بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

درامد بالا برای خانه دارها

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • آینده شغلی نمایندگی بیمه

    در استان ها و شهرهای مختلف ایران بانوان بیشتر در منزل کار میکنند و به دلیل شرایط مختلف توانایی و وقت کار در خارج از منزل را ندارند. همچنین در سال های اخیر با توجه به تورم بالای جامعه و شرایط اقتصادی نامطلوب ایران کار کردن مرد به تنهایی نمیتواند مخارج یک خانواده حتی با تعداد کم را براورده کند و گاهی مشاهده میشود که حتی با کار کردن زن و مرد به عنوان کارمند نیز این نیاز برطرف نمیشود  ؛ در این شرایط نیاز به شغل دوم و یا حتی سوم هست که بتواند درامد بالایی را به صورت ماهانه به انها بدهد شغلی که نیاز به صرف وقت زیاد و سرمایه زیاد و رئیس نداشته باشد .

    خانم های خانه دار و بازنشستگان محترم از هر جای ایران میتوانند با دریافت کد نمایندگی بیمه از یکی از شرکت های بیمه ای کاری داشته باشند که صدمه ای به دیگر کارها و استراحت های انها وارد نکند و با صرف زمان کم بتوانند درامد بالایی را به دست اورند ؛ توجه داشته باشد که انتخاب شرکت بیمه ای که بتوان به ان اعتماد کرد و تعداد متقاضیان ان زیاد باشد بسیار مهم است و اگر شما شرکت بیمه ای را انتخاب کنید که قدمت زیادی داشته باشد ولی تعداد بیمه گذاران ان کم باشد و درصد پرداختی انها کم باشد دیگر درامد خوبی نصیب شما نمیشود.

    باید ببینید که کدام شرکت بیمه ای تبلیغات گسترده ای انجام میدهد و تا دیگر شما نیاز به تبلیغات برای بیمه خود نداشته باشید .مردم معمولا به سطح توانگری شرکت بیمه توجه میکنند تا مطمئن باشند ان بیمه پول و سرمایه  انها را تضمین میکند . با توجه به تحقیقات و امار دریافت نمایندگی بیمه از طرف مردم ،  بیمه ما طرفدران بسیار زیادی داشته است . از مزایای دریافت نمایندگی بیمه برای خانه دارها و بازنشستگان این است که نیازی ندارند برای کسب درامد ان هم در این شرایط کرونایی از منزل خارج شوند حتی اموزش های لازم برای شروع این کار به صورت مجازی انجام میگیرد .

    انها میتوانند علاوه بر کارهای انلاین و کسب درامد از راه های  خرید و فروش انلاین نمایندگی بیمه انلاین را نیز انجام دهند. حتی این عزیزان میتوانند با فروش بیمه نامه عمر و زندگی به نزدیکان خود و دوست و فامیل در ابتدا هم درامد و هم سود خوبی به دست اورند ، معمولا شرکت های بیمه تبلیغات گسترده ای برای محصولات و بیمه نامه های خود انجام میدهند ونمایندگی های بیمه فقط با جواب دادن تلفن و یا تماس با شماره های مختلف میتوانند به راحتی بیمه نامه صادر کنند . فرق نمی کند نمایندگی بیمه در کدام شهر باشد به تمام استان های دیگر ایران میتواند بیمه نامه بفروشد و مشتریان خود را جذب کند.

    همچنین تمامی افرادی که نمایندگی بیمه ما را دریافت میکنند میتوانند از مزایای مختلف ان مانند دریافت تمامی بیمه نامه های موجود در شرکت بیمه ما برای خود و خانواده با تخفیف های مناسب سود ببرند ،  درصورت تمایل میتوانند بعد از کمتر شدن مشکلات و توانایی برای شغل بیرون از خانه دفتر نمایندگی بیمه را با کد نمایندگی خود تاسیس کند که در این راستا شرکت بیمه ما به انها کمک میکند تا هزینه های انها کمتر شود .

    خانه دار ها و بازنشستگان محترم برای دریافت کد نمایندگی بیمه باید شرایط زیر را داشته باشند :

    • دارا بودن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
    • اعتقاد به اسلام یا یکی دیگر از ادیان رسمی کشور
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر
    • نداشتن سوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محکومیت به جرایم نام برده شده در ماده 64 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری
    • داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم
    • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه ( و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه ) با شش ماه سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی یا مدرک کارشناسی در رشته غیر بیمه و یک سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی و یا مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی
    • آینده شغلی نمایندگی بیمه|آینده شغلی نمایندگی بیمه|آینده شغلی نمایندگی بیمه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x