بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

شرایط اخذ نمایندگی جنرال بیمه ما

شرایط اخذ نمایندگی جنرال بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • در این مقاله به شما در مورد شرایط اخذ نمایندگی جنرال بیمه ما کمک خواهیم کرد.

    فردی که کد نمایندگی جنرال را دریافت  میکند میتواند در تمامی رشته های بیمه ای فعالیت کند و تمامی بیمه نامه ها را اعم از : اتش سوزی ، عمر و سرمایه گذاری ، مسئولیت ، بیمه های خودرو ، بیمه های اشخاص ، بیمه های مهندسی ، بیمه های باربری و … میتواند صادر کند همچنین از مزیت های نمایندگی جنرال این است که ازفروش بیمه نامه کارمزد مستمر و دائم دریافت میکنید و نیز علاوه بر ان سود مشارکت سالانه هم دارید ، میتوانید با دریافت کد نمایندگی جنرال بیمه ما  از تمامی خدمات شرکت بیمه ما در تمامی رشته های بیمه ای با تخفیف مناسبی بهره مند شوید.

    از شرایط اخذ نمایندگی جنرال بیمه ما این است که نمایندگان جنرال باید در زمینه بازاریابی و فروش فعال باشند بنابراین نباید در جایی شاغل باشند . بنابراین افراد شاغل نمی توانند نماینده جنرال باشند ولی ظاهرا منعی برای افراد بازنشسته وجود ندارد . تا پایان سال 97 اختیار انتخاب نمایندگان بیمه عمر و زندگی در اختیار شرکت های بیمه است و از ابتدای سال 98 در اختیار بیمه مرکزی قرار گرفته ،  که باید دوره های مربوطه را بگذرانند و در آزمون مربوطه موفق شوند . ابتدا بهتر است فرد متقاضی در زمینه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری فعالیت کرده و بعد از موفقیت در این زمینه و کسب مهارت های لازم ، به فروش بیمه های جنرال روی آورد .

    نماینده جنرال نمیتواند در وزارتخانه ها ، مؤسسات ، شرکتهای دولتی و غیردولتی ، نهادهای عمومی غیر دولتی ، نیروهای نظامی و انتظامی و کلیه دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده مینمایند شاغل ( اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و ساعتی)  باشند یا به عنوان نماینده شرکت بیمه دیگر یا کارگزار بیمه فعالیت کنند . علاوه بر این، اشخاص مذکور نمی توانند در سایر نمایندگی های حقوقی یا کارگزاری های حقوقی بیمه شاغل بوده و یا سمت و سهم داشته باشند .

    شرایط اخذ نمایندگی جنرال بیمه ما
    شرایط اخذ نمایندگی جنرال بیمه ما|
    نمایندگی جنرال|
    نمایندگی جنرال بیمه ما|

    شرایط اخذ نمایندگی جنرال بیمه ما:

    1. تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.
    2. اعتقاد به اسلام یا یكی دیگر از ادیان رسمی کشور.
    3. عدم اعتیاد به مواد مخدر.
    4. عدم حجر.
    5. نداشتن سـوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محكومیت به جرایم نام برده شده در ماده ۴۶ قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری.
    6. داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم (برای آقایان)
    7. داشتن حداقل مدرك کارشناسی در رشته بیمـه ( و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه بدون نیاز به داشتن سابقه کار بیمه ای ، یا حداقل مدرك کارشناسی در رشته های مرتبط شامل اقتصاد ، امور مالی ، حسابداری ، آمار، مدیریت و حقوق ( با یك سال سابقه کار بیمه های فنی و تخصصی، یا حداقل مدرك کارشناسی در سایر رشتهها با دو سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی ، یا حداقل مدرك دیپلم با سه سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی )
    8. موفقیت در مصاحبه حضوری.
    9. موفقیت در آزمون نمایندگی بیمه مرکزی ( ازمون اداب )
    10. گذراندن دوره کارآموزی به مدت 17 روز اداری در شرکت بیمه مربوطه برای کلیه متقاضیان نمایندگی بیمه .
    11. تهیه دفتر مناسب مورد تایید شرکت. ( پس از تایید شرکت نمیتوان دیگر دفتر را جابجا کرد مگر اینکه شرکت بیمه مذکور اجازه ان را بدهد و مجوز صادر کند در غیر این صورت جرم تلقی میشود )
    12. متقاضیان فاقد سابقه کار، باید دوره آموزشی مربوط را حداقل به مدت ۱۲۱ ساعت طبق دستورالعمل ابالغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران در شرکت بیمه ویا موسسات آموزشی مورد تأیید بیمه مرکزی ج.ا.ا گذرانده و گواهینامه قبولی را ارائه نمایند .
    13. اعطای پروانه نمایندگی به متقاضیان دارای مدرك تحصیلی دیپلم و یا فوق دیپلم ، منوط به موافقت کتبی مدیرعامل شرکت بیمه خواهد بود .

    میتوانید برای مطالعه تفاوت نمایندگی بیمه عمر و بیمه جنرال مقاله مربوطه را در این سایت مطالعه فرمایید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    7 نظرات
    بیشترین رأی
    تازه‌ترین قدیمی‌ترین
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    سلام و درود احترام ، بعد از قبولی در مصاحبه ها و آزمونهای آداب و پایان دوره و ارسال مدارک من به تهران برای دریافت کد جنرال شرکت ما(البته هنوز کد ارسال نشده) و بعد از اینهمه بالا و پایین از من خواسته شده در فرصت ۴ماه تعداد ۵۰عدد بیمه نامه های خودرو ، اتشسوزی و ۲۰تا بینه عمر نمونه کار داشته باشم ، سوال من این است آیا نماینده این شرکت نباید با قواعد و قوانین این شرکت آشنا بشه ؟ آیا نباید با اومدن طرحهای بیمه عمر فرابیمه و مهرما برای من کلاس آموزش حتی یک جلسه داشته باشه شرکت؟ آیا شرکت فقط با تکیه بر دانش بیمه ای من قبل از ورود به شرکت اعتماد کنه و یا وظیفه داره به من آموزش بده طبق قواعد و قوانین شرکت در مورد طرحهای در محصولات بیمه ای این شرکت ؟ میخام بدونم چرا نماینده ای که بعد از اینهمه زحمت اجازه ورود به شرکت را میگیره رها میشه و هیچ آموزشی نداره و وطیفه داره خودش همه چی رو از فضای مجازی یا نمایندگان حتی شرکت‌های دیگر بیمه ای یاد بگیره؟ من فقط میدونم شرکت‌های دیگه قبل از ورود به کار عملی نماینده اموزشهای لازم رو از جمله در مورد بیمه عمر شرکت دارن ، ولی اینجا فقط از من میخان بیمه بزنم بدون هیچ آموزش، بیمه عمری که در سایت شرکت یک جور توصیح داده، همکارای نماینده جور دیگه ای توصیح میدن یا اصلا بلد نیستن، شعبه مرکزی استان چیز دیگه ای میگه ، من باید از کی و کجا کمک بگیرم ؟ آخه چرا تو این شرکت برای نماینده تازه وارد هیچ ارزشی قائل نیستین و برای آموزشش کاری انجام نمیشه ؟ مگه قرار نیست خدمات این شرکت رو به مردم معرفی کنم ؟ مگه میشه بدون آموزش ؟خواهشا به این موضوع رسیدگی کنید چون میترسم در انتخابم بعد از اینهمه زحمت اشتباه کرده باشم و وارد شرکتی شده باشم که نماینده رو اصلا نمیبینن و فقط به عنوان یک کارگر از او کار بکشن و هر موقع هم که اراده کردن عذرش رو بخان و بعد با تنبیه و تحقیر و تهدید و …. از شرکت اخراج بشه ، اونم به خاطر کوتاهی هایی که برای آموزش این نماینده تازه کار شده، حقیقتش احساس میکنم تحقیر میشم و اینکه برای این شرکت نماینده جایگاهی نداره جز ……😔😔😔😔😔

    شماره تماس
    9306591310

    با سلام و احترام درخواست نمایندگی جنرال داشتم

    سلام من فرم را قبلا پر کردم شما ارجا دادید به مدیریت استان،ولی ظاهرا ،اینجا روابط حکم فرماست،تا ضوابط

    با سلام درخواست نمایندگی بیمه ماه09131913645

    اشتراک گذاری :

    7
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x