بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

افزایش درامد شغل نمایندگی بیمه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • نمایندگی بیمه شغل خوبیه؟

    مخاطب این مطلب نمایندگان بیمه وتمام افرادی هستند که به تازگی میخواهند کد نمایندگی بیمه دریافت کنند .برخی ازافراد گاهی با این مشکل مواجه شده اند که برای دریافت نمایندگی بیمه نمیدانند از کجا شروع کنند و یا چگونه اقدام کنند ( برای دریافت جواب این سوال ها میتوایند دیگر مقالات سایت را مطالعه فرمایید ) و بعد از دریافت کد نمایندگی بیمه در دفتر خود مینشینند و منتظر میمانند تا مشتری به دفتربیمه انها بیایند ولی بعد از گذشت مدتی  که تعداد مراجعین انها کم بود به فکر استخدام بازاریاب برای دفتر خود میکنند

    و بعد از دادن اگهی و امدن منتقاضیان خیلی ها در همان ابتدا با شنیدن نام بازاریابی از کار انصراف میدهند و تعداد ی که میمانند یا بعد از مدت کمی از این کار انصراف میدهند یا بعد از اینکه دیدند کار دارد خوب پیش میرود و با تعداد زیادی اشنا شده اند خودشان به فکر دریافت کد نمایندگی بیمه می افتند. بعد از مدتی به فکر تبلیغات می افتند و هزینه هنگفتی بابات چاپ بروشور و تراکت و… پرداخت میکنند اما بازهم چیزی حاصل نمیشود  به جر چندتا تلفن و مراجعه حضوری که برای دریافت اطلاعات امده اند و قصدشان خرید بیمه نامه نیست .

    اما راه حل این مشکل چیست ؟ چگونه میتوانیم درامد خود را از نمایندگی بیمه افزایش دهیم ؟

    1. سیستمی برای یاداوری بیمه های درحال انقضا راه اندازی نمایید : سریعترین راه برای از دست دادن مشتریان ، آن است که تماس با آنان را فراموش کرده و برای تجدید بیمه تماس نگیرید . راه سنتی تماس با مشتریان ، تماس تلفنی است . اگر به فناوری علاقه مندید ، می توانید از روشهای پیشرفته تر استفاده نمایید . میتوانید شماره هارا در ارشیوی نگه داری کنید که مروبط به ماه های مختلف است و شما با مراجعه به ان میتوانید به راحتی با تمامی مشتریانی که زمان پرداخت قسطشان است زود تر از موعد تماس بگیرید و یا اوری کنید اینگونه مشتری احساس بهتری به شما کار شما پیدا میکند و احساس میکند که با ارزش است .
    • عکس خود را  بر روی تمام رسانه های بازاریابی نمایندگی بیمه خود قرار دهد : وقتی مشتری شمارا ببینید احساس راحتی و اطمینان بیشتری میکند و از بین تمامی ان نمایندگی هایی که با شما هم رده هستند شما را انتخاب میکند .
    • برای حفظ ارتباط با مشتری برای او انها نامه شخصی بنویسید : مثلا اگر مشتری خانه جدیدی خریداری کرده و ان را بیمه کرده است چند روز بعد پیام تبریک برای او بفرستید
    • بودجه مشخصی را به بازاریابی اختصاص دهید : بودجه مشخصی را بطور ماهانه به امتحان کردن  روشهای جدید بازاریابی اختصاص دهید ، پس از مدتی نتایج آنرا مشاهده خواهید کرد. روشهایی را امتحان کنید که همکارانتان از آنها کمتر استفاده می کنند ، اگر بازاریابی تلفنی بازدهی خوبی ندارد، در کنار آن بازاریابی اینترنتی را امتحان کنید.
    • سایت مخصوص به نمایندگی خود را درست کنید : به دلیل اینکه زندگی مردم بیشتر در فضای مجاری میگذرد برای پیدا کردن تمامی نیازهای خود به گوگل و… مراجعه میکنند و شما باداشتن سایت مختص خود میتوانید به راحتی در دید مردم قرار بگیرید .
    • کار خرید را برای مشتریان اسان تر کنید : بهتر ازست فرم ها را خودتان پر کنید و یا کپی مدارک مورد نیاز را خودتان دردفتر انجام دهید حتی در صورت انجام  کارها به صورت انلاین بهتر است فرم ها را در سایت قرار دهید تا خودشان به صورت انلاین پر کنند و سپس شما میتوانید اطلاعاتشان را از انجا برداشت کنید و یا قبل از صدور و تکمیل نهایی با انها تماس بگیرید تا از قطعی بودن تصمیم انها مطمئن شوید . سپس میتوانید بیمه نامه را درب منزل به انها تحویل دهید. اینگونه این مشتری شما را به دیگران معرفی میکند و باعث امدن مشتری جدید میشود.
    • نمایندگی بیمه شغل خوبیه؟|نمایندگی بیمه شغل خوبیه؟|نمایندگی بیمه شغل خوبیه؟|نمایندگی بیمه شغل خوبیه؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x