بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

شغل دوم با نمایندگی بیمه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • شغل نمایندگی بیمه چیست

    گاهی اوقات افراد برای به دست اوردن درامد بیشتر بعد از ساعت کاری اصلی خود به کارهای دیگر در شرکت های دیگر میروند ویا در خط های مختلف تاکسی و… کار میکنند ، و کل روز خود را از دست میدهند و وقتی برای خانواده یا تفریح نمیگذارند. در حالی که میتوانند با دریافت کد نمایندگی بیمه همزمان هر دو کار را در یک تایم کاری انجام دهند و زمان بیشتری را به استراحت و گذراندن وقت با خانواده اختصاص دهند. حتی میتوانند درامد بالاتری نسبت به کار اصلی خود از شغل نمایندگی بیمه به دست اورند و هم زمان مزایای مختلف بیمه را با تخفیف های بالا دریافت کنند .

    البته مهم است که کدام شرکت بیمه را برای دریافت نمایندگی انتخاب میکنید بسیاری از بیمه ها هستند که با وجود قدیمی بودن درصد کمی از مردم به دلیل نارضایتی دیگر مشتریان به انها اعتماد میکنند که این باعث میشود در صورت اخذ نمایندگی بیمه از انها درامد بالایی دریافت نکنید. ؛ در حالی که دیگر شرکت های بیمه ای تازه تاسیس با رضایت مشتری بالا و عملکرد بهترو مزایای بهتر متقاضیان بیشتری دارند درنتیجه درامد نماینده های بیمه انها بالاتر است.

    بیمه ما که از شرکت های بیمه ای نسل جدید است با ارائه خدمات بالا و رضایت مشتری بالا این امکان را فراهم اورده است تا هم وطنان عزیز با هر شغل و رشته ای بتوانند نمایندگی بیمه را دریافت کنند همچنین با ارائه خدمات بالا برای نمایندگان بیمه از بهترین شرکت های بیمه برای متقاضیان دریافت نمایندگی محسوب میشود و طرفداران زیادی دارد.

    کار نمایندگی بیمه برای افراد شاغل که به دنبال کار دوم و سوم هستند بسیار سود بالایی دارد زیرا ؛ بعد ازدریافت کد نمایندگی بیمه میتوانند بدون نیاز به دفترو اداره به این کار مشغول شوند و تنها لوازم مورد نیاز برای انها یک کیف که بیمه نامه ها در ان باشند یک خودکار و یک سیستم کامپیوتر است تا به راحتی بتوانند در هرجا که لازم بود از ان استفاده کنند و بیمه نامه برای اشخاص مختلف صادر کنند. برای درامد اولیه و شروع کار میتوانند همکار ها و اطرافیان خود را بیمه کنند تا درامد بالایی از همان ماه اول داشته باشند.

    شرکت بیمه ما به دلیل پشتوانه قوی مانند بانک ملت و تبلیغات گسترده ای که دارد به راحتی نظر مردم را جلب میکند همچنین در رشته عمر و سرمایه گذاری که هرساله سود های بالایی را پرداخت میکند باعث داشتن طرفدارهای زیادی بین مردم است و میتوان به راحتی برای انها بیمه نامه صادر کرد بدون اینکه نیاز به تبلیغات داشته باشید .

    صدور بیمه نامه تنها محدود به استان یا مکان های نزدیک نمایندگان بیمه نمیشود بلکه میتوانند از تمام استان ها و شهر های ایران بیمه گذار پیدا کنند که این یعنی شما به اندازه کل مردم ایران میتوانید درامد داشته باشید و تنها لازم است به کار روزنه و اصلی خود بپردازید و در کنار ان در همان ساعت کاری به این شغل یعنی نمایندگی بیمه بپردازید به صورتی که به کار اصلی شما ضربه ای وارد نمی شود .

    مزایای دریافت نمایندگی بیمه ما برای شاغلینی که به دنبال کار دوم هستند :

    • فعالیت در یک صنعت پایدار اقتصادی
    • همکاری با بهترین شرکت بیمه ای به انتخاب مردم و بیمه مرکزی
    • امکان فروش بیمه نامه در سرتاسر کشور بدون محدودیت جغرافیایی
    • دریافت اموزش های بازاریابی در صنعت بیمه برای دریافت نمایندگی بیمه توسط کارشناسان برتر این صنعت
    • دریافت کارمزد مستمر از فروش بیمه تا پایان زمان مدت بیمه نامه در نمایندگی بیمه

    برای دریافت نمایندگی بیمه ازطریق سایت www.bimema.ir  فرم مخصوص نمایندگی بیمه را پر میکنید، سپس بعد از مدت کوتاهی مشاوران با شما تماس میگیرند ، با شما مصاحبه کوتاهی انجام میشود و شمارا برای قبول شدن در ازمون مربوط به نمایندگی راهنمایی میکنند ، نمونه سوالاتی را به شما میدهند پس از قبول شدن در این ازمون و دریافت کد نمایندگی میتوانید به شعبه مربوطه شهر خود بروید و برای دریافت نمایندگی بیمه ما اقدام کنید. و از همان ماه اول درامد مناسب خود را ببینید.

    شغل نمایندگی بیمه چیست|شغل نمایندگی بیمه چیست|شغل نمایندگی بیمه چیست

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x