بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

قیمت خوب برای بیمه ماشین

قیمت خوب برای بیمه ماشین
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • قیمت خوب برای بیمه ماشین در چه شرکت بیمه ای وجود دارد؟

    بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری برای تمام وسایل نقلیه موتوری است و مالکان و دارندگان این وسایل باید این بیمه را برای خودرو، موتورسیکلت و هرگونه وسیله نقلیه موتوری دیگری که دارند خریداری کنند. با گران شدن این بیمه، انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث با ارزان ‌ترین قیمت تبدیل به یکی از مشکلات مردم شده است و همه به دنبال شرکت بیمه ای هستند که پایین ترین قیمت را داشته باشد.

    نرخ بیمه شخص ثالث برای وسایل نقیله موتوری هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود. این نرخ با توجه به کاربری خودرو، نوع خودرو، تعداد سرنشین و … تعیین می ‌شود و تمامی شرکت های بیمه ای ملزم به رعایت این قیمت ها هستند. در شرکت بیمه ما که پشتوانه آن بانک ملت است و به سبب تبلیغات گسترده رسانه ای در برنامه های خندوانه و عصر جدید توانسته خود را بیشتر به مردم معرفی کند، برای بیمه های شخص ثالث تخفیف مناسبی در نظر گرفته شده است تا در شرایط سخت کرونایی که کسب و کارها از رونق همیشگی افتاده است بتواند کمک اندکی به مردم عزیز ایران کند.

    در ادامه این بحث به تعدادی از عواملی که بر قیمت بیمه شخص ثالث شما تاثیر گذار هستند اشاره میکنیم:

    یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیمه شخص ثالث نرخ دیه در هر سال است، تمامی پوشش‌های بیمه شخص ثالث بر اساس قیمت دیه تعیین می‌شوند. برای مثال در سال 1400 پوشش جانی بیمه ثالث برابر با دیه کامل در ماه حرام یعنی 640 میلیون تومان و پوشش حوادث راننده برابر با دیه کامل در ماه عادی یعنی 480 میلیون تومان است. پوشش مالی نیز حداقل مبلغ یک‌ چهلم دیه یعنی 16 میلیون تومان و حداکثر 320 میلیون تومان است.

    یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیمه شخص ثالث سطح پوشش مالی بیمه است! پوشش مالی بیمه شخص ثالث می‌تواند بین 16 میلیون تا 320 میلیون تومان باشد. هرچه سقف پوشش مالی افزایش پیدا کند مبلغ بیمه شخص ثالث نیز افزایش می ‌یابد. نرخ مصوب بیمه مرکزی بر اساس کمترین میزان پوشش مالی یعنی 16 میلیون تومان است. اما هرچه این مبلغ بیشتر باشد بهتر است و معمولا بهترین پوشش مالی برای این بیمه 50 میلیون تومان است که نه خیلی کم است و نه خیلی زیاد.

    اما در نظر داشته باشید که بیمه شخص ثالث به دلیل اجباری بودن حتما باید در زمان معین شده تمدید شود در غیر این صورت مشمول جریمه میشوید! در صورتی که بیمه شخص ثالث خود را به موقع تمدید نکنید مشمول جریمه دیرکرد می‌شوید. این جریمه با توجه به نوع خودرو و به صورت روزانه تعیین می‌شود. که برای اطلاع از نرخ جریمه های شخص ثالث و برای تمدید کردن بیمه خود میتوانید با شماره های موجود در این سایت تماس گرفته تا راهنمایی کامل را دریافت کنید.

    علاوه بر بیمه شخص ثالث، امروزه بیمه بدنه نیز یکی از بیمه های ضروری برای هر دارنده ماشین و وسیله نقلیه موتوری شده است. زیرا با بالا رفتن روزانه یا هفتگی قیمت ماشین، قیمت تجهیزات و وسایل آن نیز به طبع بالا میرود و همین باعث میشود که در صورت بروز حادثه ای مانند تصادف و یا سرقت وسایل ماشین صاحب و دارنده آن مجبور به پرداخت هزینه بالایی برای جبران این خسارت شود،

    اما با داشتن بیمه بدنه مبلغ بسیار زیادی از این خسارت ها جبران شده و تعمیر و جایگزینی قطعات ماشین هزینه زیادی برای دارنده آن نخواهد داشت. اما لازم به ذکر است که بیمه بدنه ماشین نیز در سال 1400 نسبت به سال های قبل گران تر شده و بسیاری از افراد یا از خرید آن منصرف شده اند و یا به دنبال شرکت بیمه ای میگردند که قیمت خوب برای بیمه ماشین را به آنها بدهد تا بتوانند در برابر آسیب ها و حوادث بدون استرس و دردسر هزینه های آن را پرداخت کنند.

    قیمت خوب برای بیمه ماشین
    قیمت خوب برای بیمه ماشین| قیمت بیمه ثالث| قیمت بیمه بدنه| قیمت خوب بیمه| بیمه ثالث|بیمه بدنه|

    پوشش هایی که در بیمه بدنه ماشین ارائه میشوند شامل موارد زیر هستند:

    • خسارات ناشی از برخورد خودرو با جسم ثابت و متحرک و یا برخورد دو خودرو با یکدیگر
    • خسارات ناشی از آتش‌ سوزی، برخورد صاعقه، انفجار، واژگونی خودرو یا سقوط آن
    • سرقت خودرو که میتواند خسارات وارد شده ناشی از سرقت وسایل اصلی یا اضافی خودرو که در بیمه ‌نامه ذکر شده را شامل شود.

     

    • خسارات وارده به خودرو در زمان انتقال آن به محل مناسب پس از حادثه و یا خسارت وارده به هنگام نجات بیمه شده از حادثه.
    • جبران خسارات ناشی از بروز بلایای طبیعی که انسان در رخ دادن آن دخل و تصرفی نداشته مانند سیل، زلزله، آتشفشان، بهمن، طوفان و تگرگ
    • جبران خسارات ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی، رنگ و اسید بر بدنه خودرو
    • جبران خسارات ناشی از سرقت قطعات و لوازم جانبی خودروی بیمه شده بدون این که سرقت کلی خودرو رخ داده باشد
    • جبران خسارات ناشی از شکسته شدن شیشه‌های خودرو که می‌تواند بر اثر برودت هوا، تراکم یا تغییر هوای داخل خودرو اتفاق افتاده باشد.

    برای انتخاب شرکت بیمه ای که بتوانید برای ماشین خود با قیمت خوب بیمه دریافت کنید لازم است به سطح توانگری مالی آن شرکت نیز توجه کنید زیرا سطح توانگری هر شرکت میتواند به شما نشان دهد که این بیمه تا چه حد توانایی در پرداخت سریع و به موقع خسارت های وارد شده بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث را دارد که در بین شرکت های بیم های بیمه ما دارای توانگری مالی یک و بالاترین میزان پرداختی خسارت ها است و همین موضوع و نیز تخفیف های بالا و قیمت خوب برای بیمه ماشین های آن باعث شده که هر روز تعداد بیمه گذاران آن افزایش پیدا کند.

    برای اطلاع از تخفیف ها و قیمت خوب برای بیمه ماشین با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x