بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت به چه صورت است؟

ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت به چه صورت است؟

    پروژه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت یکی از پروژه های زیر مجموعه طرح تحول نظام سلامت و الکترونیکی کردن خدمات پزشکی محسوب می شود که از زمان اجرا تا به حال توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد.

    در فرآیند نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت، وقتی بیمار به پزشکی که در مجموعه نسخه نویسی الکترونیکی عضو است  مراجعه می ‌کند، نیازی به ارائه دفترچه تامین اجتماعی یا خدمات درمان و… ندارد و تنها با ارائه کد ملی، پوشش بیمه ای که تحت نظر آن است کنترل و شناسه رهگیری به جای برگ کاغذی دفترچه ارائه می شود که در بیمارستان ها و مطب های پزشکی که تجویز نیز صورت میگیرد مورد استفاده قرار می گیرد.

    ویژگی ها و مزیت هایی که ثبت نسخه الکترونیکی بیمه سلامت نسبت به روش های قدیمی و دفترچه ای دارد را میتوانید در زیر مشاهده کنید:

    1. کاهش خطای پزشکی در هنگام تحویل دارو توسط داروخانه بیماران
    2. نظام ‌مند شدن اقلام دارویی که بیماران باید تهیه کنند
    3. پرداخت آنلاین حق پزشکان متناسب با تعرفه وزارت بهداشت
    4. از بین رفتن قاچاق دارو و پخش آن در بازار آزاد با قیمت های نجومی
    5. حذف بده بستان های احتمالی بین پزشکان و داروخانه‌ ها
    ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت
    ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت| بیمه سلامت| نسخه الکترونیک|

    مدارک لازم برای ثبت نسخه الکترونیکی بیمه سلامت شامل چه مواردی میشود؟

    برای ثبت نسخه الکترونیکی بیمه سلامت نیازی به داشتن مدرک خاصی ندارید؛ بیماران تنها با همراه داشتن کارت ملی خود می توانند از خدمات سامانه نسخه نویسی و ثبت نسخه الکترونیکی بیمه سلامت استفاده کنند، این مورد برای نوزادان تازه متولد شده که هنوز شناسنامه ندارند نیز بسیار موثر است زیرا میتوانند از بیمه مادر خود استفاده کنند.

    شاید با وجود ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت نگرانی هایی برای دریافت خسارت از بیمه تکمیلی به وجود آید زیرا هیچ برگه ای در این روش به شما داده نمیشود و نسخه تنها در سامانه بارگزاری میشود، اما لازم به ذکر است که نیاز به نگرانی نیست، زیرا با وجود همین نسخه ها میتوانید به دفاتر نمایندگی و شعب پرداخت خسارت شرکت بیمه ای که در آن بیمه تکمیلی دارید مراجعه کنید و خسارت خود را دریافت کنید؛ زیرا در دفاتر پرداخت خسارت بیمه تکمیلی دسترسی به سایت ثبت نسخه های الکترونیک بیمه سلامت وجود دارد.

    مراحل ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت در سامانه برای پزشکان به شرح زیر می باشد:

    1. ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت:

    در ثبت نسخه کاغذی، پس از وارد کردن کد ملی بیمار اطلاعات بیمار از سامانه IHIO فراخوانی شده و استحقاق سنجی بیمه سلامت به سادگی انجام می پذیرد و پس از آن با وارد کردن کد نظام پزشکی پزشک مربوطه و تعیین تاریخ ویزیت اطلاعات پزشک از سامانه فراخوان شده و در نرم افزار به نمایش در می آید.

    1. مپینگ اطلاعات وارد شده پس از ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت:

    مپینگ اطلاعات سامانه با نرم افزار داروخانه آرسن قابل اعمال می باشد که سرعت و دقت کاربر را بالا می برد

    ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت
    ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت| بیمه سلامت| نسخه الکترونیک|
    1. ثبت داروهای وارد شده در نسخه الکترونیک بیمه سلامت:

    پس از این مرحله نوبت به ثبت اقلام نسخه کاغذی می رسد که کاربر نرم افزار به سادگی و تنها با وارد کرد قسمتی از نام دارو، کد برند، کد ژنریک و کد سرعت می تواند دارو را طبق معمول همیشه از نرم افزار داروخانه آرسن فراخوانی نموده و هم زمان مپینگ با سامانه انجام شود که کاربر در این قسمت به راحتی می تواند با زدن دکمه های مربوط به تغییر داروی تجویزی و تغییر داروی تحویلی هر گونه تغییرات لازم را در ثبت نسخه اعمال نماید و میزان داروی تجویزی و تحویلی را وارد کرده و دستور مصرف را نیز انتخاب کرده و هر کدام از دارو ها را در فرم اضافه کند.

    1. دریافت نسخه الکترونیک بیمه سلامت از داروخانه:

    پس از وارد کردن کد ملی بیمار و کد رهگیری نسخه الکترونیک بیمه سلامت، اطلاعات مربوط به نسخه توسط داروخانه خواندن میشود و با زدن دکمه افزودن اقلام به فرم، تمامی اطلاعات ثبت شده توسط پزشک به فرم فروش داروخانه اضافه شده و اینجا نیز کاربر هشدارهای مربوط به کنترل قوانین آنلاین سامانه را دریافت و مشاهده می کند. همچنین امکان تغییر داروی تجویزی برای کاربر توسط نرم افزار به صورت کاملا هوشمندانه در نظر گرفته شده است.

    ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت
    ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت| بیمه سلامت| نسخه الکترونیک|
    بهترین بیمه تکمیلی که با داشتن نسخه الکترونیک بیمه سلامت و دیگر بیمه ها خسارت را پرداخت میکند متعلق به کدام شرکت بیمه ای است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x