بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

به دست آوردن گنج قارون با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری

گنج قارون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • به دست آوردن گنج قارون با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری

    گنج قارون یک داستان مشهور است که در آن گفته میشود حضرت موسی علم کیمیا را به قارون آموخت و قارون به واسطه دانستن کیمیا به ثروت هنگفتی دست یافت.

    حرص داشتن مال دنیا در دل هارون شعله کشید و او را مدام به ثروت اندوزی مشغول ساخت، تا جایی که فقرا به سخره می گرفت و گران فروشی می کرد و محصولات کشاورزی را احتکار می کرد. غرور در دل و جان قارون نفوذ کرده بود به حدی که او را از پیروی از حضرت موسی دور کرد و کم کم آتش حسدش نسبت به موسی را روشن کرد.

    طی ادامه داستان گفته میشود که قارون تماما ثروتی را که از طریق علم کیمیا به دست آورده بود را در مکانی پنهان کرد تا هیچ کس نتواند آن را پیدا کند بدزدد، سالیان سال است که خیلی تعدادی از باستان شناسان و بسیاری از مردم عادی به دنیال این گنج هستند و شواهدی نیز برای پیدا کردن آن به دست رسیده که زیاد معتبر نیست.

    شاید به نظر برسد نمیتوان در حال حاظر گنج قارون را به دست آورد! اما هر فردی میتواند با انجام کارهایی به این گنج قارون برسد و آن را برای خود کند. تنها کافی است سرمایه گذاری درست و مطمئنی را انجام دهد تا طی مدت کوتاهی این گنج را به دست آورد.

    یکی از راه های مهم سرمایه گذاری در حال حاظر خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری است، زیرا با پس انداز کردم به مبالغ کم در هر سال میتوانید  بعد از حدود 30 سال ی حتی زودتر مبالغ بسیار زیادی را از آن خود کنید و صاحب گنج شوید. اما اگر توانایی پرداخت بیشتری داشته باشید با سرمایه گذاری بالای 5 میلیون تومان به بالا به صورت سالانه میتوانید در مدت کمتری این گنج را به دست آورید.

    گنج قارون
    گنج قارون| گنج قارون با بیمه عمر| گنج قارون با خرید بیمه سرمایه گذاری|

    چرا بیمه عمر و سرمایه گذاری گنج قارون است؟

    زیرا این بیمه تنها برای سرمایه گذاری نیست و شما با خرید این بیمه به راحتی از پوشش های دیگری نیز میتوانید استفاده کنید که برای حادثه و درمان است، به این صورت شما با پرداخت مبالغ نا چیز نه تنها سرمایه گذاری میکنید بلکه خود را در برابر بسیاری از هزینه های بیمارستانی سنگین مانند عمل های خاص و درمان سرطان ها بیمه میکنید.

    بری اینکه از تمامی پوشش های بیمه ای این سرمایه گذاری بزرگ اطلاع پیدا کنید میتوانید ادامه مطلب را مشاهده کنید و یا همین الان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما همه چیز را درباره بیمه عمر و سرمایه گذاری به شما توضیح دهند.

    1. سرمایه فوت به هر علت یا فوت طبیعی:

    در صورت فوت بیمه‌ شده اصلی، بیمه‌ گر یعنی همان شرکت بیمه موظف است مبلغی را به بازماندگان او پرداخت کند که بر اساس مبلغ پرداختی حق بیمه تعیین میشود. اما به طور کلی در صورت فوت بیمه ‌شده بر اثر مرگ طبیعی و نه حادثه، حدوداً مبلغی به میزان 1 تا 40 برابر حق‌ بیمه پرداختی سالانه، سرمایه فوت به بازماندگان وی تعلق می‌ گیرد.

    1. دریافت مستمری بازنشستگی:

    پس از پایان قرارداد و یا بازخرید قرارداد توسط شخص بیمه گذار، اندوخته هم به صورت یک ‌جا، هم به صورت مستمری بازنشستگی و هم ترکیبی از این دو قابل دریافت است. با گذشت حداقل ده سال از مدت قرارداد بیمه عمر و سرمایه ‌گذاری بیمه ما، فرد می‌تواند برای دریافت مستمری بازنشستگی خود اقدام کند.

    1. دریافت وام بدون ضامن:

    بعد از گذشت حدود 2 سال از تاریخ صدور بیمه نامه و پرداخت اولین قسط شما میتوانید از اندوخته بیمه عمر خود به میزان 90 درصد وام دریافت کنید. که این وام نیاز به هیچ ضامن و چک و… ندارد و تنها ضامن شما نزد شرکت بیمه سند بیمه عمر و سرمایه گذاری شماست.

    گنج قارون
    گنج قارون

    پوشش های فرعی بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    1. سرمایه فوت در اثر حادثه:

    اگر فرد بیمه گذار بر اثر حادثه ای مانند تصادف، پرت شدن از ارتفاع، آتش سوزی و…. جان خود را از دست بدهد با انتخاب این پوشش، در صورت فوت بیمه‌ شده بر اثر حادثه، مبلغی بین 1 تا 4 برابر سرمایه فوت طبیعی به‌اضافه‌ ی سرمایه اصلی که همان سرمایه فوت طبیعی که در بالا توضیح دادیم میباشد به بازماندگان وی که در بیمه نامه مشخص شده است پرداخت میشود.

    1. پوشش امراض خاص:

    این پوشش محدود به بیماری‌ های خاصی مانند انواع سرطان، سکته قلبی و مغزی، عمل قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن است که در یک نوشته جدا به طور کامل به آن پرداختیم. در تمامی شرکت‌های بیمه، این 5 بیماری بعنوان امراض خاص لحاظ می ‌شوند و این امراض تحت پوشش آن‌ها قرار دارد.

    1. نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه:

    در صورت بروز حادثه، با تائید پزشک معتمد شرکت بیمه، در صورت نقص‌عضو کلی و جزئی، بیمه‌ گذار می‌تواند تا 100 درصد سرمایه فوت عادی را دریافت کند. البته برای این پوشش حتما باید پوشش فوت در اثر حادثه را داشته باشید.

    گنج قارون
    گنج قارون| گنج قارون با بیمه عمر| گنج قارون با خرید بیمه سرمایه گذاری|
    1. هزینه پزشکی در اثر حادثه:

    این پوشش به منظور تامین هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه ارائه می‌شود و نه هزینه های پزشکی معمولی مانند تامین اجتماعی. در صورت بروز حادثه و بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌های پزشکی بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. برای دریافت این پوشش، لازم است که پوشش فوت ناشی از حادثه را دریافت کرده باشید. این پوشش در بیمه ما 20 درصد سرمایه فوت به هر علت است.

    1. معافیت از پرداخت هزینه بیمه عمر در صورت از کار افتادگی دائم بر اثر حادثه:

    در صورت از کار افتادگی بیمه‌گذار، چنانچه پوشش معافیت و دریافت مستمری در صورت ازکارافتادگی را خریداری کرده باشد، فرد می‌تواند علاوه بر دریافت مستمری یا غرامت از کارافتادگی، از ادامه پرداخت حق بیمه‌ تا پایان قرارداد معاف گردد. بنابراین، اگر بیمه ‌شده بر اثر حادثه به ‌طورکلی ازکارافتاده شود، در واقع نتواند به شغل فعلی خود ادامه دهد، دیگر نیازی به پرداخت حق بیمه عمر ندارد.

    1. دریافت مستمری از کار افتادگی:

    در صورتی که به دلیل از کارافتادگی شخص از پرداخت حق بیمه معاف شود، نه تنها سالیانه حق بیمه به شرکت پرداخت نمی‌کند، بلکه می‌تواند بین1 تا 3 برابر آخرین حق بیمه پرداختی خود را سالیانه مستمری دریافت کند. و این مورد تا رسیدن به 60 سال یا به مدت 10 سال است.

    خرید کدام بیمه عمر و سرمایه گذاری در ایران باعث به دست آوردن گنج قارون میشود؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    با توجه به اینکه میزان سود مشارکت در منافع بیمه ما در سال 1399 به میزان 41% بوده است میتوانید مطمئن باشید که با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما میتوانید سرمایه و اندوخته بالای را حتی در 5 سال به دست آورید.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x