بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

سایت بیمه ما

سایت بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  •  

    سایت بیمه ما جهت اطلاع از بیمه نامه ها

     

    بیمه ما یک شرکت خصوصی و سهامی عام است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است و نام آن توسط جواد فرشباف ماهریان که در آن زمان رئیس بیمه مرکزی ایران بود نام گذاری شده است. این شرکت بیمه توانسته است در مدت کوتاه، موفقیت های زیادی را کسب کند در بین مردم ایران هم طرفداران زیادی برای بیمه نامه های مختلف این شرکت از جمله: بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اتومبیل و… پیدا کرده است و البته بیشترین محبوبیت این شرکت برای بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری آن است. بیمه ما به دلیل پشتوانه قوی آن که بانک ملت است توانسته اعتماد مردم ایران را خیلی بیشتر از قبل جلب کند.

     

    تقریبا اکثر افراد شرکت بیمه ما را با بیمه ملت اشتباه میگیرند و فکر میکنند پشتوانه بیمه ملت، بانک ملت است و بیمه ما حامی و پشتوانه دیگری دارد در صورتی که بیمه ملت و بانک ملت تنها تشابه اسمی دارند و شرکت بیمه ای تحت پوشش بانک ملت تنها ” بیمه ما” است.

     

    در رتبه‌ بندی که در سال 96 از سوی سازمان مدیریت صنعتی (بر اساس داده‌های صورتهای مالی مربوط به سال مالی 95) صورت گرفت، شرکت بیمه ما در میان دویست شرکت برتر ایران (صد شرکت برتر دوم) قرار گرفت و رتبه 151 را به دست آورد. طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در سال 1396 شرکت “بیمه ما” بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت‌های بیمه در کشور را به خود اختصاص داده است. و توانسته است تا اکنون بالاترین سطح توانگری مالی که یک است را حفظ کند.

     

    سایت بیمه ما

     

    آن روزگاری که قلم مهم ترین ابزار این دنیا بود، گذشته است. زمان تغییر کرده است و اکنون اینترنت بر جهان حکومت می کند. اینترنت مجموعه ای از خدمات و منابع مهم را ارائه می دهد که برای زندگی روزمره ضروری هستند. با استفاده از اینترنت، افراد می توانند تقریباً در تمام زمینه های زندگی پیشرفت کنند. از آنجایی که اینترنت یک سازمان جهانی شبکه کامپیوتری است، می‌تواند افراد را از سراسر جهان به هم پیوند دهد و جوامعی را ایجاد کند. اینترنت یک راه عالی برای ارائه و دسترسی به اطلاعات است و تقریباً در سراسر جهان در دسترس است.

    از آنجایی که اینترنت سریع و به راحتی در دسترس و ارزان است، راهی عالی برای تبادل اطلاعات در سراسر جهان است که در این فرآیند در زمان نیز صرفه جویی می کند. دیگر لازم نیست برای کسب اطلاعات وقت خود را تلف کنید. این اطلاعات اکنون در صفحه نمایش رایانه شما موجود است و جهان را کوچکتر می کند.

     

    امروزه از اینترنت برای اهداف مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

    ارتباطات: جهان قطعاً به مکانی کوچک‌تر تبدیل شده است و مردم از مکان‌های دور می‌توانند به‌طور هم‌زمان و ارزان با هم ارتباط برقرار کنند. ایمیل، ویدئو کنفرانس، شبکه های اجتماعی و چت نمونه های بارز ارتباطات زنده بدون هزینه اضافی هستند. حتی می توانید از این طریق به جستجوی شغل نیز بپردازید.

     

    آموزش: به اندازه کافی شگفت انگیز، اینترنت امکان دسترسی به آموزش را نیز فراهم می کند، با دوره های آنلاین آموزش از راه دور که این روزها رایج شده است. کتاب ها و آموزش های آنلاین به غیر از منابع مرجع تقریباً در هر موضوعی در جهان از این طریق قابل دسترسی هستند. با یک کلیک، دانش‌آموزان اکنون می‌توانند به لطف اینترنت به اطلاعات تحقیقاتی بررسی شده در مورد هر موضوعی دسترسی داشته باشند. اکنون به دست آوردن اطلاعات به قدری آسان است که حتی به کسی نیاز ندارید که به شما آموزش دهد!

     

    تراکنش ها: دیگر در صف های پرداخت قبوض نمی ایستید. فقط در خانه یا محل کار خود آنلاین شوید و می توانید تراکنش های مالی برای پرداخت قبوض خود را در وب سایت های تعیین شده اکثر بانک ها و شرکت ها انجام دهید.

     

    رزرو آنلاین: همچنین مجبور نیستید برای رزرو بلیط قطار، اتوبوس یا پرواز خود بیرون بروید و در صف بایستید، یا از نمایندگی هایی که نیاز به کاهش هزینه های خود دارند نیز مراجعه کنید. به لطف اینترنت، همه اینها با یک کلیک ماوس امکان پذیر است!

     

    اوقات فراغت: فعالیت‌های زیادی در شبکه اینترنت وجود دارد که به شما کمک می‌کند آرام شوید و اوقات فراغت خود را سپری کنید. می‌توانید فیلم تماشا کنید، به آهنگ‌ها گوش دهید، چت کنید یا بازی کنید یا فقط برای آخرین اخبار و سرگرمی‌ها در اینترنت گشت و گذار کنید.

     

    خرید: زمان تغییر کرده است و اکنون می‌توانید تقریباً هر چیزی را که روی صفحه نمایش رایانه‌تان نشسته است خرید کنید، و آن را درب منزل تحویل بگیرید! از این بهتر نمی شود نیازی ندارید که کوچه به کوچه در بازار و مغازه ها گشت و گذار کنید و اشیا مورد نظر خود را پیدا کنید زیرا هم وقت شما تلف می شود و بعضاً هم امکان دارد وسیله مورد نیاز خود را اصلاً پیدا نکنید.

    بهترین راه جستجو در فروشگاه های آنلاین است با این کار هم از تلف شدن وقت خود جلوگیری می کنید و هم وسیله مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرید. در بخش خرید اینترنتی یکی از بهترین و یا راحت ترین گزینه ها برای خرید و یا دریافت خدمات مورد نیاز، خرید آنلاین بیمه است که در زیر برای شما بیشتر توضیح می دهیم.

     

    خرید آنلاین بیمه:

    چرا بیمه نامه آنلاین بخریم؟

    در حال حاضر، تلاش برای سهولت دسترسی بیشتر طرح های بیمه، ارائه دهندگان بیمه خرید این محصولات را از طریق بسترهای آنلاین تسهیل کرده اند. ظهور پلتفرم های دیجیتال، به ویژه در چند سال اخیر، به ارائه دهندگان بیمه کمک کرده است تا فروش محصولات خود را آسان تر و بسیار ساده تر از قبل کنند.

     

    بنابراین، اگر بیمه آنلاین بخرید، چه مزایایی می توانید داشته باشید؟

    مزایای خرید آنلاین بیمه نامه:

    مزایای خرید

    با تغییر روند استفاده از این سیاست ها به صورت آنلاین، کارایی توزیع برای ارائه دهندگان بیمه چندین برابر افزایش یافته است. این امر متعاقباً کارایی هزینه فرآیند را افزایش داده است. علاوه بر این، از آنجایی که فرآیند درخواست به صورت مجازی انجام می شود، ارائه دهندگان بیمه در هزینه های کاغذ و سایر منابع نیز صرفه جویی می کنند. این به کاهش بیشتر هزینه ها نیز کمک می کند.

    تصمیم آگاهانه

    یکی از بزرگترین مزایایی که در صورت خرید آنلاین بیمه نامه می توانید از آن بهره مند شوید این است که به شما امکان انتخاب آگاهانه را می دهد. خرید بیمه نامه می تواند فرآیند پیچیده ای باشد. این مستلزم آن است که از چندین شرایط و ضوابط و سایر جزئیات دقیق آگاه باشید و با فکری آرام در مورد انتخاب بیمه نامه مورد نظر خود تصمیم بگیرید.

    و اما وقتی همه جزئیات کوچکی در مورد بیمه نامه ها در وب سایت شرکت بیمه خود در دسترس دارید، تصمیم گیری آگاهانه در مورد آن برای شما بسیار آسان تر می شود. علاوه بر این، با چندین وب‌سایت که ویژگی‌های بیمه‌نامه‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف را فهرست کرده‌اند، با مقایسه و بهره‌مندی، بهترین مورد متناسب با مزایای شما بسیار آسان‌تر شده است.

    فقط مزایا و معایب بیمه نامه ها را بسنجید و با تصمیم درست می توانید بهترین بیمه نامه ای را که نیاز دارید از بهترین نمایندگی دریافت کنید که این یکی از بهترین مزیت های خرید آنلاین بیمه است.

     

    اعتبار ارائه دهنده بیمه خود را راحت تر می توانید تأیید کنید

    برای اطمینان از اینکه می‌توانید بدون دردسر در مقابل بیمه نامه خود ادعای تسویه حساب کنید، مهم است که عواملی مانند ارائه‌دهنده بیمه خود و عوامل زیر را بررسی کنید:

    • نسبت تسویه مطالبات
    • تجربه
    • اعتبار
    • دست آوردها
    • فرآیند ادعا و غیره

    چنین اطلاعاتی به راحتی به صورت آنلاین در دسترس است. همچنین بررسی اعتبار یک شرکت با بررسی نظرات مشتریان مختلف از طریق پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی آسان تر شده است. شما در رسانه های اجتماعی می توانید از تجربه دیگران نیز در انتخاب بیمه نامه مورد نظر خود نیز استفاده کنید. این به شما امکان می دهد صحت خدمات شرکت را بر اساس بازخورد مشتریان از طریق رسانه های مختلف ارزیابی کنید.

     

    خدمات خودکار:

    وب سایت های شرکت های مختلف بیمه فقط به خرید آنلاین بیمه محدود نمی شوند. آنها همچنین کانال های سرویس دهی کارآمد و سریع را نیز ایجاد می کنند. خدمات ارائه شده از طریق این وب سایت ها می تواند توسط بیمه شدگان موجود برای رسیدگی به شکایات و همچنین جستجوی اطلاعات مختلف، هر زمان که نیاز داشته باشند، مورد استفاده قرار گیرد.

    در وب سایت های بیمه شما می‌توانید از خدمات زیر نیز استفاده کنید:

    • اسناد آموزنده مانند بروشور محصول، عبارات خط مشی و غیره را دانلود کنید.
    • از قیمت های پرداخت حق بیمه استفاده کنید.
    • حق بیمه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
    • تجدید سیاست ها
    • استعلام آنلاین
    • بیمه نامه های موجود خود را پیگیری کنید.

    استفاده آنلاین این خدمات بسیار سودمندتر و راحت تر از فرآیند آفلاین است، زیرا نیاز شما را به تکیه کردن به شخصی برای وظایف بالا نفی می کند. علاوه بر این، همه فرآیندها نسبت به گذشته بسیار بی دردسرتر شده اند و به شما امکان می دهد آنها را در زمان بسیار کوتاه تری تکمیل کنید.

     

    امنیت:

    این اتفاق غیرمعمولی نیست که بیمه گذار اسناد بیمه نامه خود را از دست بدهد یا در جایی آن را قرار دهد و بعد فراموش کند. روند صدور مجدد اسناد خط مشی تکراری می تواند بسیار دشوار و خسته کننده باشد که چندان مطلوب نیست. اما اگر بیمه نامه خود را به صورت آنلاین خریداری کنید، احتمال از دست دادن این اسناد مهم را از بین می برید زیرا یک نسخه نرم افزاری در دسترس خواهید داشت.

     

    پشتیبانی مناسب مشتری:

    بیمه نامه تقریباً همیشه در مواقع اضطراری مورد نیاز است. خواه این بیمه نامه درمانی شما برای اورژانس پزشکی باشد یا بیمه مسافرتی شما در زمانی که در طول سفرها به کمک اضطراری نیاز دارید، نیاز به دسترسی فوری به خدمات ارائه دهنده بیمه خود دارید. به همین دلیل، پشتیبانی 24×7 از مشتریان ارائه دهندگان بیمه شما یکی از مهمترین مزایایی است که در صورت خرید آنلاین بیمه می توانید از آن بهره مند شوید. علاوه بر این، یک تیم پشتیبانی مشتری کارآمد نیز مورد نیاز است تا فرآیند تسویه ادعای شما را روان و بدون دردسر کند!

     

    فرآیند مستندسازی ساده:

    یکی از مزایای حیاتی خرید بیمه آنلاین این است که از مزایای اسناد آسان و فرآیند کاغذبازی بسیار ساده تر برخوردار است. از آنجایی که شما خرید خود را به صورت دیجیتال انجام می دهید، با ارائه چند سند ساده، خط مشی شما به صورت خودکار ایجاد می شود. شما می توانید به سادگی این چند سند را به صورت آنلاین ارسال کنید و بدون دردسر از محصول بیمه خود استفاده کنید. بنابراین، فرآیند آنلاین استفاده از بیمه نامه به شما امکان می دهد از روند طولانی درخواست آفلاین و مستندات خداحافظی کنید!

     

    واسطه برای خرید بیمه نامه و پرداخت کمیسیون را فراموش کنید:

    پیش از این، موارد زیادی وجود داشت که بیمه‌گذاران فریب خورده بودند تا بیمه نامه اشتباهی را توسط واسطه‌ها خریداری کنند، صرفاً به خاطر کمیسیون بالاتر. اما وقتی بیمه نامه را به صورت آنلاین خریداری می کنید، بدون هیچ واسطه ای مستقیماً با ارائه دهنده بیمه معامله می کنید. خط ارتباطی کمک شرکت بیمه می تواند به شما در انتخاب بیمه نامه مناسب کمک کند و احتمال فروش نادرست محصول را از بین ببرد. بنابراین، معرفی خرید آنلاین بیمه نامه باعث شفافیت بین ارائه دهنده بیمه و بیمه گذار شده است.

     

    با این حال همیشه یادت باشه..پلتفرم آنلاین خرید بیمه نامه برای این بخش بسیار مفید بوده و فرآیندها برای بیمه گذاران و ارائه دهندگان بسیار راحت تر شده است. اما بهتر است در مورد چند مورد محتاط باشید. که به شرح زیر است:

    اطمینان حاصل کنید که یک کپی از اسناد بیمه خود را در لپ تاپ یا رایانه شخصی خود نگه دارید. از آنجایی که حاوی اطلاعات مربوط به هر شرایط و ضوابط خط‌مشی است، بعداً می‌توان از آن به عنوان مرجعی برای تسویه مطالبات بدون دردسر استفاده کرد.

    همچنین از و کلاهبرداری های آنلاین که می توانند بعداً برای شما مشکل ایجاد کنند، آگاه باشید. و اطلاعات اعتبار شرکت بیمه و یا نمایندگی را با دقت مطالعه و یا هم استعلام کنید.

    با در نظر گرفتن این موارد، پیش بروید و از طریق وب سایت شرکت بیمه ما خدمات خود، یک خرید راحت و آسان بیمه را تجربه کنید.

    همانطور که گفتیم اینترنت زندگی را از این رو به آن رو کرده بر همین اساس شرکت بیمه ما نیز برای سهولت هرچه بیشتر مشتریان عزیز خود وب سایتی را طراحی کرده است، بیمه ما برای آگاهی مردم عزیز ایران از بیمه نامه ها و شرایط و تخفیف های ویژه خود وبسایتی را ایجاد کرده است که دسترسی به آن بسیار آسان است

    و شما به راحتی میتوانید با سرچ کردن کلمه “ سایت بیمه ما” یا کلمه ” بیمه ما” و کلیک کردن روی دومین سایت وارد صفحه اصلی نماینده برتر بیمه ما شوید که تمامی سوالات شما با وجود خواندن مطالب آن برطرف شود و با تمامی بیمه نامه هایی که در شرکت بیمه ما وجود دارد آشنا شوید. در سایت بیمه ما میتوانید خبرهای روز درباره بیمه ما و رتبه بندی و میزان سودهایی که این شرکت به بیمه گذارن خود میدهد را مشاهده کنید.

     

    و اگر ابهامی در مورد هریک از بیمه نامه ها یا شرایط آنها داشتید میتوانید از طریق شماره هایی که در سایت بیمه ما وجود دارد با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید، یا در شبکه های مجازی مانند واتساپ و اینستاگرام پیام خود را قرار دهید تا در اولین فرصت مشاوران بیمه ما با شما تماس بگیرند و سپس در صورت تمایل شما بیمه نامه مذکور صادر شود.

    سایت بیمه ما علاوه بر مقالات و راهنماهای بیمه نامه ها برای بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری صفحه ای دارد که میتوانید در آن میزان حق بیمه پرداختی بیمه های عمر و سرمایه گذاری و مبلغ دریافتی از این بیمه نامه را بعد از سال های مختلف بر اساس سن فرد مشاهده کنید، “ما” در این سایت سعی کردیم همه مطالب بیمه ای را به بهترین و ساده ترین حالت ممکن به متقاضیان بیمه نامه های مختلف توضیح دهیم تا افرادی که اطلاعات کاملی درباره بیمه و رشته های بیمه ای مختلف ندارند به راحتی و خیلی سریع متوجه شوند.

     

    با مراجعه به سایت بیمه ما به آدرس www.bimema.ir میتوانید با مراجعه به قسمت مشخص شده برای دریافت نمایندگی از شرکت بیمه ما در هر شهر و استان ایران اقدام کنید، تنها باید فرم مشخص شده را پر کنید و یا با شماره های موجود در سایت بیمه ما تماس حاصل فرماید تا برای شما زمانی برای مصاحبه تعیین شود.

    مطالب گذشته سایت

     

    سایت بیمه ما جهت اطلاع از بیمه نامه ها

    بیمه ما یک شرکت خصوصی و سهامی عام است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است و نام آن توسط جواد فرشباف ماهریان که در آن زمان رئیس بیمه مرکزی ایران بود نام گذاری شده است. این شرکت بیمه که توانسته است در مدت کوتاهی که به 10 سال میرسد.

    موفقیت های زیادی را کسب کند در بین مردم ایران هم طرفداران زیادی برای بیمه نامه های مختلف از جمله: آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اتومبیل و… پیدا کرده است و البته بیشترین محبوبیت این شرکت برای بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری آن است. بیمه ما به دلیل پشتوانه قوی که بانک ملت است توانسته اعتماد مردم ایران را خیلی بیشتر از قبل جلب کند.

    تقریبا اکثر افراد شرکت بیمه ما را با بیمه ملت اشتباه میگیرند و فکر میکنند پشتوانه بیمه ملت، بانک ملت است و بیمه ما حامی و پشتوانه دیگری دارد در صورتی که بیمه ملت و بانک ملت تنها تشابه اسمی دارند و شرکت بیمه ای تحت پوشش بانک ملت تنها ” بیمه ما” است.

    در رتبه‌ بندی سال ۹۶ شرکتهای برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی (بر اساس داده‌های صورتهای مالی مربوط به سال مالی ۹۵)، شرکت بیمه ما در میان دویست شرکت برتر ایران (صد شرکت برتر دوم) قرار گرفت و رتبه ۱۵۱ را به دست آورد. طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۶ شرکت «بیمه ما» بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت‌های بیمه در کشور را به خود اختصاص داده است. و توانسته است تا امسال یعنی سال 1400 بالاترین سطح توانگری مالی که یک است را حفظ کند. در سایت بیمه ما میتوانید خبرهای روز درباره بیمه ما و رتبه بندی و میزان سودهایی که به بیمه گذارن خود میدهد را مشاهده کنید.

    سایت بیمه ما
    سایت بیمه ما| سایت شرکت بیمه ما| سایت بیمه ما برای دریافت اطلاعات بیمه نامه|

    بیمه ما برای آگاهی مردم عزیز ایران از بیمه نامه ها و شرایط و تخفیف های ویژه خود سایتی دارد که دسترسی به آن بسیار آسان است و شما به راحتی میتوانید با سرچ کردن کلمه “ سایت بیمه ما” یا کلمه ” بیمه ما” و کلیک کردن روی دومین سایت وارد صفحه اصلی نماینده برتر بیمه ما شوید که تمامی سوالات شما با وجود خواندن مطالب آن برطرف شود و با تمامی بیمه نامه هایی که در شرکت بیمه ما وجود دارد آشنا شوید.

    و اگر ابهامی در مورد هریک از بیمه نامه ها یا شرایط آنها داشتید میتوانید از طریق شماره هایی که در سایت بیمه ما وجود دارد با مشاوران نمایندگی برتر بیمه ما تماس حاصل فرمایید، یا در شبکه های مجازی مانند واتساپ و اینستاگرام پیام خود را قرار دهید تا در اولین فرصت مشاوران بیمه ما با شما تماس بگیرند و سپس در صورت تمایل شما بیمه نامه مذکور صادر شود.

    سایت بیمه ما علاوه بر مقالات و راهنماهای بیمه نامه ها برای بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری صفحه ای دارد که میتوانید در آن میزان حق بیمه پرداختی بیمه های عمر و سرمایه گذاری و مبلغ دریافتی از این بیمه نامه را بعد از سال های مختلف بر اساس سن فرد مشاهده کنید، “ما” در این سایت سعی کردیم همه مطالب بیمه ای را به بهترین و ساده ترین حالت ممکن به متقاضیان بیمه نامه های مختلف توضیح دهیم تا افرادی که اطلاعات کاملی درباره بیمه و رشته های بیمه ای مختلف ندارند به راحتی و خیلی سریع متوجه شوند.

    با مراجعه به سایت بیمه ما به آدرس www.bimema.ir میتوانید با مراجعه به قسمت مشخص شده برای دریافت نمایندگی از شرکت بیمه ما در هر شهر و استان ایران اقدام کنید، تنها باید فرم مشخص شده را پر کنید و یا با شماره های موجود در سایت بیمه ما تماس حاصل فرماید تا برای شما زمانی برای مصاحبه تعیین شود.
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x