بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

درامد شغل نمایندگی بیمه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • درآمد شغل نمایندگی بیمه

    اولین موضوعی که برای انتخاب شغل برای مردم مهم است درامد و حقوقی است که دریافت میکنند.مخصوصا در ایران که تورم روبه افزایش است و در نتیجه داشتن درامد بالا برای شاغلین مخصوصا سرپرستان خانوار بسیار اهمیت دارد . گاهی هم هست که برای تامین مخارج زندگی افراد مجبور میشوند چندین شغل داشته باشند و به سختی کار کنند تا بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

    شرکت های بیمه سعی در برطرف کردن مشکل های مردم و سرپرستان خانوار به طوری که وقت ازاد بیشتری داشته باشند تا بتوانند در کانون گرم خانواده باشند را درند و شغلی معرفی کرده اند به نام نمایندگی بیمه که این شغل بدون نیاز به داشتن دفتر نمایندگی بیمه و تنها داشتن کد نمایندگی بیمه امکان پذیر است. نمایندگان بیمه به راحتی میتوانند درخانه یا در محل کار اصلی خود به این شغل بپردازند و درامد بالایی نیز کسب کنند که این درامد قطعا بالاتر از درامد ماهانه یک کارمند است .

    شغل نمایندگی بیمه ، شغلی است که هر چه قدر بیشتر تلاش کنید و راجب صنعت بیمه اطلاعات بیشتری داشته باشید درامد بالاتری نیز خواهید داشت ؛ سقف درامدی برای این شغل وجود ندارد و نمایندگان میتوانند با هدف گذاری بلند مدت در این شغل و بالا بردن توانایی صحبت کردن خود و ارتباط کلامی درامد بالاتری به دست اورند . طبق جدید ترین امار سرشماری ، حقوق متوسط برای یک کارگر ماهانه به طور تقریبی 3 الی 4 میلیون تومان است که برای نمایندگان بیمه این مقدرا حدود 2 الی 3 برابر است .

    طبق آمار دفتر آمریكا، یك نماینده بیمه نسبت به سال 2018 به طور متوسط 50600 دلار در سال هزینه می كند. اما درآمد می تواند نسبت به موقعیت شخص متفاوت باشد، با كمترین میزان10٪ درآمد كمتر از 27500 دلار و بالاترین 10٪ بیشتر از 125610 دلار در سال درآمد دارند.

    عواملی که میزان درامد نماینده بیمه را مشخص میکند :

    نوع نمایندگی بیمه : یعنی اگر شما به طور مستقل کار کنید درامد بالایی دارید اما اگر برای یک نماینده دیگر به صورت کارمند کار کنید درامد کمتری نصیب شما میشود .

    نوع بیمه : نوع بیمه ای که می فروشید به تعیین میزان درآمد شما کمک می کند. هر نوع بیمه فرصتهای منحصر به فرد خود را برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش مشتریان فعلی برای افزایش درآمد شما فراهم می کند .

    بیمه عمر و سرمایه گذاری : در بیمه عمر نوع پردخت بیمه متفاوت است و نماینده بیمه بعد از صادر کردن این بیمه سود بالایی را در همان ابتدا به دست می اورد .

    مکان : مکانی که شما در انجا دفتر نمایندگی بیمه تاسیس میکنید و یا مکانی که در انجا شما به فروش بیمه نامه میپردازید بسیار در درامد شما تاثیر گذار است .شما میتوانید مکان مورد نظر خود را بر اساس یک عامل که بازار هدف شماست تعیین کنید .

    کمیسیون : درصد و حجم کمیسیون هایی که دریافت می کنید می تواند بر درآمد شما به عنوان نماینده بیمه تأثیر بگذارد که باز هم اگر نماینده مستقل باشید مبلغ دریافتی شما بیشتر میشود .

    مهارت ها در صنعت بیمه :  مهارت های بیشتر همه و همه برای موفقیت بسیار مهم است و به پیشرفت بیشتر شما کمک می کند.

    تجربه : حقوق دریافتی یک نماینده بیمه به این مورد بستگی دارد که چه تعداد کارمند بیمه شما قادر به فروش خدمات است. برای بدست آوردن درآمد ثابت، باید دنبال کارمند برای خود و مشتری باشید. با گذشت سالها تجربه وقتی خدمات بیشتری به مشتری می دهید به راحتی می توانید انتظار داشته باشید که درآمد بیشتری کسب کنید.

    شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما که جزو بهترین شرکت های بیمه ای کشور است :

    • دارا بودن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
    • اعتقاد به اسلام یا یکی دیگر از ادیان رسمی کشور
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر
    • نداشتن سوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محکومیت به جرایم نام برده شده در ماده 64 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری
    • داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم
    • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه ( و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه ) با شش ماه سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی یا مدرک کارشناسی در رشته غیر بیمه و یک سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی و یا مدرک دیپلم با دو سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی
    • درآمد شغل نمایندگی بیمه|درآمد شغل نمایندگی بیمه|درآمد شغل نمایندگی بیمه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x