بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

آموزش نمایندگان جنرال

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • آموزش نمایندگان جنرال چگونه است؟

    نمایندگی جنرال معمولا برای نمایندگان بیمه عمری خوب است که چندین سال در صنعت بیمه بوده اند وتمام روش ها و ترفند های فروش بیمه را بلد هستند .

    با شروع کار ابتدا میتوانند حداقل از قسمت بیمه عمرو سرمایه گذاری درامد خود را داشته باشند و هزینه ها دفتر و گرفتن پرسنل را تامین کنند ونیزاشنایی با بازار بیمه ای و رفتار مشتریان داشته باشند .همچنین با داشتن تبحر در بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید با شروع کار در بیمه جنرال برای مشتری ها و بیمه گذاران قبلی عمر و سرمایه گذاری خود بیمه های دیگری نیز صادر کنید .

    البته داشتن سابقه جزو شرایط دریافت نمایندگی بیمه جنرال است و برای دریافت این نمایندگی ، باید حتما در ازمون های دیگر شرکت کنید و اموزش های گسترده تری ببینید تا بتوانید شروع به کار کنید .

    آموزش نمایندگان جنرال

    مراحل آموزش نمایندگان جنرال :

    البته اموزش این نمایندگی ها مانند نمایندگی بیمه عمرو سرمایه گذاری ، رایگان نیست و حتما باید هزینه ای که نسبتا بالا هم است را برای ان پرداخت کنید ، که در اول کار و شروع کار بیمه برای ان هایی که قبلا نمایندگی نداشتند بسیار سخت است و شاید برای این اموزش ها به انها فشار بیاید.

    بعد از پرداخت هزینه کلاس ها شما باید به جلساتی که به صورت حضوری برای شما ترتیب داده میشود بروید و برای هیچ کدام از جلسات نباید غیبت داشته باشید زیرا مباحث زیادی را از دست میدهید و این اموزش ها دیگر تکرا نمیشود . برای دریافت نمایندگی بیمه جنرال باید حدود 120 ساعت اموزش ببینید که این مقدار توسط بیمه مرکزی تعیین شده است و یک قانون است ، در اموزش نمایندگان جنرال به شما فیلم و جزوه ای برای مرور داده نمیشود و خودتان باید جزوه برداری کنید ، بعد از پایان این دوره ها به مشکل بر نخورید ؛ در پایان این دوره های اموزشی از نمایندگان تازه وارد بیمه ازمون گرفته میشود و سطح یادگیری انها سنجیده میشود .

    بعد از  اتمام اموزش ها و دریافت دفتر نمایندگی و مشغول شدن به کار امکان دارد مشکلی در صدور بیمه نامه و یا اشتباهی در ان رخ دهد که باعث وارد شدن خسارات به شرکت بیمه میشود ، در این صورت  پرداخت خسارت وارده به  عهده شماست و نیز باید به رئیس شعبه خود در این مورد توضیح بدهید ، البته باید ذکر کرد که این مشکل برای افراد مبتدی پیش می اید به همبن علت است که میگویند بهتر است قبل از شروع کار بیمه جنرال حتما چند سال سابقه کد بیمه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد .

    شرایطی که برای دریافت نمایندگی بیمه جنرال لازم است :

    • تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
    • اعتقاد به اسلام یا یکی دیگر از ادیان رسمی کشور
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر
    • نداشتن سوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محکومیت به جرایم نام برده شده در ماده 64 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری
    • داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم
    • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه ( و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه ) با شش ماه سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی یا مدرک کارشناسی در رشته غیر بیمه و یک سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی و یا مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی
    • موفقیت در مصاحبه حضوری شرکت بیمه مورد نظر
    • تهیه دفتر مناسب و مورد تایید شرکت بیمه مورد نظر
    • عدم حجر
    • متقاضیان فاقد سابقه کار، باید دوره آموزشی مربوط را حداقل به مدت ۱۲۱ ساعت طبق دستورالعمل ابالغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران در شرکت بیمه ویا موسسات آموزشی مورد تأیید بیمه مرکزی ج.ا.ا گذرانده و گواهینامه قبولی را ارائه نمایند .

    در نهایت آموزش های نمایندگی جنرال به مراتب هزینه بالاتر و مدت زمان زیاد تری نسبت به نمایندگی عمر و سرمایه گذاری دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    5 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    5 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x