بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما

شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  •  

    شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما و شروع به همکاری با شرکت:

    • دارا بودن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران .
    • اعتقاد به اسلام یا یکی دیگر از ادیان رسمی کشور .
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر .
    • نداشتن سوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محکومیت به جرایم نام برده شده در ماده 64 قانون تاسیس  بیمه مرکزی ایران و بیمه گری .
    • داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم برای اقایان  .
    • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه ( و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه )
    • هم خانم و هم اقا میتوانند برای دریافت نمایندگی بیمه اقدام کنند.
    شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما
    شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما|
    نمایندگی بیمه ما|

    بیمه ما که در بین شرکت های خصوصی و دولتی بیمه بسیار معروف است و مورد پسند اقشار مختلف ایران در تمامی شهر های ایران با توانایی ها و شغل های مختلف است جهت فراهم کردن اسایش و راحتی مردم برای دسترسی بهتر و راحت تر به خدمات مختلف بیمه ای تصمیم به اعطای کد نمایندگی بیمه در رشته عمر و سرمایه گذاری یا همان رشته زندگی را دارد . این در شرایطی است که بازار کار در ایران برای شغل های مختلف بسیار کم پیدا میشود و جوانان به دنبال شروع کار هستند تا بتوانند در این دوران سخت تورم و بیکاری هزینه خود و خانواده خود را تامین کنند.

    بیمه ما برای اعطای نمایندگی بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرایط ویژه ای را تدارک دیده است که باعث جذب بالای نیرو در این چند ماه گذشته از سال 1400 شده است ؛ متقاضیان دریافت نمایندگی عمر و سرمایه گذاری بیمه ما نیازی به سرمایه اولیه و یا تحصیلات خاصی ندارند و میتوانند در شروع این کار تمامی اموزش های مورد نیاز را دریافت کنند. همچنین افرادی که قصد دارند مکانی را به عنوان دفتر بیمه ای تاسیس کنند شرکت بیمه ما به طور کامل انها را حمایت میکند و نیازی به سرمایه زیاد برای شروع ندارند .

    بسیاری از افراد ترجیح میدهند از شغل نمایندگی بیمه به عنوان شغل دوم و یا کار در خانه سود ببرند که این مشکلی ایجاد نمیکند و نیاز به تجهیزات زیاد ندارند تنها یک سیستم کامپیوتری متصل به اینترنت و یک تلفن تنها نیاز های یک نماینده بیمه عمر وسرمایه گذاری بیمه ما است.

    همچنین افرادی که به عنوان شغل دوم از نمایندگی بیمه میخواهند استفاده کنند میتوانند با تبلیغ و فروش بیمه نامه در محل کار برای همکاران و نیز بازنشستگان و خانم های خانه دار میتوانند با فروش بیمه نامه به اطرافیان دوست و فامیل خود از همان ماه اول درامد بالایی را کسب کنند ، و نیز بعد از گذشت مدتی از نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری متقاضیان میتوانند اقدام به دریافت کد جنرال بیمه ما که تمامی رشته های بیمه ای را پوشش میدهد کنند ، و درامد خود را افزایش دهند.

    جهت همکاری با شرکت بیمه ما و دریافت کد نمایندگی به سایت www.bimema.ir  مراجعه کرده و اطلاعات کامل از شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما را کسب کنید و با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا در صورت تمایل شما برای دریافت کد نمایندگی بیمه وقت مصاحبه انلاین برای شما تنظیم کنند و بعد از ان در صورت قبولی در مصاحبه اولیه برای ازمون دریافت کد نمایندگی که هر ماه از طرف  پژوهشکده بیمه برگزار میشود اقدام کنید.

    نمونه سوالات مربوطه که برای دوره های قبل است برای شما ارسال میشود تا شانس قبولی شما بیشتر شود و بعد از قبولی در ازمون پژوهشکده بیمه تمام اموزش های مربوطه به نمایندگان تازه وارد داده میشود تا بتوانند به راحتی کار خود را به عنوان نماینده بیمه ما در هر جای کشور ادامه دهند.

    نکته : اموزش های نمایندگی بیمه ما به دلیل شرایط کرونا به درخواست خود فرد انلاین و مجازی برگزار میشود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x