بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین سرمایه گذاری برای بچه ها چیست؟

بهترین سرمایه گذاری برای بچه ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین سرمایه گذاری برای بچه ها چیست؟

    هر ایرانی یک بیمه

    در تمامی کشورهای اروپایی و آمریکایی دولت بیمه را برای مردم به صورت یک اجبار درآورده است و تمامی مردم موظف به داشتن بیمه مخصوصا بیمه عمر، تا اگر اتفاق و حادثه ای برای فردی رخ داد خانواده او بتوانند برای ادامه زندگی خود از لحاظ مالی تامین باشند. و به همین دلیل است که درصد افراد فقیر در این کشورها کم است و حداقل هر خانواده ای به اندازه تامین خورد و خوراک و بر طرف کردن نیاز های اولیه زندگی توانایی مالی دارد.

    در کشور های پیشرفته مانند انگلیس و آلمان و… این قانون وجود دارد که زمانی کودکی به دنیا آمد پدر و مادر او وظیفه دارند از همان روزهای ابتدای تولد برای کودک خود بیمه عمر صادر کنند تا اگر این کودک به علت بازیگوشی با حادثه ای مواجه شد، و یا با بزرگ تر شدن او متوجه داشتن بیماری خاصی در او شدند، به خانواده فشار نیاید و بتوانند از طریق همین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری هزینه های درمان را پرداخت کنند و البته در زمان نوجوانی و جوانی این کودک بتواند از پس اندازی که از بیمه عمر خود به دست آورده اشتغال زایی کند.

    در ایران هم بیمه عمر و سرمایه گذاری چند سالی است جایگاه خوبی پیدا کرده است، که البته هنوز خیلی از مردم در برابر خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای خود و فرزندانشان کوتاهی میکنند و فکر میکنند همان بیمه تامین اجتماعی و بیمه های دولتی دیگر برای آنها کفایت میکنند.

    اگر این افراد مزیت های بیشمار بیمه عمر را علاوه بر قسمت سرمایه گذاری آن بدانند بدون شک خیلی سریع برای خود و تمام خانواده خود بیمه عمر و سرمایه گذای را از شرکت های بیمه ای معتبر مانند بیمه ما که وابسته به بانک ملت است خریداری میکنند. خیلی مهم است که برای آشنایی با بیمه عمر اطلاعات را از کدام شرکت بیمه ای دریافت کنید زیرا شرکت های بیمه ای مختلف شرایط سوددهی و سقف های مختلف پوشش بیمه ای را دارند.

    در بین تمامی این شرکت های بیمه ای، بیمه ما از بالاترین میزان سقف تعهدات پوشش های بیمه ای و بالاتری سود مشارکت در منافع که در یک بیمه نامه اهمیت زیادی دارد و در سال 1399 به 41 درصد رسید، برخوردار است.

    هر ایرانی یک بیمه عمر و سرمایه گذاری نیاز دارد، تا در شرایط سخت زندگی که امروزه به دلیل پاندمی های مختلف بیماری کرونا و تورم ایران سخت تر هم شده است، بتواند در صورت از دست دادن یکی از اعضای خانواده خود دیگر روزهای زندگی خود را با خاطری که اندکی آسوده تر است بگذراند. حتی بیمه عمر و سرمایه گذاری برای کودکان هم کاربرد زیادی دارد و میتواند به عنوان یک پس انداز که سود تعلق گفته به آن بسیار بالاتر از سود بانک ها و حساب های پس انداز است در نظر گرفته شود.

    بهترین سرمایه گذاری برای بچه ها
    بهترین سرمایه گذاری برای بچه ها| بیمه عمر و سرمایه گذاری| پس انداز برای کودکان|

    مزیت بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    یکی دیگر از مزیت های بیمه عمر و سرمایه گذاری در شرکت بیمه ما این است که فرد بیمه گذاری بعد از گذشت دو سال از اولین پرداختی حق بیمه خود میتواند وامی را به مبلغ 90% اندوخته خود دریافت کند که نیاز به هیچ ضامن و چک و هیچ شرطی ندارد. زیرا سند بیمه نامه ای که شخص بیمه گذار نزد شرکت بیمه ای دارد به عنوان ضامن او تلقی میشود. البته ترجیح ما این است که طی دو سال این مبلغ وام را بازگردانید تا سودهای روزشمار به آن تعلق بگیرد.

    همانطور که میدانید برای اینکه از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشستگی دریافت کنید لازم است که 30 سال سابقه کار داشته باشید! که این به معنی هدر رفتن بخش زیادی از جوانی و فرصت کنار خانواده بودن است. هر ایرانی یک بیمه عمر و سرمایه گذاری نیاز دارد تا بتواند خود را حداقل در 10 سالگی بازنشست کند و حقوق مستمری دریافت کند و بتواند با خانواده و عزیزان خود بیشتر وقت بگذراند و گردش و تفریح بیشتری انجام دهد.

    هر چه قدر که مبلغ پرداختی حق بیمه شما بالاتر باشد مستمری بازنشستگی و مبلغ وامی که به شما پرداخت میشود بالاتر میرود. البته حد معمول خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری برای دریافت سود مناسب در بیمه عمر و سرمایه گذاری 2 تا 3 میلیون تومان سالانه است و هر فرد بر اساس توانایی مالی که دارد میتواند مبلغ بیشتری را پرداخت کند.

    بیمه گذار عمر و سرمایه گذاری در شرکت بیمه ما، میتواند مبلغ حق بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را به صورت سالانه، 3 ماهه و 6 ماهه پرداخت کند و البته پرداخت حق بیمه به صورت سالانه به نفع خود بیمه گذار است زیرا سود روز شمار بیشتری به او تعلق میگیرد که باعث بالاتر رفتن اندوخته در پایان قرارداد بیمه ای فرد میشود.

    از مزیت های دیگر خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما این است که شما خیالتان از بابت پرداخت به موقع سودها و پرداخت خسارت در صورت بروز حادثه مطمئن هستید زیرا بزرگترین پشتوانه بیمه ما، بانک ملت است که از جایگاه خوبی نیز بین مردم برخوردار است و کاملا قابل اعتماد است.

    اگر شما هم میخواهید جزو یکی از مردم ایران باشید که با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری آینده خود را تامین کرده اند میتوانید از طریق همین سایت به مشاوران فروش بیمه عمر شرکت بیمه ما پیام بدهید یا تماس حاصل فرمایید تا شما را  به بهترین نحو راهنمایی کنند. همچنین میتوانید از طریق مطالب همین سایت تمامی پوشش ها و شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری را مشاهده فرمایید.

     

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x