بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

پوشش امراض خاص در بیمه عمر چیست؟

پوشش امراض خاص در بیمه عمر چیست؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • پوشش امراض خاص در بیمه عمر چیست؟

    5 بیماری و حادثه هایی منجر به فوت میشوند در بیمه عمر و سرمایه گذاری

    همانطور که میدانید بیمه عمر و سرمایه گذاری علاوه بر سرمایه گذاری بلند مدت و پرداخت سود های بالا به افراد خدمات درمانی بر اثر حوادث را هم شامل میشود و البته در این بیمه نامه بیماری های خاص هم گنجانده شده است. در کنار بیماری ها پوشش هایی به نام فوت در اثر حادثه و فوت به هر علت ( فوت طبیعی) نیز وجود دارد که بیشتر برای سرپرستان خانوار ضروری است و البته به طور طبیعی در بیمه نامه هستند و جزو پوشش های اصلی هستند.

    این پوشش ها به این صورت هستند که اگر در اثر حادثه ای فردی که بیمه نامه را دارد یا همان شخص بیمه گذار از دنیا برود شرکت بیمه مبلغی را به خانواده او پرداخت میکند و این مبلغ بر اساس حق بیمه پرداختی او و مبلغی است که شرکت بیمه او دارد و در این قسمت شرکت های بیمه ای مختلف با هم تفاوت دارند. شرکت بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است 1 تا 4 برابر سرمایه فوت اصلی سرمایه فوت بر اثر حادثه را پرداخت میکند که حتما در زمان نوشتن بیمه نامه باید این مورد را بین 1 تا 4 انتخاب کنید.

    پوشش هزینه پزشکی و نقص عضو حادثی هم در این بیمه نامه تحت پوشش است.

    اگر یک فرد به طور طبیعی فوت کند که مبلغ مورد نظر که بر اساس حق بیمه پرداختی او است به او تعلق میگیرد ولی اگر فردی بر اثر حادثه مثلا در اثر تصادف و یا پرت شدن از ساختمان و هر حادثه دیگری فوت کند علاوه بر پرداخت سرمایه فوت عادی به میزان 4 برابر این سرمایه فوت شرکت بیمه ما به خانواده او سرمایه فوت در اثر حادثه میدهد.

    حال تصور کنید اگر یک سرپرست خانوار فوت کند و بیمه عمر داشته باشد چه قدر خیال مادر خانواده از بابت تامین خرج و مخارج کودکان راحت میشود، حتی اگر کمترین مبلغ بیمه نامه را هم داشته باشد باز هم در این دوران گرانی چند پله جلوتر از افرادی قرار میگیرد که در اثر حوادث گوناگون همسر خود را از دست داده و بیمه عمر و سرمایه گذاری نداشته است.

    علاوه بر این پوشش های فوت، پوششی به عنوان امراض خاص در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری وجود دارد که 5 بیماری را در بر میگیرد و در شرایط سخت به کمک بیمه گذاران می آید. در بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمان این بیماری ها وجود ندارند و از این رو خیلی از مردم از پس پرداخت هزینه های سنگین آن بر نمی آیند و عزیز خود را از دست میدهند.

    در چند سال اخیر و با وجود گسترش ابتلا به بیماری های مختلف تمایل مردم به دلیل داشتن این پوشش در بیمه های عمر باعث مشتاق تر شدن آنها شده است. برای آشنایی بیشتر با موارد پوشش امراض خاص ادامه مطلب را دنبال کنید.

    پوشش امراض خاص در بیمه عمر چیست؟
    پوشش امراض خاص در بیمه عمر چیست؟| پوشش امراض خاص| پوشش سرطان در بیمه عمر|
    • سکته قلبی:

    این مشکل زمانی به وجود می آید که بخشی از عضله های لب از بین میروند و باعث نارسایی خون کافی به قلب میشوند و به همین دلیل فرد سکته میکند. در صورتی که فرد این پوشش را داشته باشد در هر سال بیمه ای که خدایی نکرده این اتفاق برای فرد افتاد میتواند به میزان پوشش بیماری های خاص که در بیمه نامه او قرار داده شده از بیمه ما هزینه ها را دریافت کند.

    • سکته مغزی:

    عبارت است از هر واقعه عروق مغزی شامل انفارکتوس، خونریزی یا آمبولی که باعث عوارض نرولوژیک گردد. مبالغ غرامت این مشکل به ذی نغع و یا خود بیمه گذار پرداخت میشود و به راحتی در صورت بروز میتوانید به میزان مبلغ ذکر شده در بیمه نامه ای که نزد شرکت بیمه ما دارید را دریافت کنید و بدون استرس از وجود هزینه های بالا به درمان خود بپردازید.

    وقتی که سلول ها در یک ناحیه بیشتر از دیگر ناحیه ها شود باعث به وجود آمدن یک توده میشود که به آن سرطان میگویند. این بیماری از جمله بیماری های سخت است و هزینه های خیلی سنگینی برای افرادی که به آن مبتلا میشوند دارد، مخصوصا در ایران که داروهای لازم برای درمان آن بسیار گران و کمر شکن است.

    در بیمه عمر، بیمه ما انواع سرطان ها تحت پوشش قرار میگیرند و شخص بیمه گذار در صورت مبتلا شدن به آن میتواند برای مخارج مختلف خود از شرکت بیمه به میزان سرمایه بیماری خاصی که در بیمه نامه دارد دریافت کند.( البته انشاالله که برای هیچ یک از بیمه گذاران عزیز ما این اتفاق نخواهد افتاد)

    • عمل قلب باز:

    عمل قلب باز از دسته عمل های سخت با هزینه های بالای جراحی است و برای خیلی از مردم پرداخت هزینه های آن بسیار سخت است، اما شما خدایی نکرده در صورت بروز این مشکل  با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما به راحتی میتوانید از پس پرداخت این هزینه بر آیید و با خیال راحت به درمان و استراحت خود برسید. زیرا میدانید که اگر فرد استرس داشته باشد باعث بدتر شدن حالش و نیز سخت تر شدن بیماری میشود.

    • پیوند اعضای اصلی بدن:

    پیوند اعضای اصلی بدن شامل پیوند قلب، کلیه، ریه، کبد یا مغز استخوان و هزینه‌های احتمالی خرید عضو میشود. اگر فرد بیمه گذار مشکلی برایش ایجاد شود که مجبور به پیوند عضو جدید باشد میتواند هزینه عمل و هزینه خرید عضو جدید را از بیمه دریافت کند.

    چند استثنا درمورد پوشش امراض خاص بیمه های عمر و سرمایه گذاری و جود دارد که در زیر آنها را برای شما آورده ایم:

    • در صورتی که بیماریهای تحت پوشش، قبل از شروع این پوشش آغاز شده باشد.
    • مبتلا شدن به بیماریهای تحت پوشش در اثر اعتیاد به مشروبات الکلی و مواد مخدر
    • ابتلا به بیماری ایدز
    • ابتلا به هر نوع بیماری دیگر به استثنای موارد ذکر شده در بالا
    • پوشش امراض خاص دارای دوره انتظار 3 ماهه است البته برای دریافت پوشش از کار افتادگی در هر کدام از بیماری ها یک سال دوره انتظار دارید.

    مدارک لازم جهت پرداخت خسارت پوشش بیماری های خاص:

    • کپی برابر اصل مدارک پزشکی و بیمارستانی مرتبط با بیماری
    • نظریه پزشک معالج (اصل یا کپی برابر اصل)
    • سوابق بیماری بیمه شده در خصوص اقدامات تشخیصی مرتبط با زمان شروع بیماری. این سوابق شامل گزارش پاتولوژی، گزارش MRI و پروتکلهای درمانی تجویز شده توسط پزشک معالج میشوند.
    • سایر مدارک که توسط پزشک معتمد بیمه گر حسب مورد تعیین میگردد.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x