بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

تفاوت نمایندگی جنرال و نمایندگی عمر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • در ابتدا میخواهم به بررسی تفاوت نمایندگی جنرال و نمایندگی عمر بپردازیم:

    در چند سال اخیر درخواست ها برای دریافت نمایندگی بیمه افزایش یافته است و قشر جوان و تحصیل کرده به سمت این شغل قدم برداشته اند . از خصوصیات دریافت نمایندگی این است که از بابت امنیت شغلی خیالتان رااحت است زیرا خودتان رئیس خودتان هستید و به جز مشتری ها به کسی حساب پس نمیدهید مخصوصا اگر نمایندگی عمر و سرمایه گذاری داشته باشید .

    نمایندگی بیمه چیست ؟ نمایندگان بیمه همان‌طور که از نامشان پیدا است تنها نماینده همان شرکت بیمه هستند و نمی‌توانند با دیگر شرکت‌ها همکاری کنند .

    نماینده بیمه موظف‌ است اطلاعات لازم در خصوص انواع بیمه ‌نامه‌های شرکت بیمه را در اختیار متقاضیان بیمه قرار دهند و به آن‌ها مشاوره‌های لازم در خصوص خرید انواع بیمه را ارائه کنند . اما فردی که به عنوان کارگزار بیمه می اید میتواند با چندین شرکت بیمه همکاری داشته باشد و وظیفه دارد بهترین بیمه نامه ها را از بین شرکت های بیمه ای که با ان ها قرارداد دارد به مشتریان خود معرفی کند . معمولا نمایندگی بیمه در بین افرادی که میخواهند مشغول کار شوند بشتر مورد قبول است زیرا با فروش یک بیمه نامه از یک بیمه کارمزد ثابتی دریافت میکنند که به مراتب ازکارگزاران بیمه بالاتر است .

    تفاوت نمایندگی جنرال و نمایندگی عمر

    تفاوت نمایندگی جنرال و عمر:

    برای دریافت نمایندگی بیمه بعضی ها بین بیمه جنرال و بیمه عمر و سرمایه گذاری مردد میشوند و در نهایت به سمت بیمه عمر و سرمایه گذاری میروند زیرا این بیمه از تمام جهات  بسیار بهتر است حتی در اموزش دیدن برای شروع کار نیز این کار بسیار بهتراست که ما در اینجا به تفاوت اموزش ها در این دو نوع نمایندگی میپردازیم .

    در نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری فرد هیچ هزینه ای را پرداخت نمیکند و تمام اموزشات او به صورت رایگان توسط نماینده مسئول صورت میگیرد ، اما در بیمه جنرال پرداخت هزینه ها به عهده نماینده تازه کار است و باید مبالغ نسبتا زیادی را به شرکت بیمه مورد نظر پرداخت کند .

    برای دریافت نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری شما تنها یک بار ازمون میدهید که البته نمونه سوالات این ازمون به شرکت کنندگان توسط نماینده مسئول داده میشود تا به راحتی بتوانند بر مباحث ازمون مسلط شوند ، در صورتی که برای دریافت کد بیمه جنرال فرد باید ازمون ها متعددی شرکت کند و مصاحبات زیادی را باید انجام دهد .

    تفاوت آموزش نمایندگی جنرال و عمر:

    بعد از دریافت کد نمایندگی هر دو مورد اموزش های به نمایندگان شروع میشود ؛ برای اموزش های نمایندگی عمر و سرمایه گذاری فرد تازه وارد میتواند با نماینده بیمه مسئول و ارشد خود هماهنگ کند و در هر زمان که هر دو وقت مناسبی داشتند به صورت مجازی و از راه دور دوره های اموزشی را سپری کند ؛ در صورتی که برای کد نمایندگی جنرال فرد باید دقیقا زمانی که شرکت بیمه مورد نظر برای او تعیین میکند در مکانی که مشخص میکند  حضور یابد وگرنه ان اموزش را از دست میدهد .

    زمانی که اموزش نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری میبینید و چیزی را در حین انجام کار فراموش میکنید میتوانید با نماینده ارشد خود تماس بگیرید و سوال و مشکل خود را از او بپرسید ؛ در نمایندگی جنرال فرد تنها در دوره های اموزش میتواند سوالات خود را از سرپرستان بپرسید و بعد از ان اگر به مشکلی برخورد بسیار سخت میتوانید فردی را پیدا کنید تا بتواند مشکل شما را برطرف کند .

    وقتی بعد از اموزش ها و شروع کار مشکلی برای صدور بیمه نامه یا خطایی پیش امد در نمایندگی های عمر و سرمایه گذاری مسئول نماینده سرپرست شماست ولی اگر شما نماینده جنرال باشی تمام مسئولیت و پرداخت خسارات با خودتان است  .

    به همین دلیل است که بسیاری از متقاضیان به سمت دریافت نمایندگی عمر و سرمایه گذاری میروند .

    برای دریافت نمایندگی بیمه عمر که سود بالایی برای شما داشته باشد به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید و با مشاوران ببیمه ای تماس بگیرید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x