بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

3 دلیل لزوم بیمه زلزله برای تمامی خانه ها و ساختمان ها

بیمه زلزله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 3 دلیل لزوم بیمه زلزله برای تمامی خانه ها و ساختمان ها

    محققان معتقدند در کنار فعال شدن نظام مهندسی، صنعت بیمه کشور نیز باید نفوذ بیشتری در بیمه کردن سازه‌ها در برابر زلزله داشته باشد؛ چرا که حضور شرکت‌های بیمه در کاهش ریسک مخاطرات مؤثر است و برای تضمین ارائه حق بیمه از سوی این شرکت‌ها حضور نهادهای حاکمیتی چون بیمه مرکزی ضروری است.

    دانشیار پژوهشگاه بین‌المللی زلزله مدتی پیش در مصاحبه ای به تجربیات کالیفرنیا در زمینه پرداخت خسرت های سنگین زلزله اشاره کرد و گفت: یکی از پرهزینه ‌ترین زلزله‌های صنعت بیمه در سال ۱۹۹۴ در کالیفرنیا رخ داد. زلزله نوتریج در این سال خسارتی بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار تحمیل کرد که ۱۲.۵ میلیارد دلار آن (۶۰ درصد هزینه‌ها) تحت پوشش بیمه بوده است.

    به گفته او، خسارتی که صنعت بیمه در این حادثه پرداخت کرد، بیش از کل حق بیمه‌های دریافتی در طول ۳۰ سال گذشته این منطقه بوده است.

    | 3 دلیل لزوم بیمه زلزله برای تمامی خانه ها و ساختمان ها| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    بیمه زلزله| بیمه آتشسوزی| بیمه زلزله و آتشسوزی|

    در ایران هر ساله زلزله های کوچک و بزرگ زیادی اتفاق می افتد که هر کدام باعث فوت تعداد زیادی از مردم میشوند، در زلزله هایی با قدرت تخریب زیاد بسیار از مردم عزیز کشورمان علاوه بر از دست دادن جانشان اموال و دارایی های  خود را نیز از دست میدهند که برای  به دست آوردن این دارایی بیشتر عمر خود را صرف کرده اند.

    شاید دیگر نتوان عزیزانی که در زلزله از دست رفته اند را برگرداند اما با داشتن بیمه زلزله میتوان خسارت های مالی خود را تا حد بسیار زیادی جبران کرد، تا بتوان بقیه عمر خود را در آن سپری کرد مخصوصا اگر سرپرست خانواده در این سوانح جان خود را از دست بدهد، با داشتن بیمه زلزله دیگر اعضا خانواده او شرایط بهتری را خواهند داشت.

    سوالی که مطرح میشود این است که بیمه زلزله را چگونه میتوان خریداری کرد و پوشش هایی که دارد چیست؟

    بهتر است بدانید که در بیمه نامه های تمام شرکت های بیمه ای، بیمه جداگانه ای برای زلزله وجود ندارد و این بیمه در اصل یکی از پوشش های بیمه آتش سوزی است که شما میتوانید آن را برای  منازل مسکونی، کارخانه ها و انبار ها خریداری کنید تا در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مختلف که زلزله تنها یک از آن ها است از بنا و محل زندگی خود محافظت کنید.

    همچنین بیمه زلزله که در بیمه نامه آتش سوزی قرار دارد، پوشش جانی ندارد و تنها خسارات های مالی وارد شده به بنا را تحت پوشش قرار میدهد؛ و برای خرید بیمه زلزله که پوشش های جانی را نیز تحت پوشش قرار دهد میتوانید بیمه عمر و سرمایه گذاری را خریداری کرده و پوشش زلزله را در آن بیمه نامه فعال کنید.

    بیمه زلزله
    بیمه زلزله| بیمه آتشسوزی| بیمه زلزله و آتشسوزی|

    در بیمه های آتش سوزی  یا زلزله پوشش های اصلی و فرعی زیادی وجود دارد که پوشش زلزله در پوشش های فرعی آن قرار میگیرد و برای خرید آن باید مبلغ بسیار ناچیزی را پرداخت کنید. در این بیمه نامه پوشش های اصلی شامل آتش سوزی، صاعقه و انفجار میشوند. پوشش های فرعی را نیز در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

    1. زلزله
    2. فوران آتش فشان
    3. سیل و طغیان آب رودخانه و دریاط و…
    4. طوفان گردباد و تندباد
    5. ضایعات ناشی از ذوب برف و نفوذ آب باران
    6. سقوط هواپیما
    7. ضایعات ناشی از ترکیدگی لوله آب
    8. سرقت با شکستن حرز
    9. هزینه پاکسازی محل ( بعد از به وجود آمدن حادثه)
    10. رانش زمین
    11. ریزش سقف ناشی از سنگینی برف
    12. برخورد جسم خارجی
    13. سقوط بهمن
    14. ریزش وفروکش دیواره چاه آب و فاضلاب( تا قدمت 10 سال)
    15. مسئولیت مالی در قبال همسایگان ناشی از خطرات آتش سوزی، انفجار و ترکیدگی لوله آب

    عواملی که بر قیمت بیمه آتش سوزی یا همان بیمه زلزله اثر گذار هستند را در ادامه این نوشته میتوانید مشاهده کنید، البته بیمه آتش سوزی در شرکت بیمه ما به صورت رایگان ارائه میشود که برای دریافت آن میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید:

    بیمه زلزله
    بیمه زلزله| بیمه آتشسوزی| بیمه زلزله و آتشسوزی|
    1. نوع سازه:

    در ساختمان ها ما 4 نوع سازه آجری، گلی، بتنی، فلزی داریم که در تعیین قیمت بیمه آتش سوزی بسیار موثر می باشند.

    1. متراژ ملک:

    هر چه ملک بزرگ ‌تر باشد، قطعاً خسارت بیشتری متوجه مالک آن می شود و ریسک بیشتری متوجه بیمه می ‌شود. پس این موضوع  بر نرخ بیمه زلزله تأثیرگذار خواهد بود.

    1. هزینه ساخت هر متر مربع بنا:

    یکی دیگر از عوامل موثر بر نرخ بیمه آتش سوزی هزینه هر مترمربع از بنایی است که قصد بیمه کردن آن را داریم. برای مثال قیمت بیمه زلزله برای ملکی با هزینه هر مترمربع 1 میلیون تومان با ملکی با هزینه هر مترمربع 4 میلیون تومان متفاوت است. هر چه هزینه ساخت هر مترمربع از بنا بیشتر باشد، قطعاً در صورت بروز زلزله خسارت بیشتری به بیمه‌ گذار وارد میشود.

    1. ارزش لوازم منزل در آتش سوزی مسکونی:

    درصورتی‌ که قصد بیمه کردن لوازم منزل خود را داشته باشیم، ارزش این لوازم نیز بر قیمت بیمه زلزله ساختمان ، تأثیر می ‌گذارد؛ حتی میتوان تنها لوازم منزل را بدون بیمه کردن بنا بیمه کرد.

    بهترین شرکت بیمه برای خرید بیمه زلزله و آتش سوزی در ایران کدام است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و آتش سوزی و اتومبیل را به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران خود را به خوبی فراهم کرده است و آنها را به خرید بیمه نامه های دیگر همچون تکمیلی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x