بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

قسط بیمه عمر ما

قسط بیمه عمر ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • قسط بیمه عمر ما

    (“Ma” life insurance premium)

    بیمه عمر

    بیمه عمر قراردادی است که میان شرکت های بیمه و اشخاص منعقد شده که در آن شخص متعهد به پرداخت مبلغی به صورت تعیین شده تا زمان معین که معمولاً در اقساط بلند مدت می باشد می شود و با بروز وقایعی چون: فوت (طبیعی و بر اثر حادثه)، نقص عضو، پرداخت هزینه های پزشکی (حادثه)، ابتلا به بیماری های خاص و یا هم از کار افتادن شخص تحت پوشش بیمه، شرکت بیمه مبلغ معینی را که به شخص بیمه شده، یا شخص دیگری که از قبل تعیین نموده است بپردازد.

    بیمه عمر “ما”

    انواع بيمه نامه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما”:
    • بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع)
    • بیمه عمر و سرمایه گذاری جام مهر (طرح مشترک)
    • شرایط طرح پوشش تکمیلی درمان (طرح سپاس پلاس) به صورت حضوری در شبکه فروش
    • طرح مستمری مکمل دوران بازنشستگی
    • تامین آتیه فرزندان
    • عمر مانده بدهکار
    قسط بیمه عمر ما
    قسط بیمه عمر ما

    بیمه عمر دارای دو نوع پوشش است.

    • بخش اول شامل خدمات پوشش فوت بیمه گذار است
    • بخش دوم شامل خدمات پوشش حیات بیمه گذار است

    پوشش فوت بیمه نامه عمر شامل پوشش فوت بیمه گذار به هر علت و پوشش فوت بیمه گذار ناشی از حادثه است طوری شرکت بیمه برای بازماندگان شخص مبلغ معینی را در اثر فوت شخص به طور طبیعی و یا هم بر اثر حادثه با بازماندگان او پرداخت خواهد کرد.

    در بخش پوشش حیات: خدمات و پوشش های این بخش شامل موارد زیر است:

    پوشش نقص عضو

    در صورتی که فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه نامه در اثر حادثه دچار نقص عضو شود می تواند از این پوشش استفاده کند.

    پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

    هزینه های پزشکی ناشی از بروز حادثه در این پوشش پرداخت می شود میزان این سرمایه 20% سرمایه فوت به هر علت است و تمام افراد بیمه شده از 4 سالگی تا پایان مدت بیمه نامه می توانند از این پوشش استفاده کنند ناگفته نماند این پوشش برای اولین بار توسط شرکت بیمه “ما” ارائه شده است.

    قسط بیمه عمر ما
    قسط بیمه عمر ما

    پوشش مستمری بیکاری در صورت از کار افتادگی کامل و یا دائم ناشی از حادثه یا بیماری

    اگر شخص بیمه شده به علت حادثه یا بیماری دچار از کار افتادگی کامل شود علاوه با داشتن پوشش معافیت، از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شخص می تواند از 18 تا 60 سال مستمری بیکاری را از شرکت بیمه “ما” دریافت نماید. برای استفاده از این پوشش باید پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را در بیمه نامه خود داشته باشد.

    پوشش مستمری از کار افتادگی

    اگر شخص بیمه شده در اثر حادثه از کار افتاده شود و نتواند شغل قبلی خود را ادامه دهد با داشتن این پوشش، سرمایه ای تحت عنوان سرمایه اشتغال برابر سرمایه فوت به هر علت به وی پرداخت خواهد شد. بیمه گذار در صورتی که پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه را داشته باشد می تواند از این پوشش استفاده کند.

    پوشش امراض خاص

    اگر شخص تحت پوشش بیمه عمر “ما” به یکی از بیماری های انواع سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن و جراحی باز قلب مبتلا شود می تواند از این پوشش استفاده کند.

    قسط بیمه عمر ما (“Ma” life insurance premium)

    طبق شرایط شرکت بیمه “ما” مشتریان محترم شرکت بیمه ما می توانند قسط انواع بیمه نامه های عمر این شرکت را بطور یکجا، سالانه، شش ماهه، سه ماهه و بطور ماهانه پرداخت نمایند.

    • نحوه پرداخت بیمه نامه جام زندگی: یکجا، سالانه، شش ماهه، سه ماهه و ماهانه
    • نحوه پرداخت بیمه نامه طرح جام مهر (دو نفره): حداقل حق بیمه سالانه این بیمه نامه 100 میلیون ریال و حداقل حق بیمه یکجا 200 میلیون ریال می باشد.
    • نحوه پرداخت بیمه نامه عمر مانده بدهکار: نحوه پرداخت این بیمه نامه به صورت یکجا می باشد طوری که پس از ثبت شناسه واریز دستی به شماره حساب بانک ملت 5440000059 واریز کنند.
    قسط بیمه عمر ما
    قسط بیمه عمر ما

    بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” (طرح جامع)

    بيمه عمر‌و ‌سرمايه‌گذاری طرح جامع شرکت بیمه “ما” تركيبی از يک بيمه عمر و يک اندوخته سرمايه‌گذاری است كه علاوه بر ارائه پوشش خطر فوت و برخی پوششهای اضافی دیگر، درآمدهايی را با تضمين يک نرخ سود سرمايه‌گذاری مشخص در زمان حيات نصيب بيمه‌گذار می نمايد. که سود مشارکت در منافع نیز شامل این سود است که به طور سالانه به حساب مشتریان محترم شرکت بیمه “ما” واریز می شود.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    مشتریان محترم شرکت بیمه ما می توانند قسط بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع) را نیز به طور یکجا، سالانه، شش ماهه، سه ماهه و ماهانه پرداخت کنند.

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” (https://bimema.ir) مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x