بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

پوشش بیمه عمر چیست؟

پوشش بیمه عمر چیست؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • پوشش بیمه عمر چیست؟

    آینده سهم توست؛ بیمه را باور کن!

    حفاظت از خانواده و تامین آتیه آنها مهمترین گزینه برای هر فرد متاهل است. حال برای حفاظت از خانواده برای زمانی که به دلایل مختلف کنارشان نیستید بیمه عمر و تامین آتیه مهمترین و در عین حال بهترین گزینه انتخابی است. بیمه عمر و تامین آتیه یکی از طرح ‌های بیمه عمر است که هر فردی می‌تواند این بیمه نامه را بر اساس شرایط بیمه عمر به انتخاب خود داشته باشد.

    یکی از امتیاز‌های اصلی خرید یک بیمه عمر و پس انداز که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده ‌گذاری در نظر گرفته شود، تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت پرداخت حق بیمه صرف می‌شود و به طور سالانه یا اقساط باید آن را بپردازید. در اصل شما هر چقدر حق بیمه می ‌پردازید شبیه آن است که پول ‌تان را در یک سپرده بلند ‌مدت در بانک ها سرمایه‌ گذاری کرده اید اما با سود خیلی بیشتر و مزیت های بیشتری که سپرده گذاری در بانک ها آن را ندارند.

    یکی از انواع بیمه های عمر و سرمایه گذاری، بیمه تامین اتیه فرزندان است و خانواده ها برای اینکه آینده فرزندان خود را از لحاظ مالی و حتی از لحاظ جانی بیمه کنند این بیمه نامه را خریداری میکنند.  این بیمه نامه برای فرزندان می‌باشد و معمولا همه والدین برای فرزندانشان که در سنین پایین هستند و حتی همان روزهای ابتدایی به دنیا آمدن این بیمه نامه را خریداری می‌کنند.

    داشتن این بیمه نامه سرمایه گذاری در سنین پایین شکل می‌گیرد و در زمانی که فرزندشان در سنی قرار گرفت که نیاز به حمایت مالی داشت یعنی در اوج دوران نوجوانی و جوانی می‌تواند از اندوخته مالی بیمه نامه خود استفاده نماید. مدت این بیمه را می توان تا 30  سال انتخاب کرد و از 10 سال به بعد میتوانید آن را بازخرید کنید. در طول داشتن این بیمه نامه همه پوشش‌های بیمه عمر و سرمایه گذاری انجام گرفته در بیمه عمر انجام می ‌شود البته از همان ابتدا تمامی پوشش ها برای نوزادان و کودکان فعال نمیشود و بعد از رسیدن به سن 1 سال بخشی از پوشش ها شامل حال آنها میشود.

    پوشش بیمه عمر چیست؟
    پوشش بیمه عمر چیست؟|پوششهای تکمیلی بیمه عمر| بیمه عمر و سرمایه گذاری|

    بیمه عمر و تامین آتیه برای فرزندان شما مزایای زیادی دارد که ما در اینجا به تعدادی از این مزایا اشاره میکنیم:

    • تشکیل سرمایه گذاری قابل توجه برای دارنده این بیمه نامه با گذشت 5 سال
    • امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن بعد از پایان سال دوم بر اساس ۹۰ درصد اندوخته
    • معاف بودن بیمه عمر و تامین آتیه از پرداخت مالیات برای دارنده این بیمه نامه بعد از بازخرید

    • امکان تعریف ذینفعان متفاوت برای استفاده از سرمایه بیمه آتیه بعد از فوت فرد و امکان تغییر آنها در هر سال.
    • پرداخت سود تضمینی که توسط بیمه مرکزی تعیین شده و سود مشارکت در منافع به حق بیمه های پرداخت شده

    پوشش های اصلی بیمه عمر و سرمایه گذاری شامل پوشش فوت به هر علت و پوشش پرداخت وام است ولی علاوه بر این پوشش ها، پوشش های تکمیلی هم دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

    • پوشش فوت در اثر حادثه که اگر فردی در اثر حادثه مانند تصادف و سقوط و… فوت کند شرکت بیمه علاوه بر پرداخت پوشش فوت به هر علت، مبلغ مشخص شده در بیمه نامه که پوشش فوت در اثر حادثه است را به فرد پرداخت میکند.
    • پوشش امراض برای ۵ دسته از بیماری ها از قبیل سکته قلبی و مغزی و جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان ها می باشد که در اکثر شرکت های بیمه ای تنها یکبار در مدت بیمه نامه به بیمه گذار تعلق میگیرد ولی در شرکت بیمه ما هر سال به مقدار مبلغ مشخص شده که در اثر فعال کردن این پوشش در بیمه نامه ای فرد بیمه گذار میتواند از هر یک از پوشش ها استفاده کند.

     

    • داشتن پوشش ازکارافتادگی که بیشتر برای افرادی با شغل های پر خطر است، که با دستگاه های سنگین کار میکند و امکان صدمه دیدن آنها بالاست. این پوشش بعد از 20 سالگی برای کودکان فعال میشود زیرا تا قبل از این سن نیازی به کار کردن ندارند.
    • پوشش هزینه پزشکی که در صورت بروز مشکل پزشکی مانند شکستن دست و بستری شدن و… در اثر حادثه به فرد بیمه گذار پرداخت میشود و در زمان مواقع معمولی بیماری و سرماخوردگی ها این پوشش را نمیتوانید استفاده کنید.

    آینده فرزندان و خودتان را جدی بگیرید! هیچ گاه وضعیت مالی شما در یک سطح باقی نمی ماند و با توجه به تورم های بالای ایران هر سال ارزش حقوق و پول شما کمتر میشود و با سرمایه گذاری آن در بانک همگام با تورم نمیتوانید سرمایه خود را هم بالا تر ببرید و برای همین است که بهترین انتخاب برای تامین آتیه فرزندان و خودتان خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری است. زیرا در این بیمه میتوانید علاوه بر هماهنگ کردن سرمایه خود نسبت به تورم هر سال ایران، در پایان قرارداد مبلغ بالا و مناسبی بسیار بالاتر از حق بیمه پرداختی چند سال خود دریافت کنید.

    یکی از بهترین شرکت های بیمه ای که برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری است، که بالاترین سودها را ارائه میدهد شرکت بیمه ما است که پشتوانه قوی مثل بانک ملت دارد، حتی در سال 1399 توانسته است 41 درصد سود مشارکت در منافع را پرداخت کند.

    میتوانید از طریق سایت www.bimema.ir و از طریق شماره های موجود در آن با مشاوران بیمه تماس بگیرد تا شما را برای خرید بهترین بیمه برای تامین آتیه خود و فرزندانتان راهنمایی کنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x