بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟

چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟

    بیمه اتومبیل

    وسیله ای که از اواخر قرن نوزدهم به شکلی همه گیر وارد زندگی بشر شد اتومبیل بود که نقش بسیار با اهمیت در زمینه حمل و نقل انسان و کالا پیدا کرد طوری که در در عصر کنونی زندگی بدون اتومبیل و وسایل نقلیه ناممکن شده است.

    اتومبیل در تمام عرصه های زندگی، صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل نقش حیاتی و قابل توجه دارد طوری که می توان گفت یکی از ویژگی های بارز قرن بیستم نسبت به قرون گذشته اختراع اتومبیل بوده است، در عصر حاضر که ما زندگی می‌ کنیم اتومبیل یا خودرو جز جدا ناشدنی زندگی روزمره بیشتر پیکر جامعه شده است و به دلیل استفاده زیاد و تقاضا بیش از حد وسایل نقلیه همواره قیمت ماشین و قطعات آن رو به افزایش بوده است. به همین دلیل مردم سعی میکنند تا ضمن رانندگی ایمن، بیمه ای نیز تهیه کنند تا خسارت های جانی و مالی خود را در هنگام حوادث کاهش دهند.

    انواع بیمه خودرو یا اتومبیل

    • بیمه شخص ثالث
    • بیمه بدنه اتومبیل

    بیمه بدنه اتومبیل:

    بیمه نامه بدنه اتومبیل برعکس بیمه شخص ثالث،  بیمه اختیاری است. این بیمه‌ یکی از انواع بیمه‌های اموال متعلق به ‌وسایل‌ نقلیه است. بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان حق‌بیمه به شرکت بیمه، وسیله‌ نقلیه خود را در برابر خطرات و خسارت های تصادفات رانندگی، سرقت کلی، آتش سوزی، انفجار، دستمزد و ارزش قطعات، لوازم یدکی و … اتومبیل تحت پوشش قرار دهد.

    چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟
    چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟

    همچنان باید این را نیز بدانیم که بیمه اتومبیل تنها شامل اتومبیل‌ها نیست و کامیون، موتورسیکلت و به طور کلی انواع وسایل نقلیه جاده‌ای را در بر می‌گیرد.

    اهمیت بیمه نامه اتومبیل را با توجه به اجتناب ناپذیر بودن تصادف و حوادث رانندگی و همچنین گران بودن اتومبیل و قطعات یدکی آن هرگز نمی توان نادیده گرفت. به همین دلیل خرید بیمه بدنه خودرو لازم و ضروری است.

    در این اواخر که قیمت ها به خصوص قطعات و لوازم خودرو سر به فلک کشیده یکی از مزیت های بیمه بدنه اتومبیل این است که این بیمه طوری است که شخص زیان دیده خسارت های وارده شده بدنه خودروی خود را بتواند جبران کند. پس خرید این بیمه لازم است و باید نادیده گرفته نشود.

    نظر به شرایط زیر بیمه بدنه اتومبیل خسارت های خودروی شما را جبران میکند:

    • بیمه‌گزار در جریان تصادف مقصر شناخته نشود.
    • بیمه‌گزار در جریان تصادف مقصر باشد.
    • اتومبیل شما نامتعارف و لاکچری باشد. در این شرایط بیمه شخص ثالث، راننده مقصر کل خسارت را جبران نخواهد کرد. بیمه بدنه خودروی نامتعارف در این شرایط کمک ساز است.
    • راننده مقصر از صحنه حادثه متواری شده باشد، یا هم به بیان دیگر دسترسی به راننده مقصر برای دریافت خسارت ناممکن باشد.

    قابل ذکر است می توان با پرداخت حق بیمه اضافی خطرات تکمیلی را نیز تحت پوشش بیمه اتومبیل قرار داد که این خطرات قرار زیر میباشد:

    • بلایای طبیعی و خطرات ناشی از مواد شیمیایی
    • نوسانات قیمت در خسارت های جزئی
    • شکسته شدن شیشه به تنهایی

     

    • غرامت در ایام تعمیرات
    • سرقت قطعات و لوازم
    • سرقت در جای قطعات و لوازم

    چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟

    در قدم نخست برای این کار می توانید به نماینده بیمه خود مراجعه کنید نماینده بیمه برای شما این کار را پیگیری می کند و در قدم دوم می توانید به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنید برای پاسخ به این پرسش که چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد باید ابتدا به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنیم، برای اینکار روی صفحه جستجو وبسایت این اداره را نوشته و وارد سایت می شویم و از طریق سامانه سنهاب می توانیم پیگیری کنیم که آیا ماشین بیمه دارد یا خیر.

    برای دریافت استعلام در بخش سامانه استعلام بیمه نامه های وسایل نقلیه موتوری کلیک کنید دو گزینه برای شما روی صفحه ظاهر می شود گزینه اول ثبت استعلام جدید است که توسط این گزینه می توانید استعلام جدید ثبت کنید و گزینه دوم پیگیری استعلام است که با درج کردن مشخصات خواسته شده می توانید استعلام قبلی خود را پیگیری کنید.

    با استعلام گرفتن از این سامانه می توانید با وارد کردن اطلاعات بعدی، نسبت به شرکت بیمه و تاریخ سررسید آن، وجود یا عدم وجود بیمه نامه خود باخبر شوید. از جمله اطلاعاتی که می توانید برای استعلام استفاده کنید کد یکتای بیمه نامه است. این کد بر روی تمام بیمه نامه های شخص ثالث بعد از سال 1397 درج شده است این کد برای هر بیمه نامه منحصر به فرد است.

    همچنین اگر شرکت بیمه و شماره بیمه نامه را بدانید می توانید با مشخص کردن شرکت بیمه، شماره بیمه، کد ملی و شماره تلفن همراه استعلام بیمه خود را دریافت کنید.

    چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟
    چطور بفهمیم ماشین بیمه بدنه دارد؟

    استعلام خرید بیمه بدنه

    برای استعلام بیمه بدنه شرکت “ما” به آدرس (https://bimema.ir) مراجعه کنید و در قسمت وسط صفحه گزینه بدنه را کلیک کنید، صفحه جدیدی که باز می شود صفحه خرید استعلام آنلاین بیمه بدنه شرکت بیمه ما است.

    در این صفحه اطلاعات خود چون نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس خود را درج کنید. در پایین سه گزینه دیگر تصویر کارت گواهی نامه، تصویر روی کارت ماشین و تصویر پشت کارت ماشین است با کلیک کردن هر یک از این سه گزینه شما وارد فایل های کامپیوتر یا موبایل خود می شوید و از این طریق می توانید تصاویر خواسته شده را از داخل کامپیوتر و یا موبایل خود انتخاب و درج سیستم کنید. و در آخر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

    در زودترین زمان کارمندان و متخصصین فنی شرکت بیمه “ما” با شما به تماس خواهند شد. بیمه ما به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات بیمه‌ای در کشور، با توانگری مالی سطح یک در کشور است شرکت بیمه “ما” با ارائه خدمات انواع بیمه نامه و  بیمه اتومبیل همیشه سعی می کند تا بهترین و با کیفیت ‌ترین خدمات بیمه را در اختیار مردم عزیز خود قرار دهد.

    شرکت بیمه ما پرداخت خسارت بالاتری دارد و همواره از زمان تاسیس تا به حال یازده سال متوالی دارای رتبه توانگری مالی یک بوده و بالاترین میزان خسارت ها را در مدت زمان کوتاهی پرداخت کرده است.

    علاوه بر این هزینه بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث در شرکت بیمه ما بسیار پایین تر از دیگر شرکت های بیمه است که همین باعث محبوبیت بالای بیمه بدنه این شرکت شده است.

    خدمات بیمه اتومبیل ما با مزیت های ویژه یک پوشش بیمه‌ای کامل محسوب می‌شود که خیال شما را از بابت خسارت ها و هزینه‌های مالی مرتبط با حوادث رانندگی راحت می‌کند.

    برای خرید بیمه نامه بدنه و شخص ثالث از شرکت بیمه ما میتوانید با شماره های موجود در سایت بیمه ما (www.bimema.ir) تماس حاصل فرمایید و یا در شبکه های اجتماعی برای ما پیام بگذارید تا مشاوران و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بیگرند تا درباره خرید بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، شما را راهنمایی کنند و در اسرع وقت بیمه نامه مورد نظر برای شما صادر گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x