بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

0 تا 100 آشنایی با پوشش های بیمه تکمیلی

پوشش های بیمه تکمیلی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  •  پوشش های بیمه تکمیلی| آشنایی با پوشش های اصلی و فرعی بیمه تکمیلی

    انسان ها همیشه در معرض خطرات و بیماری های مختلف بوده اند و برای به دست آوردن سلامتی خود باید هزینه های بالای پزشکی، بستری، دارو، آزمایشات، عمل و …. را پرداخت کنند؛ البته بیمه های پایه و رایج در ایران مثل بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و… فقط بخش کوچکی از هزینه های مربوط به درمان را تامین میکنند و مابقی هزینه ها را باید خود شخص پرداخت کند از این رو در صنعت بیمه پر طرفدارترین نوع بیمه، بیمه تکمیلی شده است.

    زیرا بیمه تکمیلی هزینه هایی را که بیمه گران پایه به بیمه گذاران پرداخت نمیکنند را پرداخت می کند و دیگر نیازی نیست فرد بیمار به فکر تامین هزینه های بستری و درمان و حتی عمل باشند و به خیال راحت به بدست آوردن سلامتی خود استراحت میکند تا بهبودی کامل برای آنها حاصل شود.

    بیمه های تکمیلی معمولا به صورت گروهی توسط شرکت های بیمه ای خصوصی صادر میشوند در صورتی که تعداد زیادی از مردم عزیز ایران شغل آزاد دارند و از بیمه های درمان گروهی نمیتوانند استفاده کنند. از این رو تعداد محدودی از شرکت های بیمه ای مانند شرکت بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است اقدام به ارائه بیمه تکمیلی انفرادی کرده اند.

    در بیمه های تکمیلی انفرادی فرد میتواند، بدون در نظر گرفتن شغل و حرفه ای که دارد برای خود و خانواده اش بیمه درمان را تهیه کند که با این وجود تمام مردم میتوانند از خدمات درمانی و آزمایشات در بیمارستان ها و درمانگاه های سطح کشور استفاده کنند.

    پوشش های بیمه تکمیلی
    پوشش های بیمه تکمیلی| سقف تعهد بیمه تکمیلی| بهترین بیمه تکمیلی|

    بیمه درمان تکمیلی مانند بیمه عمر و سرمایه گذاری پوشش های گوناگونی دارد که در ادامه اصلی ترین پوشش ها و پوشش های فرعی این بیمه نامه را به شما معرفی میکنیم.

    پوشش های اصلی بیمه تکمیلی:

    1. جبران هزینه ‌های بستری‌، جراحی، شیمی درمانی‌، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و انواع سنگ ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود و Day Care
    2. هزینه همراه افراد زیر 7 سال و بالاتر از 70 سال در بیمارستان ‌ها.
    3. هزینه آمبولانس و سایر فوریت‌‌های پزشکی. (البته این پوشش مشروط ‌به بستری‌ شدن بیمه ‌شده در مراکز درمانی و یا نقل‌ و ‌انتقال بیمار به سایر مراکز تشخیصی، درمانی طبق دستور پزشک معالج است.)

    پوشش های دیگری که در اصطلاح به آنها پوشش فرعی بیمه تکمیلی میگویند را نیز در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

    1. افزایش سقف تعهد برای عمل‌های جراحی مربوط ‌به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان
    2. هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین
    3. در صورت داشتن پوشش زایمان، پوشش هزینه‌های مربوط ‌به درمان نازایی و ناباروری شامل عمل‌های جراحی مرتبط، IUI ، ITSC ،ZIFT ،GIFT ، میکرواینجکشن و IVF را هم می‌ توان دریافت کرد.
    4. جبران هزینه‌های پاراکلینیکی اول شامل: سونوگرافی، سونو غربالگری، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، انواع آنژیوگرافی (بجز چشم و قلب)، هزینه‌های پزشکی هسته ای، سی تی آنژیوگرافی، پنتاکم، فوندسکوپی، کانفواسکن، انتروپیون، پاکیمتری و تمام تست‌های بینایی سنجی، ICG، IOL master ، HRT، انواع آندوسکوبی با یا بدون بیهوشی.
    5. جبران هزینه‌های پاراکلینیکی دوم شامل: تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرومتری)، نوارعضله (EMG)، نوارعصب (NCV)، نوارمغز (EEG)، نوار مثانه (سیستومتری یا سیستوگرام)، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آنژیوگرافی چشم، هولترمانیتورینگ قلب، تست خواب دانستیومتری، تمپانومتری، بادی باکس، تیلت پلتیسموگرافی، ارگواسپیرو متری، رینو ماتومتری، برونکوگرافی و تست متاکولین (PFT) جبران هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایش‌‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب‌ شناسی و ژنتیک پزشکی، انواع رادیوگرافی، نوار قلب، فیزیوتراپی.
    6. جبران هزینه عمل‌های مجاز سرپایی مثل شکسته ‌بندی، گچ ‌گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی.
    7. جبران هزینه‌های مربوط ‌به رفع عیوب انکساری چشم (با محدودیت در میزان ضعف بینایی)
    8. جبران هزینه‌های ویزیت، دارو و خدمات اورژانس در موارد غیر بستری.
    9. جبران هزینه‌های دندان ‌پزشکی.
    10. جبران هزینه‌های مربوط‌ به خرید عینک طبی، لنز تماس طبی و هزینه‌های مربوط ‌به خرید سمعک.
    پوشش های بیمه تکمیلی
    پوشش های بیمه تکمیلی| سقف تعهد بیمه تکمیلی| بهترین بیمه تکمیلی|

    بیمه تکمیلی انفرادی با بیشترین پوشش ها و پرداخت مناسب ترین حق بیمه را از کدام شرکت بیمه ای معتبر میتوان خریداری کرد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی و بیمه های خودرو مانند شخص ثالث و بدنه به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    پوشش های بیمه تکمیلی
    پوشش های بیمه تکمیلی| سقف تعهد بیمه تکمیلی| بهترین بیمه تکمیلی|

    چگونه میتوان از بیمه ما، بیمه درمان تکمیلی انفرادی را خریداری کرد؟

    برای تهیه بیمه تکمیلی ما برای بک خانواده تنها کافیست سرپرست یک بیمه عمر و سرمایه گذاری دریافت کند و دیگر اعضای خانواده از طریق سرپرست خانواده بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؛ بيمه شدگان در انتخاب پزشك و بيمارستان در سراسر كشور آزاد هستند و میتوانند با دریافت معرفی نامه ( در مراکز طرف قرارداد که در سایت نام و آدرس آنها قرار گرفته است ) و یا به صورت آزاد به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

    مدارک لازم جهت دریافت بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما به شرح زیر است:

    1. تکمیل فرم ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد درﻣﺎن خانواده (ﻓﻘﻂ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪه اﺻﻠﯽ)
    2. تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی (تمامی اعضا خانواده تحت تکفل شامل همسر و فرزندان )
    3. شماره ﺷﺒﺎ ﺑﯿﻤﻪ ﮔﺬار اﺻﻠﯽ جهت پرداخت خسارت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x