد بیمه شده از 4 سالگی تا پایان مدت بیمه نامه می توانند از این پوشش استفاده کنند سقف این پوشش تا سقف 50 میلیون تومان می باشد. ناگفته نماند این پوشش برای اولین بار توسط شرکت بیمه ما ارائه شده است.

    پوشش مستمری بیکاری در صورت از کار افتادگی کامل و یا دائم ناشی از حادثه یا بیماری

    اگر شخص بیمه شده به علت حادثه یا بیماری دچار از کار افتادگی کامل شود علاوه با داشتن پوشش معافیت، از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شخص می تواند از 18 تا 60 سال مستمری بیکاری را از شرکت بیمه “ما” دریافت نماید. برای استفاده از این پوشش باید پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را در بیمه نامه خود داشته باشد.

    پوشش مستمری از کار افتادگی

    اگر شخص بیمه شده در اثر حادثه از کار افتاده شود و نتواند شغل قبلی خود را ادامه دهد با داشتن این پوشش، سرمایه ای تحت عنوان سرمایه اشتغال برابر سرمایه فوت به هر علت به وی پرداخت خواهد شد. بیمه گذار در صورتی که پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را داشته باشد می تواند از این پوشش استفاده کند.

    طرح مستمری مکمل دوران بازنشستگی:

    باتوجه به اهمیت ارائه بهترین خدمت در ایام  بازنشستگی، و سهولت بیشتر مشتریان شرکت بیمه “ما” اقدام به اجرای طرح مذکور نموده است. این طرح با هدف مکملی برای حقوق دوران بازنشستگی مشتریان محترم این شرکت راه اندازی شده است.

    در این طرح  بیمه گذاران محترم عمر با پرداخت حق بیمه در مدت بیمه نامه میتوانند ، علاوه بر بهره مندی از مزایای بیمه خود درانتهای قرارداد که آغاز دوران بازنشستگی است از مستمری این طرح استفاده کنند.

    این طرح برای اقشاری که از مستمری پایه بهره مند نمی توانند باشند توصیه می گردد این افراد می توانند افراد زیر باشند:

    • زنان خانه دار
    • مشاغل آزاد
    • نویسندگان
    • هنرمندان
    • ورزشکاران
    بیمه زندگی بیمه ما چیست؟
    بیمه زندگی بیمه ما چیست؟

    طرحهای مستمری:

    پرداخت مستمری تضمینی با مدت معین

    در این طرح، مستمری پرداختی به بیمه شده از محل اندوخته تشکیل شده تامین مالی می شود و دوران پرداخت مستمری تضمینی با مدت معین به انتخاب شخص تحت پوشش بیمه بوده و در صورت فوت مستمری بگیر، مانده مستمری به صورت یکجا یا ادامه روند مستمری تا پایان دوره تعیین شده به ذینفع و یا ذینفعان پرداخت میگردد.

    پرداخت مستمری مادام العمر (به شرط زنده بودن)

    در طرح پرداخت مستمری مادام العمر مستمری پرداختی به شخص تحت پوشش بیمه از محل اندوخته تشکیل شده، تامین مالی می شود. این طرح طوری است که با فوت بیمه گذار مستمری نیز قطع می شود. این طرح برای مستمری بگیرانی که هیچگونه ورثه ای ندارند توصیه می شود.

    پرداخت مستمری مادام العمر با دوره تضمین

     به منظور رفع دغدغه مشتریانی که طرح شماره دوم را انتخاب می کنند این طرح ایجاد شده است که دغدغه فوت زود هنگام مشتریان را برطرف می سازد. این مورد طوری است که شرکت بیمه دوره ای را به عنوان دوره تضمین در پرداخت مستمری لحاظ می کند.

    مدت این دوره تضمین به دلخواه بیمه گر می باشد چنانچه در این طرح بیمه گزار قبل از دوره تضمین فوت نماید بیمه گر متعهد به پرداخت مستمری تا پایان دوره تضمین ا ست. اما در صورت فوت مستمری بگیر بعد از دوره تضمین، مستمری پرداخت قطع خواهد شد.

    پرداخت مستمری به شرط حیات با مدت معین

    در این طرح مدتی به عنوان دوره پرداخت مستمری از جانب مشتری  تعیین می شود. و با فوت او در طی این دوره یا رسیدن به انتهای دوره، پرداخت مستمری قطع خواهد می شود.

    پرداخت مستمری به شرط حیات با مدت معین و دوره تضمین

     این طرح ترکیبی از طرح سه و چهار است. مستمری بگیر دوره ای را به عنوان دوره دریافت مستمری به شرط حیات و دوره ای را به عنوان دوره تضمین پرداخت مستمری انتخاب کرده. الزاما دوره تضمین کوچکتر از دوره معین دریافت مستمری خواهد بود.

    چنانچه مستمری بگیر در دوره تضمین فوت نماید، بیمه گر متعهد به پرداخت مستمری تا پایان دوره تضمین میباشد. درصورت حیات مستمری بگیر در انتهای دوره تضمین، با فوت وی یا رسیدن به انتهای قرارداد (انتهای دوره معین)  پرداخت مستمری قطع خواهد شد.

    این را هم فراموش نکنید که شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی در مورد بیمه عمر شرکت بیمه “ما” و انواع بیمه های دیگر به شماره های درج شده در وبسایت شرکت بیمه ما در (https://bimema.ir/( تماس بگیرید و با کارشناسان و متخصصان فنی در مورد این بیمه نامه ها، شرایط و پوشش های آن صحبت کنید.

    همچنین شما می توانید با مراجعه کردن به سایت بیمه “ما” انواع بیمه های مورد نیاز خود را به طور آنلاین خریداری کنید. فراموش نکنید مهم نیست در کدام استان و یا شهرستان کشور زندگی می کنید در هر کجای کشور که زندگی می کنید می توانید به طور آنلاین انواع بیمه مورد نیاز خود را از وبسایت شرکت بیمه “ما” به طور آنلاین خریداری کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x