بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

شماره تماس بیمه ما

شماره تماس بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • شماره تماس بیمه ما

    “Ma” Insurance Contact

    نمی توان انکار کرد که اگر بدانید که خود و عزیزانتان از موقعیت های مختلف پیش بینی نشده از نظر مالی در امان هستید، آرامش بیشتری خواهید داشت. ابهامات در زندگی هر لحظه ممکن است ظاهر شوند، مانند یک مرگ ناگوار یا یک فوریت پزشکی. این شرایط همچنین شامل تصادف یا آسیب به وسیله نقلیه، اموال و غیره شما نیز می شود.

    تحمل تأثیر مالی این موقعیت ها می تواند مشکلات اقتصادی برای شما ایجاد کند، ممکن است لازم باشد پس انداز خود یا پولی که به سختی به دست آورده اید را از دست بدهید. بنابراین، نیاز مبرمی به بیمه برای شما و خانواده شما برای پوشش مناسب و حمایت مالی در برابر تمام خطرات مرتبط با زندگی، سلامت و دارایی شما وجود دارد.

    نیاز به بیمه

    به دلیل اینکه اتفاقات هیچگاه قابل پیش بینی نیستند و هیچ شخصی هم گفته نمی تواند که حادثه برای او اتفاق نخواهد افتاد تحت پوشش بیمه قرار گرفتن نیاز اساسی است همه روزه شاهد اتفاقات پیش بینی نشده طبیعی چون، سیل، طوفان، زلزله و غیره و حوادت غیر طبیعی چون تصادف و بیماری و مشکلات دیگر هستیم که زندگی بسیاری از مردم را دست خوش تغییرات زیاده کرده و خسارت های زیادی برای مردم به وجود آورده اند. بیمه مانند میراث و پس انداز برای آینده شخص در مواقعی که به آن احتیاج دارد است

    تحت پوشش بیمه بودن در اتفاقاتی که ذکر کردیم باعث می شود در جبران نمودن خسارت های مالی این نوع حوادث کمک بسیار زیادی بدون از دست رفتن عزت و احترام شخص کند.  پس اشخاصی که سرپرست خانواده هستند و آینده عزیزانشان برایشان مهم است نباید قرار گرفتن تحت پوشش بیمه خود و اعضای خانواده خود را نادیده بگیرند همچنین کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که سلامت کارکنانشان برایشان مهم می باشد باید از انواع بیمه های موجود در کشور استفاده کنند.

    طرح های بیمه برای هر کسی که به دنبال محافظت از خانواده، دارایی ها/اموال و خود در برابر خطرات/زیان های مالی است سودمند است. طرح های بیمه به شما کمک می کند تا هزینه های فوریت های پزشکی، بستری شدن در بیمارستان، انقباض هر گونه بیماری و درمان و مراقبت های پزشکی مورد نیاز در آینده را بپردازید. خسارات مالی وارده به خانواده ناشی از فوت ناخوشایند فرد تنها تحت پوشش طرح های بیمه است.

    شماره تماس بیمه ما
    شماره تماس بیمه ما

    خانواده همچنین می تواند هر گونه بدهی مانند وام مسکن یا سایر بدهی هایی که شخص بیمه شده در طول زندگی خود متحمل شده است را بازپرداخت کند. طرح های بیمه به خانواده شما کمک می کند تا در صورتی که در آینده نباشید، استاندارد زندگی خود را حفظ کنند. این به آنها کمک می کند تا هزینه های اداره خانواده را از طریق پرداخت مبلغ یکجا بیمه پوشش دهند. پول بیمه به خانواده شما فضای تنفسی بسیار مورد نیاز همراه با پوشش تمام مخارج در صورت فوت/حادثه/اورژانس پزشکی بیمه گذار را می دهد.

    طرح های بیمه به محافظت از آینده فرزند شما از نظر تحصیلی کمک می کند. آنها اطمینان حاصل می کنند که از نظر مالی در عین حال که رویاها و جاه طلبی های خود را بدون هیچ گونه مصالحه ای دنبال می کنند، حتی زمانی که شما در کنار آن ها نیستید، تامین می شوند.

    بسیاری از طرح های بیمه با طرح های پس انداز و سرمایه گذاری همراه با پوشش های منظم ارائه می شوند. اینها از طریق سرمایه گذاری منظم به ایجاد ثروت/پس انداز برای آینده کمک می کنند. شما به طور منظم حق بیمه پرداخت می کنید و بخشی از آن به پوشش مادام العمر اختصاص می یابد، در حالی که بخشی دیگر به سمت طرح پس انداز یا طرح سرمایه گذاری اختصاص می یابد، هر کدام را بر اساس اهداف و نیازهای آینده خود انتخاب کنید.

    بیمه به محافظت از خانه شما در صورت بروز هر گونه بلایای غیر قابل پیش بینی یا آسیب کمک می کند. طرح بیمه خانه شما به شما کمک می کند تا برای خسارات وارده به خانه خود پوشش داشته باشید و هزینه تعمیرات یا بازسازی را، هرکدام که نیاز باشد، بپردازید. اگر پوششی برای اشیاء قیمتی و وسایل داخل خانه دارید، می توانید با پول بیمه اقلام جایگزین خریداری کنید.

    شرکت بیمه “ما”

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما بیست و سومین شرکت بیمه در ایران است

    این شرکت توسط جواد فرشباف ماهریان رئیس کل وقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نامگذای شده است. شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه در راستای ارائه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی

    با اهداف (ایجاد ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت صنعت بیمه کشور، کسب سهام بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازار یابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیر دولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی در سه سال اول فعالیت، حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و مناسب) فعالیت می کند

    و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است. در رتبه بندی سال 1396 هجری شمسی شرکت های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه ما در میان دویست شرکت برتر ایران رتبه 151 را بدست آورد. همچنین طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1396 شرکت بیمه “ما” بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت های بیمه در سرزمین اصلی به خود اختصاص داده است.

    شماره تماس بیمه ما
    شماره تماس بیمه ما

    افتخارات شرکت بیمه ما:

    • دریافت تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران
    • دریافت تقدیرنامه جایزه ملی تعالی ارتباطات، بازاریابی و برندینگ
    • کسب رتبه نخست در حمایت از کارمندان منا 2019
    • کسب عنوان برتر روابط عمومی در رشته انتشارات
    • کسب عنوان برتر روابط عمومی در رشته تبلیغات

    شماره تماس بیمه ما

    “Ma” Insurance Contact

    راه های ارتباطی و مشاوره با کارشناسان بیمه ما:

    تماس و مشاوره:

    ۰۲۱-۶۶۸۵۹۶۸۱

    ۰۲۱-۶۶۶۷۶۱۲۴

    ۰۲۱-۶۶۸۹۲۴۵۱

    ۰۲۱-۶۶۸۳۱۸۴۵

    ۰۲۱-۶۶۸۶۴۵۱۸

    ۰۲۱-۶۶۸۴۵۸۰۳

    ۰۹۱۲-۲۶۱۹۵۰۹

    برای استعلام خرید بیمه، محاسبه آنلاین قیمت ها وتحت پوشش قرار گرفتن انواع مختلف بیمه با بهترین شرایط و امکانات می توانید به وبسایت شرکت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و با تماس به شماره های درج شده در وبسایت مذکور با متخصصین فنی و با تجربه شرکت بیمه ما در تماس شده و در مورد انواع بیمه، شرایط بیمه، محاسبه قیمت انواع بیمه ها  و مزیت های آن اطلاعات کافی به دست بیاورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x