بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین بیمه آتیه فرزندان چیست؟

بهترین بیمه آتیه فرزندان
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین بیمه آتیه فرزندان

    جنبه های عاطفی بچه دار شدن:

    • هیجان
    • رضایت
    • شادی / سرگرمی
    • اعتماد به نفس
    • رسیدن به یک هدف بلند مدت
    • چالش
    • عشق ورزیدن و رشد از طریق بخشش

    نکاتی که قبل از بچه دار شدن باید در نظر بگیرید

    شما مردان و یا هم زنان باردار اگر به فکر گسترش خانواده خود هستید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بدیهی است که سلامت جسمی و رفاه مادر باردار از اهمیت بالایی برخوردار است، اما جنبه های عاطفی و مالی نیز وجود دارد که باید به آنها فکر کرد.

    جنبه های پزشکی برنامه ریزی بارداری

    یک زن باید با داشتن یک سبک زندگی متعادل که شامل تغذیه خوب و ورزش است، بدن خود را برای بارداری آماده کند.همه کارها را در حد اعتدال انجام دهید. اگر سیگاری هستید، سیگار را ترک کنید. مکمل های کلسیم، ویتامین D و اسید فولیک مصرف کنید.

    هر شرایط پزشکی از قبل موجود مانند چاقی، فشار خون بالا، دیابت، بیماری تیروئید، افسردگی، بیماری التهابی روده و بیماری قلبی را در نظر بگیرید. با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که او از برنامه های بارداری شما آگاه است، به خصوص زمانی که از داروهای خاصی استفاده می کنید. تثبیت و/یا حذف این شرایط قبل از بارداری مهم است.

    به سابقه خانوادگی خود فکر کنید و پزشک خود را از هرگونه ناهنجاری مادرزادی یا بیماری های ارثی مانند بیماری های قلبی، عصبی یا کلیوی و اختلالات اسکلتی عضلانی و خون آگاه کنید.

    جنبه های مالی برنامه ریزی برای کودکان

    هزینه های عمده ای که باید در هنگام داشتن فرزند در نظر گرفت شامل مسکن، پوشاک، غذا، مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل، مراقبت از کودک، آموزش و سایر هزینه های متفرقه است. به خاطر داشته باشید که کل هزینه ها در سال با بزرگتر شدن کودک افزایش می یابد.

    همه ما می‌خواهیم بهترین والدینی باشیم که می‌توانیم برای فرزندانمان باشیم، اما اغلب توصیه‌های متناقضی درباره نحوه تربیت فرزندی با اعتماد به نفس، مهربان و موفق وجود دارد.

    بدون شک والدین بودن یک تجربه ارزشمند است. اما چالش‌های ویژه‌ای را نیز به همراه دارد، به‌ویژه وقتی نوبت به تضمین آموزش مناسب مدرسه می‌رسد. بچه ها خیلی سریع بزرگ می شوند، نیازها و خواسته هایشان هم همینطور. از این نظر، بسیار مهم است که در اسرع وقت و تا جایی که می توانید پس انداز برای آینده فرزندتان را شروع کنید. به هر حال، این در دراز مدت زندگی شما و آنها را آسان تر می کند. آیا می خواهید بیشتر بدانید که چرا و چگونه برای آینده فرزندتان پس انداز کنید؟ لطفا به خواندن ادامه دهید.

    بهترین بیمه آتیه فرزندان
    بهترین بیمه آتیه فرزندان

    چرا پس انداز کردن برای آینده فرزندتان مهم است؟

    آینده کودکان، به ویژه تحصیلات آنها، برای والدین بسیار مهم است. با این حال، هزینه های خود را به همراه دارد، بنابراین باید تا حد امکان پس انداز کنید تا آموزش باکیفیت به آنها ارائه دهید. به هر حال، این چیزی کمتر از یک سرمایه گذاری خوب در فرزند شما نخواهد بود و امیدواریم که او را قادر سازد استقلال و ثبات مالی خود را ایجاد کند.

    بیمه آتیه فرزندان

    آینده فرزندان و تامین مخارج آن همیشه جز بزرگ ترین دغدغه های والدین بوده است طوری که با افزایش هزینه های زندگی به طور روز افزون به این دغدغه ها می افزاید. والدین کودکان خود را دوست دارند و از همان ابتدای زندگی نگران آینده کودک خود هستند.

    یکی از بهترین راه حل ها برای برطرف کردن این دغدغه ها بیمه آتیه فرزندان است. این بیمه نامه در اصل بمه عمر و تامین آتیه فرزندان گفته می شود که مناسب ترین راه حل برای تامین مخارج آینده کودک شما در آینده است و شما نیاز ندارید بعد از خرید این بیمه نامه که به ابتکار شرکت های بیمه طرح ریزی و ساخته شده است نگران تامین مخارج فرزند خود در آینده باشید و می توانید با خیالی راحت زندگی کنید.

    اگر شما هم به دنبال راه حلی برای رفع این دغدغه ها هستید پس باید این بیمه نامه را تهیه کنید و با استفاده از آن آتیه فرزند خود را تضمین کنید. و خیالتان راحت باشد که فرزند شما در آینده با مشکلات مالی روبه رو نخواهد شد.

    شما می توانید با خرید این بیمه نامه آینده فرزند خود را تامین کنید. بیمه عمر و تامین آتیه یک نوع بیمه نامه است که شرایط ایده آل برای آینده فرزند شما فراهم می کند زیرا نه تنها این بیمه نامه با پوشش های عمر خود یکی از پرکاربردترین بیمه نامه ها است بلکه این بیمه نامه یک سپرده پرسود و مطمئن برای آینده کودک شما است.

    با تهیه این بیمه نامه برای فرزند خود سرمایه گذاری می کنید. و در هنگام پیری و کهولت که نمی توانید فعالیت های اقتصادی انجام دهید اما بازهم دغذغه مشکلات مالی فرزند خود را دارید می توانید با داشتن این بیمه نامه خیالی راحت و آسودد داشته باشید.

    بیمه آتیه فرزند در واقع همان بیمه عمر است که شما از شرکت بیمه ما خریداری کرده اید این بیمه نامه به دلیل اینکه محدودیت سنی ندارد می تواند که برای کودکان نیز صادر شود. این بیمه نامه ریسک خیلی کمی دارد و با تهیه آن می توانید آینده فرزند خود را تضمین کنید. و به همین دلیل به این بیمه نامه بیمه آتیه فرزند می گویند.

    بیمه عمر و یا آتیه ما بیمه گذار را در دو بخش تحت پوشش قرار می دهد:

    • بخش اول شامل خدمات پوشش فوت بیمه گذار است
    • بخش دوم شامل خدمات پوشش حیات بیمه گذار است

    پوشش فوت بیمه نامه عمر شرکت بیمه “ما” شامل پوشش فوت بیمه گذار به هر علت و پوشش فوت بیمه گذار ناشی از حادثه است. که نظر به شرایط جدید شرکت بیمه “ما”، اگر شخص بیمه گذار به هر علت فوت کند مبلغ 2 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد و اگر شخص بیمه گذار بر اثر حادثه فوت کند مبلغ 4 میلیارد تومان از طرف شرکت بیمه ما برای بازماندگان شخص پرداخت خواهد شد.

    در بخش پوشش حیات: خدمات و پوشش های این بخش شامل موارد زیر است:

    پوشش نقص عضو

    در صورتی که فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه نامه در اثر حادثه دچار نقص عضو شود می تواند از این پوشش استفاده کند.

    پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

    هزینه های پزشکی ناشی از بروز حادثه در این پوشش پرداخت می شود میزان این سرمایه 20% سرمایه فوت به هر علت است و تمام افراد بیمه شده از 4 سالگی تا پایان مدت بیمه نامه می توانند از این پوشش استفاده کنند سقف این پوشش تا سقف 50 میلیون تومان می باشد. ناگفته نماند این پوشش برای اولین بار توسط شرکت بیمه ما ارائه شده است.

    پوشش مستمری بیکاری در صورت از کار افتادگی کامل و یا دائم ناشی از حادثه یا بیماری

    اگر شخص بیمه شده به علت حادثه یا بیماری دچار از کار افتادگی کامل شود علاوه با داشتن پوشش معافیت، از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شخص می تواند از 18 تا 60 سال مستمری بیکاری را از شرکت بیمه “ما” دریافت نماید. برای استفاده از این پوشش باید پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را در بیمه نامه خود داشته باشد.

    پوشش مستمری از کار افتادگی

    اگر شخص بیمه شده در اثر حادثه از کار افتاده شود و نتواند شغل قبلی خود را ادامه دهد با داشتن این پوشش، سرمایه ای تحت عنوان سرمایه اشتغال برابر سرمایه فوت به هر علت به وی پرداخت خواهد شد. بیمه گذار در صورتی که پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را داشته باشد می تواند از این پوشش استفاده کند.

    طرح مستمری مکمل دوران بازنشستگی:

    باتوجه به اهمیت ارائه بهترین خدمت در ایام  بازنشستگی، و سهولت بیشتر مشتریان شرکت بیمه “ما” اقدام به اجرای طرح مذکور نموده است. این طرح با هدف مکملی برای حقوق دوران بازنشستگی مشتریان محترم این شرکت راه اندازی شده است.

    در این طرح  بیمه گذاران محترم عمر با پرداخت حق بیمه در مدت بیمه نامه میتوانند ، علاوه بر بهره مندی از مزایای بیمه خود درانتهای قرارداد که آغاز دوران بازنشستگی است از مستمری این طرح استفاده کنند.

    این طرح برای اقشاری که از مستمری پایه بهره مند نمی توانند باشند توصیه می گردد این افراد می توانند افراد زیر باشند:

    • زنان خانه دار
    • مشاغل آزاد
    • نویسندگان
    • هنرمندان
    • ورزشکاران

    طرحهای مستمری:

    پرداخت مستمری تضمینی با مدت معین

    در این طرح، مستمری پرداختی به بیمه شده از محل اندوخته تشکیل شده تامین مالی می شود و دوران پرداخت مستمری تضمینی با مدت معین به انتخاب شخص تحت پوشش بیمه بوده و در صورت فوت مستمری بگیر، مانده مستمری به صورت یکجا یا ادامه روند مستمری تا پایان دوره تعیین شده به ذینفع و یا ذینفعان پرداخت میگردد.

    پرداخت مستمری مادام العمر (به شرط زنده بودن)

    در طرح پرداخت مستمری مادام العمر مستمری پرداختی به شخص تحت پوشش بیمه از محل اندوخته تشکیل شده، تامین مالی می شود. این طرح طوری است که با فوت بیمه گذار مستمری نیز قطع می شود. این طرح برای مستمری بگیرانی که هیچگونه ورثه ای ندارند توصیه می شود.

    پرداخت مستمری مادام العمر با دوره تضمین

     به منظور رفع دغدغه مشتریانی که طرح شماره دوم را انتخاب می کنند این طرح ایجاد شده است که دغدغه فوت زود هنگام مشتریان را برطرف می سازد. این مورد طوری است که شرکت بیمه دوره ای را به عنوان دوره تضمین در پرداخت مستمری لحاظ می کند.

    مدت این دوره تضمین به دلخواه بیمه گر می باشد چنانچه در این طرح بیمه گزار قبل از دوره تضمین فوت نماید بیمه گر متعهد به پرداخت مستمری تا پایان دوره تضمین ا ست. اما در صورت فوت مستمری بگیر بعد از دوره تضمین، مستمری پرداخت قطع خواهد شد.

    بهترین بیمه آتیه فرزندان
    بهترین بیمه آتیه فرزندان

    پرداخت مستمری به شرط حیات با مدت معین

    در این طرح مدتی به عنوان دوره پرداخت مستمری از جانب مشتری  تعیین می شود. و با فوت او در طی این دوره یا رسیدن به انتهای دوره، پرداخت مستمری قطع خواهد می شود.

    پرداخت مستمری به شرط حیات با مدت معین و دوره تضمین

     این طرح ترکیبی از طرح سه و چهار است. مستمری بگیر دوره ای را به عنوان دوره دریافت مستمری به شرط حیات و دوره ای را به عنوان دوره تضمین پرداخت مستمری انتخاب کرده. الزاما دوره تضمین کوچکتر از دوره معین دریافت مستمری خواهد بود.

    چنانچه مستمری بگیر در دوره تضمین فوت نماید، بیمه گر متعهد به پرداخت مستمری تا پایان دوره تضمین میباشد. درصورت حیات مستمری بگیر در انتهای دوره تضمین، با فوت وی یا رسیدن به انتهای قرارداد (انتهای دوره معین)  پرداخت مستمری قطع خواهد شد.

    کلیدی ترین مزیت بیمه عمر و یا هم آتیه شرکت بیمه ما عبارت از:

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

     

    برای مشاهده و دریافت آخرین اخبار و اطلاعات در مورد بیمه عمر و آتیه فرزندان و پوشش های آن و انواع بیمه نامه های دیگر به وبسایت شرکت بیمه ما (www.bimema.ir) مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به آدرس (https://bimema.ir) با متخصصین و مشاورین فنی شرکت بیمه ما در مورد تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه و سوالات مربوط به صورت رایگان مشاوره و بحث کنید. و برای مشاور و صحبت با متخصصین فنی و کارمندان شرکت بیمه “ما” به شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x