بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

وام بیمه عمر

وام بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • وام بیمه عمر و سرمایه گذاری چگونه است؟

    بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری یک قرارداد بلند مدت بین 5 تا 30 سال است که بیمه شرکت بیمه ای مورد نظر و بیمه گذاری منعقد میشود. این بیمه انواع مختلفی دارد که در بین انواع مختلف آن بیمه عمر و سرمایه گذاری طرفداران بیشتری دارد و تنها با داشتن این نوع بیمه میتوانید وام بیمه عمر را دریافت کنید. یعنی بیمه عمر و سرمایه گذاری علاوه بر یک قرارداد که شما ر ا در برابر حوادث بیمه میکند و همزمان برای شما پس انداز انجام میدهد. و نقش بانک را با دادن وام به شما ایفا میکند.

    دریافت وام از بیمه عمر و سرمایه گذاری بسیار آسان است. این وام در اصل از محل اندوخته شخص بیمه گذار پرداخت میشود و فرد بیمه گذار میتواند بعد از گذشت 2 سال از زمان بیمه نامه اقدام به دریافت وام بیمه عمر خود کند.

    وام بیمه عمر
    وام بیمه عمر| اقساط وام بیمه عمر| پرداخت وام بیمه عمر| مبلغ وام بیمه عمر|

    چندین مورد برای دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری لازم است که ما آنها را در ادامه برای شما می آوریم:

    • دریافت وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه و هیچگونه تشریفات اداری می‌باشد و تنها ضامن شما سند بیمه نامه شما است که در نزد شرکت بیمه قرار دارد.
    • برای دریافت وام، در بسیاری از شرکت‌های بیمه بیمه گذار برای دریافت وام نباید هیچ گونه قسط عقب افتاده ای تا 2 سال داشته باشد.
    • در شرکت بیمه ما سودی که به وام تعلق میگرد 4 درصد سود تضمینی است که به اندوخته تعلق میگیرد، اما در شرکت های بیمه ای دیگر مبلغ این سود دریافتی بالاتر است.
    • بیمه گذار می ‌تواند در طول مدت داشتن بیمه عمر با تسویه کامل اقساط هر وام، چندین بار وام بگیرد و محدودیتی از این بابت برای دریافت وام وجود ندارد. تنها باید وام قبلی را کاملا پرداخت کرده باشد.

     

    • از دیگر مزایای دریافت وام بیمه عمر این است که در زمانی که شما از محل بیمه نامه تان وام دریافت می‌کنید پوشش‌های بیمه ‌ای شما همچنان برقرار است و کنسل نمیشود. تنها از اندوخته شما کسر شده و دوباره بعد از پرداخت اندوخته شما اضافه شده و حتی به ان سود تعلق میگیرد تا بتوانید وام بعدی خود را با مبلغ بیشتری دریافت کنید.
    • معیار پرداخت وام در بیمه نامه های عمر اندوخته بیمه نامه هر فرد می‌باشد، هر چه بیمه نامه وی اندوخته بالایی داشته باشد میزان وام دریافتی نیز بیشتر خواهد بود. پس هر مقدار حق بیمه شما بیشتر باشد مبلغ وامی که میتوانید دریافت کنید بیشتر میشود.

    بیمه ‌گذار پس از دریافت وام موظف است اقساط آن را در موعدهای مقرر پرداخت کند. مبلغ هر قسط به میزان وام دریافتی و تعداد اقساط بستگی دارد. در هر صورت بیمه ‌گذار موظف است به هر مقدار که وام بیمه عمر از بیمه ما دریافت کرده است، نهایتا طی 24 قسط، وام دریافتی را تسویه کند. در زمان بازپرداخت وام بیمه عمر تاخیر نداشته باشید زیرا در میزان سود بیمه عمر شما تاثیر گذار خواهد بود، همچنین برای دریافت وام بیمه عمر جدید حتما باید اقساط بیمه عمر قبلی خود را پرداخت کرده باشد.

    در بیمه عمر و سرمایه گذاری راهکارهای فراوانی در نظر گرفته شده تا بتوان با آن زندگی بیمه گذاران را بهتر کرد. سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت بیمه عمر به بیمه‌گذاران کمک می‌کند تا با خیالی آسوده نسبت به وضعیت اقتصادی خود، خرید این بیمه را انجام دهد و همچنین پوشش‌های مختلفی که بیمه عمر ارائه می‌دهد در مواقع ایجاد خسارت بسیار مفید بوده و به طور کامل و یا با توجه به کیفیت تعیین شده می ‌تواند جبران خسارت کند.

    وام بیمه عمر نیز برای مواقعی است که بیمه‌گذار نیاز به پول دارد. بیمه عمر بلند مدت است و ممکن است در این زمان بیمه‌‌گذار نیاز به پول داشته باشد. وام بیمه عمر راهکار مناسبی است که هم بیمه‌گذار بتواند نیاز مالی خود را برطرف کند و هم جایگزین مناسبی به جای بازخرید بیمه عمر است و کمک می‌کند تا بیمه بدون فسخ قرارداد ادامه یابد. راحتی و سرعت دریافت وام نیز باعث استقبال بیمه‌گذاران از بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه ما می‌ شود تا به جای قرض کردن از دیگر افراد و یا دریافت وام از دیگر موسسات مالی، از بیمه عمر خود وام دریافت کنند.

    اگر میخواهید مبلغ دریافت وام بیمه نامه شما بیشتر باشد بهتر است در سال های اول بیمه نامه خود وام دریافت نکنید و این وام را بگذارید بعد از 5 سال تا مبلغ اندوخته شما به اندازه کافی بالا رفته باشد و در نهایت شما بتوانید مبلغ بیشتری را وام دریافت کنید.

    وام گرفتن از بیمه عمر در اصل قرض گرفتن پول از خودتان است که خیلی بهتر از قرض گرفتن پول از دیگران میباشد. همچنین با وام بیمه عمر دیگر نگران پرداخت قرض خود به صورت یکجا به دیگران نیستید زیرا میتوانید کم کم و در فواصل زمانی مشخص این وام را تسویه کنید.

    بهتر است هر چه زودتر بیمه عمر و سرمایه گذاری را از شرکت بیمه ما دریافت کنید تا بتوانید زودتر از این پوشش استفاده کنید و از آن سود ببرید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x