بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه آتش سوزی بیمه ما در 1 دقیقه

بیمه آتش سوزی بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه آتش سوزی بیمه ما در 1 دقیقه

    مهمترین حوادث طبیعی که جان و مال مردم رو مورد تهدید قرار میدهد شامل: سیل، طوفان، آتش سوزی های مختلف مانند آتش سوزی جنگل ها و ساختمان ها، رعد و برق و خشکسالی میشود.

    در این شرایط برای اینکه بتوان خسارت های مالی ناشی از این حوادث را جبران کرد و سرمایه ای که طی سال های طولانی به دست آورده شده را تا حدی دوباره جبران کرد و به دست آورد باید از بیمه استفاده کرد، بیمه ای که مربوط به این حوادث طبیعی است بیمه آتش سوزی نام دارد!

    در بیمه نامه های آتش سوزی خسارت های وارد شده به جان فرد بیمه نمی شود و اگر فردی میخواهد علاوه بر مال و دارایی خود جانش را هم بیمه کند باید مبلغ بیشتری پرداخت کند تا بیمه حوادث انفرادی و یا بیمه عمر و سرمایه گذاری که یک بیمه کامل برای سلامت جسم است هم برای او فعال شود.

    با اینکه نام بیمه مورد نظر ما آتش سوزی است اما در بیمه نامه آن دیگر خطرات حوادث مانند سیل و زلزله و طوفان و صاعقه و … نیز قرار میگیرد که البته تمامی این پوشش ها جز پوشش های اصلی نیستند و در صورت تمایل بیمه گذار به داشتن این پوشش ها باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید.

    بیمه آتش سوزی بیمه ما
    بیمه آتش سوزی بیمه ما | بهترین بیمه اتش سوزی| بیمه آتش سوزی|

    منظور از اموال و ساختمان هایی که در بیمه نامه آتش سوزی آورده میشود ساختمان مسکونی و اثاثیه آن، ساختمان های صنعتی که شامل تمامی کارخانجات و ساختمان و تاسیسات و ماشین آلات و… آنها میشود؛ همچنین ساختمان های غیر صنعتی مانند انبارها، آموزشگاه ها و اداره های مختلف هم شامل این بیمه میشوند.

    همانطور که قسمت بالا گفته شد بیمه آتش سوزی خسارت‌های مالی ناشی از آتش سوزی و انفجار و سیل را جبران می‌ کند و تعهدی در برابر جان انسان ‌ها ندارد. آتش، انفجار و صاعقه خطرات اصلی این بیمه‌ نامه هستند که به طور مختصر در ادامه آنها را برای شما توضیح میدهیم:

    • آتش: ترکیب هر نوع ماده با  اکسیژن که با تولید شعله همراه باشد در این دسته قرار می ‌گیرد.
    • صاعقه: تخلیه الکتریکی بین دو ابر یا بین ابر و زمین که منجر به بروز خسارت شود به عنوان خطرات اصلی بیمه آتش سوزی تحت پوشش قرار می‌گیرد.
    • انفجار: اگر در اثر آزاد شدن ناگهانی گاز یا بخار انرژی زیادی آزاد شود و خسارتی را به بار بیاورد تحت پوشش این بیمه قابل بیمه شدن است. البته هر نوع انفجاری تحت پوشش این بیمه‌ نامه نیست برای مثال انفجار ناشی از فعل و انفعالات هسته ‌ای جز استثنائات است.
    بیمه آتش سوزی بیمه ما
    بیمه آتش سوزی بیمه ما | بهترین بیمه اتش سوزی| بیمه آتش سوزی|

    در کنار این پوشش های اصلی میتوان پوشش های فرعی را با پرداخت مبلغ بسیار کمی تهیه کرد تا دیگر نگرانی برای شما وجود نداشته باشد. در ادامه این پوشش های اضافی را برای شما نام میبریم:

    1. زلزله
    2. فوران آتش فشان
    3. سیل و طغیان آب رودخانه و دریا و…

     

    1. طوفان گردباد و تندباد
    2. ضایعات ناشی از ذوب برف و نفوذ آب باران
    3. سقوط هواپیما
    4. ضایعات ناشی از ترکیدگی لوله آب

     

    1. سرقت با شکستن حرز
    2. هزینه پاکسازی محل ( بعد از به وجود آمدن مشکل)
    3. رانش زمین
    4. ریزش سقف ناشی از سنگینی برف

     

    1. برخورد جسم خارجی
    2. سقوط بهمن
    3. ریزش وفروکش دیواره چاه آب و فاضلاب( تا قدمت 10 سال)
    4. مسئولیت مالی در قبال همسایگان ناشی از خطرات آتش سوزی، انفجار و ترکیدگی لوله آب
    بیمه آتش سوزی بیمه ما
    بیمه آتش سوزی بیمه ما | بهترین بیمه اتش سوزی| بیمه آتش سوزی|

    بیمه آتش سوزی مانند سایر بیمه نامه ها استثنائاتی دارد که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم:

    1. خسارت وارد شده به مسكوكات، پول، اوراق بهادار، اسناد، فلزات قيمتي به هر شكل، جواهرات و مرواريد، سنگ های قيمتی سوارنشده و هر گونه اسناد و نسخ خطی و همچنين هزينه بازسازی نقشه، جمع‌ آوری مجدد اطلاعات و يا تنظيم دفاتر بازرگانی.
    2. خسارت های ناشی از جنگ، جنگ داخلی، آشوب و بلوا، اعتصاب، قيام، انقلاب، كودتا، اغتشاشات داخلی و يا اقدامات احتياطی مقامات نظامی و انتظامی.
    3. خسارت های ناشی از انفجار مواد منفجره مانند ديناميت، تی ان تی و باروت.
    4. خسارت های ناشی از فعل و انفعالات هسته‌ ای.

    برای خرید بیمه آتش سوزی میتوانید به سایت بیمه ما مراجعه کنید. این شرکت بیمه ای به دلیل پشتوانه قوی یعنی بانک ملت میتواند این ضمانت را به شما بدهد که در کمترین زمان مممکن میتواند سقف بالایی از خسارات را به شما پرداخت کند و در شرایط سختی که برای شما پیش می آید در کنار شما باشد و برای دوبراه روبه راه شدن زندگی و خانه شما تمام تلاشش را انجام دهد.

    برای اینکه بیشتر با بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و انبار ها و کارخانه های صنعتی آشنا شوید میتوانید دیگر مقالات مرتبط به بیمه ما را قسمت مقالات همین سایت مطالعه کنید و یا از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران با تجربه بیمه ما تماس حاصل فرمایید تا تمام سوالات شما را پاسخ دهند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x