بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

استعلام جدول بیمه عمر

استعلام جدول بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • استعلام جدول بیمه عمر

    چگونگی دریافت جدول بیمه عمر و سرمایه گذاری قبل از خرید بیمه نامه.

    بیمه عمر و سرمایه گذرای که به یکی زا پر طرفدارترین بیمه ها بعد از بیمه بدنه و شخص ثالث در ایران معرفی شده است؛ مزایای زیادی دارد که شما در صورت مطالعه دیگر  مقالات و نوشته های سایت بیمه ما حتما با آن آشنایی کامل پیدا کرده اید. اما الان مسئله و دغدغه اصلی شما این است که با پرداخت مبلغ مورد نظر که از 2 تا 40 میلیون تومان سالانه میتواند متغیر باشد چه مقدار اندوخته در پایان 10 تا 30 سال میتوانید داشته باشید.

    البته این مبلغ بر اساس پوشش هایی که مشخص میکنید و همچنین سن و شغل شما متفاوت میباشد و از این رو زنگ زدن و پرسیدن از مشاوران بیمه ای کاری وقت گیر میباشد. البته که مشاوران بیمه ما که از بهترین بیمه های ایران است بسیار صبور هستند و کار شما را خیلی سریع انجام میدهند و حتی مشاوره لازم درباره مبلغ پرداختی بیمه نامه را به شما اعلام میکنند. اما اگر بتوانید خودتن مبلغ پرداختی حق بیمه را با توجه به شرایطی که دارید به دست بیاورید و همچنین تفاوت پرداخت کمتر و بیشتر حق بیمه را در سال های متوالی مشاهده فرمایید با خیال راحتر بیمه عمر و سرمایه گذرای را از شرکت بیمه ما دریافت میکنید.

    این کار زیاد سخت نیست و تنها کافیست به وسیله یک گوشی هوشمند و یا یک رایانه وارد سایت www.bimema.ir شوید و سپس به قسمت دسترسی مشتریان رفته و سپس از بین گزینه هایی که برای بیمه عمر و سرمایه گذاری است، بیمه عمر و سرمایه گذاری جامع را انتخاب کنید و سپس مشخصاتی که در آنجا ذکر شده است را به طور کامل وارید کنید توجه داشته باشید که در قسمت سرمایه فوت به هر علت باید عددی که وارد میکنید 25 باشد تا بالاترین میزان به شما تعلق گیرد. مدت بیمه نامه هم به درخواست شما تغییر میکند  و البته بهتر است که آن را 30 سال یعنی بالاترین تاریخ را زده و سپس در جدول سال های مختلف بیمه ای را با سود های مختلف مقایسه کنید.

    سعی کنید تمامی پوشش هایی که در جدول وجود دراد را فعال کنید! مگر اینکه فرد خانه درا هستید و یا بازنشسته شده اید و یا شغل شما خطر زیادی ندارد و جزو مشاغل پر خطر محسوب نمیشود، میتوانید معافیت از پرداخت حق بیمه از کار افتادگی و مستمری از کار افتادگی را انتخاب نکنید تا به مبلغ بیمه نامه شما اضافه نشود زیرا بریا این افراد از اولویت کمتری برخوردار است.

    ضریب افزایش حق بمه سالانه را میتوانید از 5 تا 20 درصد انتخاب کنید تا با وجود تورم در ایران در زمان بازخرید بیمه نامه بتوانید مبلغی مطابق با هزینه ها در آن زمان  را دریافت کنید. همچنین ضریب افزایش سالانه سرمایه را در 15 درصد قرار دهید تا اندوخته شما بیشتر شود.

    در قسمت پرداخت حق بیمه نیز میتوانید زمان پرداخت حق بیمه را بر اساس شرایط خود؛ یک قسط یعنی سالانه ، دوقسط یعنی هر 6 ماه یکبار و 4 قسط یعنی هر 3 ماه یکبار انتخاب کنید. البته با پرداخت زودتر حق بیمه سود روزشمار به آن مبلغ تعلق میگرد و میزان اندوخته شما بیشتر میشود. در قسمت پایین برای شما یک جدول با سال تعیین شده فرضی را آوردیم تا بتوانید با نوع وارد کردن اطلاعات آشنایی بهتری پیدا کنید:

    جدول استعلام عمر
    جدول استعلام حق بیمه و پوششها| جدول استعلام عمر

    بعد از وارد کردن کامل این اطلاعات در پایین و سمت چپ صفحه دکمه محاسبه را میزنید تا جدول پیش بینی بیمه عمر و سرمایه گذاری برای شما نمایش داده شود که به صورت زیر است:

    جدول استعلام عمر
    جدول استعلام حق بیمه و پوششها| جدول استعلام عمر

    جدولی به این شکل بعد از فشردن دکمه جدول پیش بینی تعهدات برای شما ظاهر میشود و شما میتوانید در هر سال متوجه میزان پرداختی و میزان اندوخته خود شوید و البته در قسمت سود پیش بینی ممکن است کمتر یا بیشتر شود و یا با دریافت وام ممکن است تغییری در اندوخته شما ایجاد شود.

    اگر به طور دقیق جدول را مشاهده فرمایید متوجه میشوید که در 5 سال اول مبلغ پرداختی از مبلغ دریافتی شما کمتر خواهد بود که این به دلیل کم کردن مبلغ پوشش ها از حق بیمه است و بعد از 5 سال تازه سود دهی نزولی بیمه نامه شما اغاز میشود . از این رو مشاوران بیمه ما تاکید زیادی دارند بر روی این موضوع که زیر 10 سال بیمه نامه خود را بازخرید نکنید تا سود شما به میزان قابل توجهی برسد البته هر چه قدر بیشتر بیمه نامه را داشته باشید سودی ک هبه شما تعلق میگیرد بالاتر میرود.

    به طور کلی مزیت دریافت این جدول که به عنوان جدول پیش بینی تعهدات بیمه عمر و سرمایه گذرای بیمه ما است، به صورت زیر است:

    • میتوانید حق بیمه های پرداختی را بر اساس درصد تعیین افزایش سرمایه در سال های مختلف تماشا کنید.
    • سقف تمامی پوشش هایی که انتخاب میکنید را روبروی آن میتوانید مشاهده کنید و ببینید چه مبلغی به شما تعلق میگیرد.
    • میتوانید به راحتی اندوخته خود را در سال های مختلف مشاهده فرمایید البته این اندوخته به صورت نسبی بوده و در شرکت بیمه ما اکثر اوقات مبلغ پیش بینی از مبلغ دریافتی بیمه گذار در سال های مختلف کمتر بوده.

     

    • میتوانید تمام حق بیمه های پرداختی خود را در سال های مختلف و تا سال مورد نظر مشاهده کنید و با مبلغ اندوخته خود مقایسه کنید.
    • ارزش بازخرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری مورد نظر خود را در سال های مختلف مشاهده کنید.
    • مبلغ موجود در سبد اندوخته با سود تضمینی 25 و 22 درصد را میتوانید مشاهده کنید.

    اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتر از بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما و پوشش های آن را دارید میتوانید دیگر مطالب موجود در سایت را مطالعه کنید و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x