بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

4 مورد از مزایای بیمه عمر ما

مزایای بیمه عمر ما
3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 4 مورد از مزایای بیمه عمر ما

    بیمه عمر در چند سال اخیر به یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای تبدیل شده است به صورتی که حتی ممکن است یک نفر چندی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد. بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری به دلیل داشتن پوشش های مختلف بیمه ای و سود بسیار بالایی که بعضی از شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران خود نسبت به سود سالانه بانک ها و حتی سرمایه گذاری در بورس میدهند؛ بسیار برای ایرانی ها و مخصوصا افرادی که به کاری مشغول نیستند و بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمان ندارند جالب و جذاب شده است. این بیمه نامه یک سرمایه گذاری بلند مدت 10 تا 30 ساله است و به دلیل سود مرکبی که دارد میتواند در پایان یا زمان باز خرید بیمه نامه مبلغ قابل توجه و مطابق با تورم های ایران در آن سال را به دارندگان بیمه نامه بدهد.

    یکی از شرکت هایی که بیمه عمر و سرمایه گذاری را ارائه میدهد و در بین مردم به دلیل سود های بالایی که هر ساله میدهد بسیار شناخته شده است و هر کسی که در شرکت های دیگر بیمه عمر دارد از این شرکت نیز بیمه عمر و سرمایه گذاری را دریافت میکند تا سود چند برابری بعد از 10 سال دریافت کند، شرکت بیمه ما است.

    یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما سود های بالای مشارکت در منافع است که هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز میکند؛ به صورتی که بیمه ما در سال 1399 به بیمه گذاران، بیمه عمر و سرمایه گذاری خود سود مشارکت در منافع 41 درصدی پرداخت کرد.

    مزایای بیمه عمر ما
    مزایای بیمه عمر ما| بیمه عمر و سرمایه| مزیت بیمه عمر|

    یکی دیگر از مزایای بیمه ما این است که سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز میکند و در این صورت در سال بعد به این سود هم دوباره سود تعلق میگیرد و مبلغ اندوخته بالاتر میرود که دیگر شرکت های بیمه ای این کار را انجام نمیدهند و در آخر قرارداد و هنگام باز خرید سود های سالانه را به حساب بیمه گذاران بدون محاسبه سود تعلق گرفته به این سود های مرکب پرداخت میکنند.

    از جمله مزایای بیمه عمر ما میتوان به سقف بالای پوشش های آن اشاره کرد که هیچ یک از بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت های دیگر چه خصوصی و چه دولتی سقف پوشش هایی به این اندازه ندارند، در ادامه پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را برای شما شرح میدهیم و تصمیم و مقایسه آن با شرکت های بیمه ای دیگر را به عهده خودتان میگذاریم.

    1. سرمایه فوت به هر علت یا فوت طبیعی:

    در صورت فوت بیمه‌ شده اصلی، بیمه‌ گر یعنی همان شرکت بیمه موظف است مبلغی را به بازماندگان او پرداخت کند که بر اساس مبلغ پرداختی حق بیمه تعیین میشود. اما به طور کلی در صورت فوت بیمه ‌شده بر اثر مرگ طبیعی و نه حادثه، حدوداً مبلغی به میزان 25 برابر حق‌ بیمه پرداختی سالانه، سرمایه فوت به بازماندگان وی تعلق می ‌گیرد. سرمایه فوت را نیز می‌توان مانند حق بیمه، به طور سالانه افزایش داد که در بیمه نامه خود میتوانید این گزینه را انتخاب کنید.

    1. دریافت مستمری بازنشستگی:

    پس از پایان قرارداد که بین 10 تا 30 سال است و یا بازخرید قرارداد توسط شخص بیمه گذار، اندوخته هم به صورت یک ‌جا، هم به صورت مستمری بازنشستگی و هم ترکیبی از این دو قابل دریافت است. با گذشت حداقل ده سال از مدت قرارداد بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه ما، فرد می‌تواند برای دریافت مستمری بازنشستگی خود اقدام کند، میزان دریافت مستمری به مبلغ اندوخته، نحوه عقد‌ قرارداد و سن بیمه ‌شده بستگی دارد.

    1. دریافت وام بدون ضامن:

    بعد از گذشت حدود 2 سال از تاریخ صدور بیمه نامه و پرداخت اولین قسط شما میتوانید از اندوخته بیمه عمر خود به میزان 90 درصد وام دریافت کنید. که این وام نیاز به هیچ ضامن و چک و… ندارد و تنها ضامن شما نزد شرکت بیمه سند بیمه عمر و سرمایه گذاری شماست.

    مزایای-بیمه-عمر-ما
    مزایای-بیمه-عمر-ما| بیمه عمر و سرمایه گذاری|
    1. سرمایه فوت در اثر حادثه:

    اگر فرد بیمه گذار بر اثر حادثه ای مانند تصادف، پرت شدن از ارتفاع، آتش سوزی و…. جان خود را از دست بدهد با انتخاب این پوشش، در صورت فوت بیمه‌ شده بر اثر حادثه، مبلغی بین 1 تا 4 برابر سرمایه فوت طبیعی به ‌اضافه‌ ی سرمایه اصلی که همان سرمایه فوت طبیعی که در بالا توضیح دادیم میباشد به بازماندگان او که در بیمه نامه مشخص شده است پرداخت میشود.

    1. پوشش امراض خاص:

    این پوشش محدود به بیماری‌ های خاصی مانند انواع سرطان، سکته قلبی و مغزی، عمل قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن است که در یک نوشته جدا به طور کامل به آن پرداختیم. در تمامی شرکت‌های بیمه، این 5 بیماری به عنوان امراض خاص لحاظ می ‌شوند و این امراض تحت پوشش آن‌ ها قرار دارد. اما نحوه عملکرد این شرکت‌ ها در مواردی متفاوت است.

    در شرکت بیمه ما هر سال میتوان به میزان سرمایه مشخص شده در بیمه نامه از این پوشش استفاده کرد که البته در دیگر شرکت ها تنها یکبار در تمام دوران بیمه نامه میتوانید این پوشش را استفاده کنید.

    1. نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه:

    در صورت بروز حادثه، با تائید پزشک معتمد شرکت بیمه ما، در صورت نقص‌ عضو کلی و جزئی، بیمه‌ گذار می‌ تواند تا 100 درصد سرمایه فوت عادی را دریافت کند، البته برای این پوشش حتما باید پوشش فوت در اثر حادثه را داشته باشید.

    1. هزینه پزشکی در اثر حادثه:

    این پوشش به منظور تامین هزینه‌ های پزشکی ناشی از حادثه ارائه می‌ شود و نه هزینه های پزشکی معمولی مانند تامین اجتماعی. در صورت بروز حادثه و بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌های پزشکی بیمه‌ گذار پرداخت می‌ شود. برای دریافت این پوشش، لازم است که پوشش فوت ناشی از حادثه را دریافت کرده باشید. این پوشش در بیمه ما 20 درصد سرمایه فوت به هر علت است.

    1. معافیت از پرداخت هزینه بیمه عمر در صورت از کار افتادگی دائم بر اثر حادثه:

    در صورت از کار افتادگی بیمه‌ گذار، چنانچه پوشش معافیت و دریافت مستمری در صورت از کارافتادگی را خریداری کرده باشد، فرد می‌ تواند علاوه بر دریافت مستمری یا غرامت از کارافتادگی، از ادامه پرداخت حق بیمه‌ تا پایان قرارداد معاف گردد.

    مزایای بیمه عمر ما
    مزایای بیمه عمر ما| بیمه عمر و سرمایه| مزیت بیمه عمر|
    1. دریافت مستمری از کار افتادگی:

    در صورتی که به دلیل از کارافتادگی شخص از پرداخت حق بیمه معاف شود، نه تنها سالیانه حق بیمه به شرکت پرداخت نمی ‌کند، بلکه می ‌تواند بین1 تا 3 برابر آخرین حق بیمه پرداختی خود را سالیانه مستمری دریافت کند. و این مورد تا رسیدن به 60 سال یا به مدت 2 سال است.

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    3 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    3 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x