بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

راه های افزایش سرمایه چیست؟

راه های افزایش سرمایه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • راه های افزایش سرمایه چیست؟

    5 راه که باعث افزایش سرمایه شخصی میشود!

    خیلی از ما دوست داریم که سرمایه شخصی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم به وسیله آن بسیاری از نیاز های آینده خودمان را برطرف کنیم و بتوانیم به خواسته های خودمان برسیم. البته فرقی ندارد که افراد در چه سطحی از درآمد باشند، بیشتر کارمندان،‌ مدیران، صاحبان کسب و کار دغدغه افزایش سرمایه شخصی خود را دارند تا بتوانند در زمان بازنشستگی  و در زمان مواجه شدن با مشکلات از سرمایه شخصی خود استفاده کنند.

    ما در این مقاله میخواهیم در مورد راه هایی که باعث افزایش سرمایه شخصی شما میشود صحبت کنیم، پس تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

    1. فعالیت های درآمد زا را در اولویت قراردهید:

    وقتی که برنامه هفتگی‌ خود را می‌چینید، فعالیت‌های درآمد زا و سودمند را در اولویت کارهای خود قرار بدهید. طبق قانون پاره‌ تو، 80 درصد رخدادها از 20 درصد اتفاقات به وجود می‌آیند. به زبان ساده ‌تر بخواهیم برای شما این موضع را بگوییم 80 درصد درآمد شما از 20 درصد فعالیت ‌هایتان به دست می ‌آید. پس تمرکز خود را بر روی این 20 درصد بگذارید.

    1. بهانه گیری و دلیل تراشی را کنار بگذارید:

     به جای بهانه آوردن برای درآمد اندک‌ خود و دلیل تراشی‌هایی که زمین و زمان را برای بی ‌پولی شما مقصر نشان می‌دهند، فقط عمل کنید. انرژی شما با منفی‌ بافی و بهانه آوردن تحلیل می‌ رود. تمرکز و نیروی خود را برای رسیدن به اهداف‌ خود بگذارید، عزمتان را جزم کنید و با تلاش زیاد پیش بروید. اختلاف میان درآمد اندک و افزایش درآمد شخصی، در عمل کردن است پس  به قول معروف مرد عمل باشید.

    1. نگاه خود را به مسائل تغییر دهید:

    قبول است که وضعیت اقتصادی در کشور ما خراب است و هزار و یک مشکل دیگر در زندگی ما وجود دارد، اما سعی کنید نگاهت خود را به اینگونه مسائل تغییر دهید و فکر نکنید قربانی هستید.

    اگر بخواهید می‌توانید رهبری وضع سرمایه شخصی خود را به دست بگیرید. به گذشته‌ و اشتباهات قبلی خود فکر نکنید. آنقدر نوک پیکان تقصیرها را به سمت خانواده و این و آن نگیرید؛ کمی مهربان‌ تر به دنیای اطرافتان نگاه کنید. لحظه‌ ای که مسئولیت‌های زندگی خود را تمام و کمال به دست خود می ‌گیرید، همان لحظه ‌ای است که موفقیت خود را برای افزایش سرمایه شخصی آغاز می ‌کنید.

    راه های افزایش سرمایه
    راه های افزایش سرمایه| راه های افزایش سرمایه شخصی| افزایش سرمایه با بیمه عمر| افزایش سرمایه با بیمه عمر و سرمایه گذاری|
    1. رکود و تورم را در نظر بگیرید:

    افزایش سرمایه شخصی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی یک جامعه به شکست منتهی میشود، تصور کنید که شرایط اقتصادی در وضعیت تورم است و قیمت اجناس هر روزه در حال تغییر و بالا رفتن است. اگر شما در چنین شرایطی یک ملک را با قیمت بالا خریداری  میکنید، بعد از مدتی اقتصاد به سمت رکود پیش می ورد در چنین شرایطی قیمت ها به دلیل  کاهش تقاضا کم میشود و اگر بخواهید رد شرایط رکود ملک خود را بفروشید قطعا سرمایه شما کمتر از قبل میشود،

    بهترین راه‌ حل برای چند برابر کردن پول در شرایط تورم، فروش ملک است. سپس در شرایطی که اقتصاد در وضعیت رکود قرار دارد، می‌توانید یک ملک با قیمت مناسب خریداری کنید. در شرایط تورم میزان تقاضا افزایش پیدا میکند، اضطراب ناشی از افزایش قیمت‌ها، بسیاری را به فکر خرید ملک یا کالا می‌اندازد. گاهی فشار ناشی از خرید به‌ گونه ‌ای است که باعث افزایش خودکار قیمت‌ها می‌شود.

    1. ریسک پذیر باشید:

    اگر فرد ریسک‌ پذیری باشید، به ‌طور ذاتی استعداد چند برابر کردن پول در شما وجود دارد. البته برای به‌ دست آوردن ثروت و چند برابر کردن پول باید به میزان سرمایه ‌ی خود توجه داشته باشید.

    هر چه ثروت و میزان پول کمتر باشد، راحت ‌تر می‌توانید آن را چند برابر کنید. برای مثال تبدیل 2هزارتومان به 4 هزارتومان کار راحتی است. اما برای تبدیل 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان کار سخت‌ تر می‌شود. به هر میزان که پول اولیه بیش‌ تر باشد، چند برابر کردن آن سخت ‌تر می ‌شود.

    1. خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    اما یه راه دیگه وجود دارد که ریسک آن از تمامی راه های بالا کمتر بوده و نیز  باعث افزایش سرمایه شخصی شما به میزان بسیار بالایی میشود، همچنین میتواند در زمان های سخت بیماری به یاری شما بیاید زیرا علاوه بر سرمایه گذاری و  افزایش سرمایه شخصی شما همانطور که از نامش پیداست خدمات بیمارستانی و درمانی را در زمان حوادث و مشکلات به گردن میگیرد.

    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما توصیه میشود زیرا این شرکت بیمه ای پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد و همچنین سودهای پرداختی به حساب پس انداز و اندوخته بیمه گذاران آن از دیگر شرکت های بیمه ای بسیار بالاتر بوده و همین باعث میشود که مبلغی که به عنوان سرمایه قرار میدهید در مدت کوتاهی چند برابر شود و بتواند سرمایه شخصی شما را تنها بعد از گذشت 5 سال به میزان خیلی زیادی افزایش دهد.

    شرکت بیمه ما در سال 1399 بالاترین میزان سود مشارکت در منافع را داشت و به همین دلیل از جانب بیمه مرکزی تقدیر شد. همچنین شما میتوانید بعد از گذشت 2 سال از بیمه نامه و پرداخت حق بیمه ها میتوانید به میزان 90 درصد اندوخته بیمه خود بدون نیاز به ضامن و دیگر چیزهایی که بانک ها از شما میخواهند وام دریافت کنید و البته بدون اینکه به سرمایه شخصی پس انداز شده شما آسیبی وارد شود و البته پرداخت اقساط این وام طولانی مدت است و لازم نیست که از این بابت نگران باشید.

    برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه شخصی خود تنها لازم است با شماره های موجود در سایت بیمه ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x