بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

آموزش نمایندگی عمر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهتره برای آموزش نمایندگی عمر مطالب زیر را دنبال کنید:

    برای دریافت نمایندگی های عمر و سرمایه گذاری ، بعد از قبولی در ازمونی که توسط پژوهشکده بیمه صورت میگیرد نمایندگان تازه وارد ابتدا باید اموزش های لازم را برای چگونگی فروش و چگونگی صدور بیمه نامه را توسط نماینده قدیمی و با تجربه بیمه ببیند ولی میتوانند از همان ابتدا شروع به دریافت بیمه گذار برای بیمه های عمر و زندگی زیر نظر نماینده مسئول کنند تا بتوانند به طور کامل یاد بگرند و البته مسئولیت تمام اتفاقات اگر اشتباهی صورت گرفت با نماینده ارشد او است .

    آموزش نمایندگی عمر
    آموزش نمایندگی عمر 2

    آموزش نمایندگی عمر:

    اموزش هایی که برای نمایندگان تازه وارد به صنعت بیمه عمر و سرمایه گذاری صورت میگیرد کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای فرد تازه وارد ندارد همچنین نماینده ارشد میتواند به فرد تازه وارد در شهری که او قرار دارد مشتری معرفی کند که در این صورت هر دو طرف سود مناسبی دریافت میکنند .

    در بیمه های زندگی نوع اموزش به نماینده تازه وارد بسیار متنوع تر است . مثلا این اموزش به صورت انلاین و یا حضوری است . ساعت های اموزش قاعده و قانون خاصی ندارد و هر زمان که هم نماینده ارشد و هم نماینده تازه وارد مایل بودند میتوانند جلسات اموزش را برقرار کنند . در اموزش نمایندگی های بیمه عمر فرد میتواند در هرجا به مشکل برخورد به نماینده ارشد مراجعه کند و رفع ابهام صورت گیرد .همچنین مسئول تامین بیمه نامه ها نماینده ارشد است از این رو شرایط کار بسیار اسان تر است .

    در نمایندگی های بیمه عمر و سرمایه گذاری فرد میتواند بعد از مدتی کار در این رشته و کسب تجربه مناسب در مورد جذب مشتری و ثبت بیمه نامه در شرکت مورد نظر درخواست نمایندگی فروش جنرال دهد که البته برای افرادی که این شغل را به عنوان شغل دوم دارند این کار توصیه نمیشود .

    بیمه ما که از بهترین شرکت های بیمه ایران است به دلیل بالا رفتن میزان متقاضیان برای بیمه های عمر و سرمایه گذاری اقدام به اعطای کد نمایندگی بیمه های عمر و سرمایه گذاری کرده تا بتواند هم بازار کاری را برای جوانان ایران ایجاد کند و هم نیاز مردم عزیز ایران به این نوع بیمه نامه را برطرف کند .

    بیمه ما برای راحت تر کردن دریافت کد نمایندگی بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند مصاحبه اولیه پذیرش را به صورت مجازی با نماینده های برتر بیمه  برقرار کنند و سپس نمونه سوالاتی را به انها میدهد که انها میتوانند با مطالعه انها راحت تر در ازمون نمره قبولی کسب کنند .

    همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران و بدتر شدن وضعیت این بیماری اموزش های مربوط به چگونگی صدور و چگونگی جذب مشتری را به صورت کاملا انلاین و در زمان های مناسب برقرار میکند .  اموزش های مربوطه میتواند حتی به صورت فیلم و صدای ضبط شده و جزوه برای فرددر فضای مجازی ارسال شود تا در هر قسمت که به مشکل برخورد بتواند به انها مراجعه کند و اگر نتوانست جواب را پیدا کند با نماینده مسئول تماس حاصل فرماید .

    از ویژگی های دریافت نمایندگی عمر و سرمایه گذاری بیمه ما :

    • داشتن بازار کار با مشتریان 80 میلیون نفری
    • این شغل را میتوانید به عنوان شغل دوم و پاره وقت برای خود در نظر بگیرید
    • درامد ماهانه بالا به دلیل داشتن مخاطبان بالای این بیمه نامه
    • پرداخت نکردن هیچ هزینه ای برای شروع کار
    • کار با بهترین شرکت بیمه ای از نظر مردم و بیمه مرکزی
    • پرداخت نکرده هزینه ای برای تبلیغات و داشتم مشتری از همان ابتدا
    • امنیت شغلی
    • ساعت کاری منعطف و بسته به وقت های ازاد شما

    بیشتر افراد در ابتدای کار برای راحتی و به دست آوردن اطلاعات کافی بیمه ای اول برای گرفتن نمایندگی بیمه عمر اقدام میکنند و بعد از مدتی برای گرفتن نمایندگی جنرال اقدام میکنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x