بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

کدام بازار سرمایه گذاری با سود بالا میده؟

گذاری با سود بالا
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • کدام بازار سرمایه گذاری با سود بالا میده؟

    به دلیل گرانی هایی که در ایران وجود دارد و هر روز قیمت های اجناس مختلف در حال افزایش است مردم برای آینده خود و کودکان خود به فکر سرمایه گذاری هستند تا شاید از سختی زندگی برای آینده خود اندکی کمتر کنند. اما با این وجود سرمایه گذاری با مبالغ کم، برای بسیاری از افراد غیرممکن و یک آرزوی محال به نظر می ‌رسد.

    افراد نا آگاه با دنیای سرمایه گذاری تصور نمی‌کنند که بتوانند با کنار گذاشتن مبالغ اندک و چند صدهزار تومان در یک ماه، بتوانند بازار یا جایی پیدا کنند که برای دست یافتن به یک آینده بهتر بتوانند سرمایه ‌گذاری انجام دهند. شاید شما نیز فکر کنید که سرمایه ‌‌گذاری با مبالغ کمی مانند 2 یا 3 میلیون تومان بی ‌فایده است ولی باید به شما بگوییم که همین مبلغ کم برای یک سال میتواند سرمایه گذاری کاملا پرسودی برای شما باشد بدون اینکه نگران ضرر کردن و کم شدن پول و سرمایه خود باشید بلکه میتوانید مطمئن باشید که هر روز مبلغی هرچه قدر کم به آن سود تعلق میگیرد.

    این سرمایه کم که به صورت سالانه آن را پرداخت میکنید را طی سال‌ ها می ‌توانید به سرمایه بزرگی تبدیل کنید و نه چند ماه! بدست آوردن هرچیز ارزشمند در بسیاری از اوقات زمان می ‌برد و داشتن یک پس ‌انداز و سرمایه بالای 100 میلیون نیز نیاز به زمان دارد در صورتی که شما با ان سرمایه گذاری بعد از چند سال کوتاه میتوانید سرمایه میلیاردی به دست آورید.

    یک سرمایه گذاری خوب باید به صورتی باشد که قابلیت نقد شوندگی بالایی داشته باشد و بتوان هر وقت به آن نیاز داشت شاید از آن استفاده کنید، نقد شوندگی یعنی اینکه دارایی خریداری شده یا سرمایه ‌گذاری ‌تان را با چه سرعتی و با چه قیمتی می‌توانید به پول نقد یا معادل آن تبدیل کنید. اگر یک ماشین بخرید و 20 درصد زیر قیمت آن را بفروشید مسلم است که به سرعت نقد می ‌شود، بنابراین باید در نقد شوندگی، قیمت مناسب را هم در نظر گرفت.

    گذاری با سود بالا میده؟
    سرمایه گذاری سود بالایی| سود سرمایه گذاری| سود بیمه عمر|کدام بازار سرمایه گذاری با سود بالا میده؟|

    اگر نزدیک به بازنشستگی هستید، به احتمال قوی نمی‌خواهید از ارزش پول شما کم شود زیرا روی آن حساب کرده‌اید و به فکر افزایش سرمایه خود هستید تا بازنشستگی راحت تری داشته باشید. به همین دلیل اگر هدفی مالی دارید که موعد آن نزدیک شده است، سرمایه ‌گذاری کم‌ ریسک عاقلانه‌ تر است، سرمایه گذرای کم ریسک یعنی شما مطمئن باشید که سرمایه شما کمتر از حال حاظر نمیشود.

    با توجه به موارد بالا سرمایه گذاری در بورس و بانک ها نمیتواند فکر خوبی باشد زیرا در بورس امکان افت سرمایه بسیار زیاد است حتی افرادی که در این بازار سال ها است کار میکنند بازهم امکان اشتباه برای آنها وجود دارد، سرمایه گذاری در خانه و ماشین هم امکان افت سرمایه را به همراه دارد.

    با اینکه سرمایه گذاری در بانک فکر خوبی است ولی درصورت باز کردن سپرده پس انداز امکان نقد شوندگی آن کم میشود و همچنین سودی که به آن تعلق میگیرد زیاد و قابل توجه نیست و به همین دلیل نمیتواند گزینه مناسبی برای زیاد کردن سرمایه شما باشد.

    امروزه مردم به سمت سرمایه گذاری به روش جدید یعنی خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری رفته اند. با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما سود زیاد برای سرمایه شما قطعی است و البته این سرمایه گذاری نیازی به مبلغ بالایی ندارد و شما میتوانید با سرمایه گذاری مبلغ 3 میلیون در سال بعد از 10 سال و حتی کمتر سود بالایی به دست آورید که کاملا مناسب با نرخ تورم سالی است که میخواهید آن را برداشت کنید.

    این سرمایه گذاری برای افرادی که به بازنشستگی نزدیک هستند نیز بسیار مناسب است، زیرا تنها با سرمایه گذاری به مدت 10 سال میتوانند در زمان بازنشستگی دو حقوق دریافت کنند و یا این مبلغ را به صورت یکجا دریافت کرده و برای سفر و گردش و استراحت در دوران بازنشستگی خود خرج کنند.

    توجه داشته باشید که خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای کودکان از بدو تولد و یا سن پایین سود بسیار بیشتری دارد و میتوان آن را برای دوران جوانی و برای ازدواج راه انداختن کسب و کار فرزندتان در نظر بگیرید تا زندگی آنها با آرامش بیشتری همراه شود.

    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است بسیار بیشتر از دیگر بیمه ها برای شما دارای سود است زیرا این بیمه ثابت کرده است که در پرداخت سود بسیار موفق بوده و توانسته در سال 1399 سود روزشماری به میزان 41 درصد پرداخت کند و رکورد دیگر شرکت های بیمه ای را که سابقه و بیمه گذاران بیشتری دارند را بشکاند. همچنین به دلیل پشتوانه آن قابل اعتماد تر است زیرا بانک ملت از برجسته ترین بانک ها در ایران است و اکثر مردم ایران به آن اعتماد کامل دارند.

    برای اینکه با بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما بیشتر آشنا شوید میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و یا برای کارشناسان ما پیام بگذارید تا در کمترین زمان با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x