بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

آیا بیمه ما معتبر است؟

آیا بیمه ما معتبر است؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • آیا بیمه ما معتبر است؟

     

    بیمه چیست؟

    به موجب قانون بیمه کشور، بیمه عبارت است از:

    بیمه عقد یا قراردادی است که به موجب آن یک طرف بیمه گر (شرکت بیمه) تعهد می نماید در ازای دریافت وجه یا وجوهی و از طرف دیگر بیمه گذار (شخص تحت پوشش بیمه) در صورت وقوع یا بروز حادثه سرمایه فوت و غرامت وارده بر او را جبران نموده و یا هم وجه معینی را بپردازد.

    تاریخچه بیمه

    قدمت بیمه به نوعی به قدمت جامعه تاریخی است. در اوایل 4000 تا 3000 قبل از میلاد بازرگانان بابلی اصطلاح به نام قراردادهای کف داشتند که نوعی بیمه تجاری محسوب می شد طوری که یک کشتی به حیث ضامن وام برای تامین مالی یک سفر استفاده می شد و در صورت غرق شدن کشتی وام دهنده سرمایه خود را از دست می داد.

    هندوها در سال 600 قبل از میلاد این نوع قرارداد را نیز انجام می دادند و در یونان باستان در قرن چهارم قبل از میلاد به خوبی شناخته شده بود. طبق یک قرارداد کف، وام هایی به بازرگانان اعطا می شد با این شرط که اگر محموله در دریا گم شد، وام لازم نیست بازپرداخت شود. سود وام ریسک بیمه را پوشش می داد.

    گسترش جهانی

    به دلیل گسترش زیاد تجارت جهانی و میزان سرمایه گذاری شرکت های تجاری در خارج از کشور خود، بازار بیمه در مقیاس جهانی در قرن بیستم به سرعت گسترش یافت. این توسعه مستلزم یک شبکه جهانی از دفاتر برای ارائه خدمات کارگزاری، کمک پذیره نویسی، خدمات خسارت و غیره بود.

    اکثر مشاغل بیمه جهان در اروپا و آمریکای شمالی متمرکز هستند. این شرکت ها باید بخش بزرگی از نیازهای بیمه ای سایر نقاط جهان را تامین کنند. موانع قانونی و مقرراتی که برای انجام این کار باید برطرف شوند، بسیار زیاد هستند.

    آیا بیمه ما معتبر است؟
    آیا بیمه ما معتبر است؟

    در سال 1990 میلادی 10 بازار بیمه پیشرو در جهان از نظر درصد کل حق بیمه های جمع آوری شده، ایالات متحده بود (35.6 درصد). ژاپن (20.5 درصد)؛ بریتانیا (7.5 درصد)؛ آلمان (6.8 درصد)؛ فرانسه (5.5 درصد)؛ اتحاد جماهیر شوروی (2.6 درصد)؛ کانادا (2.3 درصد)؛ ایتالیا (2.2 درصد)؛ کره جنوبی (2.0 درصد)؛ و اقیانوسیه (1.8 درصد) بودند.

    روندهای عمده جهانی در بیمه عبارتند از:

    دور شدن تدریجی از ملی گرایی بیمه، توسعه برنامه های بیمه در سراسر جهان برای پوشش عملیات شرکت های چند ملیتی، افزایش استفاده از بیمه اتکایی، افزایش استفاده شرکت ها از برنامه های خود بیمه ای که توسط شرکت های تابعه بیمه تماماً اداره می شود. شرکت های اسیر)، و افزایش استفاده از ادغام در بین شرکت های بیمه و کارگزاری. بنا بر گزارش تحقیقاتی بیمه بازار جهانی بیمه از 5376.92 میلیارد دلار در سال 2021 به 5838.43 میلیارد دلار در سال 2022 با نرخ رشد مرکب سالانه(CAGR)  8.6 درصد رسید.

    10 کشور برتر و پیشرو در صنعت بیمه در هر سال مالی در سال 2021 به ترتیب عبارتند از:

    • آمریکا
    • چین
    • ژاپن
    • بریتانیا
    • آلمان
    • فرانسه
    • کره جنوبی
    • ایتالیا
    • کانادا
    • هندوستان

     

    آیا بیمه ما معتبر است؟

    بیمه ما:

    شرکت بیمه “ما” یکی از با اعتبارترین و شناخته ترین شرکت های بیمه در کشور است که در سال های اخیر دست آوردهای زیادی داشته و توانسته است اعتمادی تعداد کثیری از مردم عزیز کشور را به خود جلب کند.

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    آیا بیمه ما معتبر است؟
    آیا بیمه ما معتبر است؟

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

    همچنین طبق اعلان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شرکت بیمه “ما” در سال 1401 نیز برای یازدهمین سال متوالی رتبه یک توانگری مالی را کسب کرد. لازم به ذکر است سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است پس فرصت را از دست ندهید.

    ناگفته نماند که شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است

    با وارد شدن به سایت بیمه “ما” شما می توانید از تمام نقاط کشور، و بدون تحمل ترافیک سنگین و با بهینه سازی در وقت خود می توانید انواع بیمه را خریداری و یا هم با متخصصین و کارمندان فنی این شرکت با تماس به شماره های درج شده در وبسایت صحبت کنید.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع بیمه نامه به وبسایت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و برای مشاوره و صحبت با متخصصین فنی و کارمندان شرکت بیمه “ما” به شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x