بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

0 تا 100 کیفیت بیمه ما

کیفیت بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • کیفیت بیمه ما

    “Ma” Insurance Quality

    ما معتقدیم کیفیت برای سازمان های موفق حیاتی است. در اینجا منظور ما از کیفیت و اینکه چرا فکر می کنیم باید به آن اهمیت دهید، آمده است.

    “کیفیت” به خودی خود به عنوان اساساً رابطه ای تعریف شده است:  کیفیت فرآیند مستمر ایجاد و حفظ روابط از طریق ارزیابی، پیش بینی و برآوردن نیازهای بیان شده و ضمنی است. حتی آن دسته از تعاریف کیفی که صریحاً رابطه‌ای نیستند، دارای ویژگی رابطه ضمنی هستند.

    چرا ما سعی می‌کنیم کار درست را به موقع و هر بار انجام دهیم؟ برای ایجاد و حفظ روابط. چرا ما به دنبال نقص و انطباق با الزامات هستیم؟ برای ایجاد و حفظ روابط. چرا ما به دنبال ساختاربندی ویژگی ها یا ویژگی های یک محصول یا خدمات هستیم که بر توانایی آنها در برآوردن نیازهای اعلام شده و ضمنی تأثیر می گذارد؟ برای ایجاد و حفظ روابط.

    نظر به تعریف لغت نامه دهخدا: بیمه . (م َ / م ِ) (از هندی، اِ) ضمانت مخصوصی است از جان یا مال که در تمدن جدید رواج یافته است به این طور که برای شخص یا مال ماهانه مبلغی به شرکت بیمه می دهند و در صورت اصابت خطر به جان و یا مال، شرکت مبلغ معینی می دهد. (از فرهنگ نظام) اطمینان. مقابل مخاطره ای که محتمل الوقوع باشد.

    بیمه در کل ساز و کاری است که طی آن بیمه گر بنابر شرایطی تعهد می کند که زیان احتمالی بیمه گذار را درصورت وقوع یک حادثه در یک دوره زمانی خاص جبران یا خدمات مشخصی را به او ارائه دهد.

    چرا باید تحت پوشش بیمه باشیم؟

    به دلیل اینکه اتفاقات هیچگاه قابل پیش بینی نیستند و هیچ شخصی هم گفته نمی تواند که حادثه برای او اتفاق نخواهد افتاد تحت پوشش بیمه قرار گرفتن نیاز اساسی است همه روزه شاهد اتفاقات پیش بینی نشده طبیعی چون، سیل، طوفان، زلزله و غیره و حوادت غیر طبیعی چون تصادف و بیماری و مشکلات دیگر هستیم

    که زندگی بسیاری از مردم را دست خوش تغییرات زیاده کرده و خسارت های زیادی برای مردم به وجود آورده اند. بیمه مانند میراث و پس انداز برای آینده شخص در مواقعی که به آن احتیاج دارد است تحت پوشش بیمه بودن در اتفاقاتی که ذکر کردیم باعث می شود در جبران نمودن خسارت های مالی این نوع حوادث کمک بسیار زیادی بدون از دست رفتن عزت و احترام شخص کند.

    پس اشخاصی که سرپرست خانواده هستند و آینده عزیزانشان برایشان مهم است نباید قرار گرفتن تحت پوشش بیمه خود و اعضای خانواده خود را نادیده بگیرند همچنین کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که سلامت کارکنانشان برایشان مهم می باشد باید از انواع بیمه های موجود در کشور استفاده کنند.

    کیفیت بیمه ما
    کیفیت بیمه ما

    یک شرکت بیمه خوب  و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

    خرید بیمه تصمیم بزرگی است، به همین دلیل انتخاب بیمه‌گر مناسب مهم است. پس چگونه می توان فهمید که یک شرکت بیمه خوب است یا نه؟ مقاله ما به شما کمک می کند تا ویژگی های یک شرکت بیمه خوب را شناسایی کنید. تصمیم گیری برای انتخاب یکی از آنها آسان تر خواهد بود.

    دلیل اصلی خرید بیمه درمان تکمیلی توسط مشتریان، دریافت پوشش و کمک پزشکی است. مشتریان بر رتبه بندی شرکت های بیمه متمرکز هستند زیرا پرداخت حق بیمه، یک موضوع مهم است.

    معیارهایی که یک شرکت بیمه خوب باید داشته باشد:

    اعتبار

    اعتبار یکی از ویژگی های کلیدی یک شرکت بیمه خوب است. یک بیمه گر خوب به مشتریان خود متعهد است و به ماموریت خود وفادار می ماند. آیا بیمه گر در صنعت شهرت خوبی دارد؟ آیا بیمه گر سابقه خسارت خوبی دارد؟ آیا شرکا/کارگزاران و مشتریان آنها به آنها اعتماد دارند و به آنها وفادار می مانند؟ آیا به وعده خود عمل می کنند؟ چه مدت است که تأسیس شده اند؟ اینها سوالاتی هستند که باید به آنها توجه کنید.

    وضعیت مالی

    دلیل اساسی خرید بیمه کسب آرامش خاطر است. شما می‌خواهید مطمئن باشید که در صورت بروز وضعیت ناگوار، بیمه‌گر شما در تمام مسیر شما را پوشش بدهد تا بتوانید روی خسارت های خود را جبران کنید. بنابراین بررسی وضعیت مالی شرکت بیمه بسیار مهم است. بررسی کنید، آیا آنها مطالبات را به سرعت و طبق وعده پرداخت می کنند؟

    خدمات مشتری

    در هر جا که زندگی می کنید، این مهم است که بدانید از کجا بیمه می خرید، یک بیمه گر خوب باید یک شبکه گسترده و توافق با ارائه دهندگان داشته باشد و در خدمات خود سریع باشد، شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه

    در راستای ارائه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی با اهداف (ایجاد ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت صنعت بیمه کشور، کسب سهام بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازار یابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیر دولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی در سه سال اول فعالیت، حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و مناسب) فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

    رقابت برتر

    به دلیل انواع و سطوح مختلف پوشش ارائه شده انواع بیمه در شرکت های مختلف بیمه، یک بیمه‌گر خوب همیشه تضمین می‌کند که شما ارزش پولی خوبی داشته باشید. دریابید که آیا شرکت بیمه ساختار قیمتی متفاوتی در بین هر مخاطب خاص دارد یا خیر. افزایش حق بیمه آنها در طول زمان چقدر است؟

    وضوح

    تحقیق و انتخاب بیمه ای که برای شما و عزیزانتان مناسب تر است، فرآیندی بسیار سخت است. بنابراین مهم است که بیمه‌گران در ارتباطات خود تا حد امکان شفاف باشند. این شامل توضیح واضح مزایا، استفاده از اصطلاحات و تعاریف استاندارد و آگاه نگه داشتن اعضا از منطق پشت تورم حق بیمه است. همچنین حصول اطمینان از اینکه اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان برای ارزیابی محصولات به وضوح در قالب مشترک ارائه می شود تا مقایسه آسان، داشتن رویه ادعایی واضح و غیره را تسهیل کند.

    کیفیت بیمه ما
    کیفیت بیمه ما

    کیفیت بیمه ما

    “Ma” Insurance Quality

    شرکت بیمه “ما” تمام ویژگی های گفته شده را دارد و حتی بیشتر از این ویژگی ها در حال خدمت رسانی به مشتریان است و هر سال طراح ها و پوشش های جدیدی را به مشتریان خود ارائه می دهد. شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    افتخارات شرکت بیمه ما:

    • دریافت تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران
    • دریافت تقدیرنامه جایزه ملی تعالی ارتباطات، بازاریابی و برندینگ
    • کسب رتبه نخست در حمایت از کارمندان منا 2019
    • کسب عنوان برتر روابط عمومی در رشته انتشارات
    • کسب عنوان برتر روابط عمومی در رشته تبلیغات

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است طوری که این پوشش ها را ذیلاً برای شما شرح می دهیم:

    برای استعلام خرید بیمه، محاسبه آنلاین قیمت ها وتحت پوشش قرار گرفتن انواع مختلف بیمه با بهترین شرایط و امکانات می توانید به وبسایت شرکت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و با تماس به شماره های درج شده در وبسایت مذکور با متخصصین فنی و با تجربه شرکت بیمه ما در تماس شده و در مورد انواع بیمه، شرایط بیمه، محاسبه قیمت انواع بیمه ها  و مزیت های آن اطلاعات کافی به دست بیاورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x