بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

سود بیمه عمر ما

سود بیمه عمر ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • سود بیمه عمر ما

    (“Ma” Life Insurance Interest)

    بیمه عمر

    بیمه عمر قراردادی است که میان شرکت های بیمه و اشخاص منعقد شده که در آن شخص متعهد به پرداخت مبلغی به صورت تعیین شده تا زمان معین که معمولاً در اقساط بلند مدت می باشد می شود و با بروز وقایعی چون: فوت (طبیعی و بر اثر حادثه)، نقص عضو، پرداخت هزینه های پزشکی (حادثه)، ابتلا به بیماری های خاص و یا هم از کار افتادن شخص تحت پوشش بیمه، شرکت بیمه مبلغ معینی را که به شخص بیمه شده، یا شخص دیگری که از قبل تعیین نموده است بپردازد.

     

    بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” (طرح جامع)

    بيمه عمر‌و ‌سرمايه‌گذاری طرح جامع شرکت بیمه “ما” تركيبی از يک بيمه عمر و يک اندوخته سرمايه‌گذاری است كه علاوه بر ارائه پوشش خطر فوت و برخی پوششهای اضافی دیگر، درآمدهايی را با تضمين يک نرخ سود سرمايه‌گذاری مشخص در زمان حيات نصيب بيمه‌گذار می نمايد. که سود مشارکت در منافع نیز شامل این سود است که به طور سالانه به حساب مشتریان محترم شرکت بیمه “ما” واریز می شود. پوشش های این بیمه نامه در مقاله های قبلی تشریح شده است.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    سود بیمه عمر ما
    سود بیمه عمر ما

    سود قطعی بیمه عمر ما

     (“Ma” Life Insurance Fixed Interest)

    سود قطعی و مشترک:

    حق بیمه های پرداخت شده توسط بیمه گذار پس از کسر حق بیمه لازم برای پوشش فوت، هزینه های بیمه نامه، مالیات بر ارزش افزوده و پوشش های اضافی آن، به اندوخته سرمایه گذاری شخص افزوده می شود این اندوخته طی سال های بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و اختصاص سود به آنها افزایش یافته و با تشکیل یک سرمایه حیات، پس انداز مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه های آینده شخص تحت پوشش این بیمه خواهد بود.

    نرخ سود تضمینی در بیمه های عمر انفرادی در دو سال اول 16 درصد در دو سال دوم 13 درصد و پس از آن 10 درصد می باشد. یعنی هر ساله این سود ها به طور تضمینی با توجه به مدت زمان سپری شده از بیمه نامه به حساب مشتریان محترم این شرکت واریز می شود. همچنین در قسمت سود مشارکت در منافع شرکت بیمه ما نیز سالانه مبلغی را به عنوان سود به حساب مشتریان بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری واریز می کند.

    سود بیمه عمر ما
    سود بیمه عمر ما

    سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه ما هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است.  شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     طوری که امسال شرکت بیمه ما سود سالانه مشارکت در منافع سال 1400 را 22.39 درصد محاسبه و به اندوخته بیمه نامه های مشتریان این شرکت واریز نمود. در سال 1399 شرکت بیمه “ما” سود مشارکت در منافع را 41% محاسبه نمود و به اندوخته بیمه نامه های مشتریان این شرکت واریز نمود که بالاترین سود بیمه عمر در کشور بوده است.

    اگر به یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود فکر می کنید. پس در این صورت نیز بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” بهترین انتخاب است. شرکت بیمه ما یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند.

    سود بیمه عمر ما
    سود بیمه عمر ما

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    طوری که در بالا ذکر نمودیم شرکت بیمه “ما” بهترین خدمات را در تمام بخش های بیمه به مشتریان محترم خویش عرضه می دارد و تمام مشتریان این شرکت از تمام خدمات شرکت بیمه “ما” راضی هستند فرق نمی کند در کجای کشور زندگی می کنید با مراجعه به یکی از شعب یا نمایندگی های شرکت بیمه “ما” خود، خانواده خود و تمام عزیزانتان را تحت پوشش بیمه ما قرار دهید و با استفاده از خدمات و محصولات شرکت بیمه ما زندگی بدون دغدغه را تجربه کنید و از زندگی لذت ببرید.

    شرکت بیمه ما در بخش بیمه عمر به مشتریان محترم خود دو نوع سود را ارائه می کند یکی سود روزشمار که هر ورز به حساب بیمه گذار افزوده می شود و دیگری سود سالانه که هر سال از طرف شرکت بیمه ما از طریق رسانه ها و وبسایت شرکت بیمه ما اعلان می شود. بنابراین با خرید بیمه نامه عمر شرکت بیمه “ما” شما سرمایه گذاری امن و مطمئن خواهید داشت همچنین شما می توانید با استفاده از خدمات و محصولات دیگر شرکت بیمه ما چون بیمه آتش سوزی، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی، بیمه مسافرتی و غیره تحت پوشش بالاترین و بهترین خدمات شرکت بیمه ای در کشور قرار گیرید.

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” (https://bimema.ir) مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x