بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چرا آمار مرگ با کرونا برای مردان بیشتر است؟

مرگ با کرونا
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • چرا آمار مرگ با کرونا برای مردان بیشتر است؟

    طبق چندین مطالعه که در ایران و خارج از کشور برای بیماری کرونا صورت گرفته است، ثابت شده که آمار فوتی های مردان در اثر مبتلا به بیماری کرونا از زنان بیشتر است. کارشناسان می گویند علت این مورد میتواند این باشد  که زنان سیستم ایمنی قوی تری نسبت به مردان دارند. آنها اضافه می کنند که مردان همچنین تمایل به انجام رفتارهای پرخطرتر مانند نادیده گرفتن فاصله فیزیکی داشته و علائم را به اندازه زنان جدی نمی گیرند و به گفتن اینکه سرما خوردگی است از قرنطینه کردن و شروع به درمان خود سر باز میزنند.

    مطالعه ای که ماه گذشته در مجله مرزهای بهداشت عمومی منتشر شد، گزارش داد که زنان و مردان به طور مساوی به ویروس جدید کرونا مبتلا می شوند!  با این حال، محققان همچنین گزارش دادند که مردان به طور قابل توجهی از اثرات شدید بیماری بیشتر رنج می برند و بیشتر جان خود را از دست میدهند.

    یکی دیگر از دلایل این مورد میتواند این باشد که مردان از نظر فرهنگی شرطی شده اند که خود را قوی و مقاوم نشان دهند، اما هنگامی که بحث از “ایمنی” به میان می آید زنان “جنس ضعیف تر” نیستند و این مردان هستند که بدن آن ها توانایی کمتری در مقابله با بیماری ها مخصوصا کرونا را دارد.

    | چرا آمار مرگ با کرونا برای مردان بیشتر است؟| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    مرگ با کرونا| بیمه مرگ کرونا| پوشش کرونا در بیمه| مرگ مردان با کرونا|

    همچنین وجود بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی عروقی (فشار خون بالا، دیابت، بیماری عروق قلب و بیماری عروق مغز) بیشتر در مردان نسبت به زنان و همین طور رفتارهای ناسالم مردان مانند بی تحرکی، تغذیه ناسالم و مصرف دخانیات از جمله عوامل مهم و موثر در این تفاوت است و باید گفت هیچ چیز به اندازه یک برنامه غذایی کامل و صحیح به همراه فعالیت فیزیکی مناسب به تقویت سیستم دفاعی کمک نمی کند که مردان زیاد به آنها اهمیت نمیدهند.

    با توجه به اینکه مردان سرپرست خانوار هستند با فوت آنها بر اثر این بیماری که میتواند در عرض یک هفته انسان را از پا در آورد بسیار برای زن و فرزندان آنها زندگی سخت میشود باید به فکر راهی بود تا آینده آنها نیز تامین شود و بهترین کار برای رهایی خانواده از مشکلات پس از فوت سرپرست خانواده در اثر بیماری کرونا و یا در اثر تصادف و …. خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما است.

    زیرا این شرکت بیمه ای علاوه بر اینکه پوشش کرونا را در بیمه نامه های خود قرار داده و هزینه های بیمارستان برای افراد مبتلا به کرونا را پرداخت میکند، سرمایه فوت آن از سایر شرکت های بیمه ای بالاتر است و در صورت بروز مشکل برای سرپرست خانواده آن میتوانند از پس خرج و مخارج زندگی  در ایران با وجود نرخ تورم بالای سالیانه برآیند.

    البته بیمه نامه عمر و سرمایه گذرای بیمه ما تنها برای فوت فرد نیست پوشش ها و مزایای بسیار زیادی برای دوران حیات و بعد از بهبودی فرد مبتلا به کرونا دارد که اصلی ترین آن سود روزشمار بالای  این بیمه نامه بیمه ما است که توانسته رکورد شرکت های بیمه را در سال 1399 بزند و به میزان 41 درصد سود به بیمه گذارن خود بدهد و این به جز  سود قطعی است که بیمه مرکز برای بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری تمام شرکت های بیمه تعیین کرده است.

    همچنین شرکت بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است، سود های بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را در پایان هر سال بیمه ای به حساب بیمه گذاران خود واریز میکند تا در سال بعد سود جدید به این سود ها تعلق بگیرد، و سرمایه و اندوخته فرد بالاتر برود. در هیچ یک از شرکت های بیمه ای نمیتوانید این مورد را پیدا کنید زیرا تمامی آنها سودها را در پایان قرار داد حساب کرده و به بیمه گذار تحویل میدهند که این اصلا به نفع بیمه گذار نیست.

    نکته مهم دیگر درباره بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما این است که میتوانید بعد از گذشت دو سال از بیمه نامه خود، وامی به میزان 90 درصد اندوخته خود را دریافت کنید و برای این وام نیاز به هیچ ضامنی ندارید زیرا تنها ضامن شما بیمه نامه ای است که در شرکت بیمه ما به نام شما است این مورد میتواند در دوران کرونا و برای زمانی که مشکلات زیادی وجود دارد بسیار مناسب باشد، زیرا دیگر نیازی به بازخرید بیمه نامه نیست شما میتوانید با داشتن بیمه نامه و دریافت سود روز شمار مبلغی را برای برطرف کردن مشکلات خود دریافت کنید و کم کم آن را دوباره برگردانید.

    از دیگر پوشش های بیمه نامه که برای شرایط بیماری های سخت میشود از آن استفاده کرد پوشش امراض خاص است! همانطور که میدانید تعداد افرادی که به سرطان مبتلا میشوند روز به روز در حال افزایش است و بازهم  مردان در صدر مبتلا به آن قرار دارند و بسیاری از خانواده ها سرپرست خود را برای این بیماری سخت از دست میدهند.

    چون حادثه و مشکل هیچ گاه خبر نمیکند بهترین راه انجام اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با آن است که خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بهترین راه برای مقابله با بیماری های  مختلف و فوت بر اثر آنها است.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به  بیمه عمر و سرمایه گذاری و خرید بیمه نامه از این  شرکت میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x