بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

سود بیمه عمر چقدر است؟

سود بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • سود بیمه عمر چقدر است؟

     

    ثروت

    طمع پایه بیولوژیکی قوی دارد. با این حال، پایه اجتماعی قوی تری دارد. این امر آن را تا حدودی از حفظ خود و تولید مثل جدا می کند. طمع عبارت است از تمایل افراطی یا بیش از حد به منابع، به ویژه برای اموالی مانند پول، املاک و مستغلات یا سایر نمادهای ثروت.

    هر فرد برای زنده ماندن به میزانی از ثروت نیاز دارد: شما باید غذا بخرید، کرایه خانه را بپردازید، لباس، حمل و نقل، کوتاه کردن مو، تلویزیون کابلی بگیرید. بدون پول (نماد ثروت، یا بهتر بگوییم نماد قابل حمل منابع لازم برای بقا) می توانید از گرسنگی بمیرید یا یخ بزنید، چیزی که قطعا مضر است. علاوه بر این، هرچه ثروت بیشتری داشته باشید، کمیت و/یا کیفیت چیزهایی که به ارمغان می آورد بهتر است.

    پس طبیعی است که انسان به ثروت نیاز دارد. در ابتدایی ترین شکل خود، ثروت را می توان به عنوان وضعیت دارایی های مادی فراوان تعریف کرد که فرد می تواند در هر زمان آن را به پول تبدیل کند. به طور سنتی، ثروت فقط با پول مرتبط بوده است. اگرچه این تا حدودی درست است، اما تصویر کامل نیست. ثروت حالت ذهنی است که پول و دارایی به شما می دهد تا از زندگی نهایت لذت را ببرید.

    از قدیم و از دوران گذشته می گفتند: پول نمی تواند خوشبختی بیاورد. یک تحقیقات معروف در سال 2010 نشان داده بود که افراد با کسب درآمد بیشتر، تنها در حد متوسط در سال احساس شادی بیشتری می‌کنند.

    اما طبق یک مطالعه جدید از دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، رفاه افراد با مقدار پولی که به دست می‌آورند افزایش می‌یابد، حتی بیش از حد متوسط در کشور خود. متیو کیلینگزورث، نویسنده مطالعه و پژوهشگر ارشد در وارتون، که شادی انسان را مطالعه می کند، در بیانیه ای گفت: پول به افراد استقلال می دهد تا در مورد نحوه زندگی خود انتخاب کنند. هنگامی که کارشناسان شادی را در تحقیقات اندازه گیری می کنند، بهزیستی عاطفی افراد، یا احساس روزانه آنها و میزان رضایت آنها از روند کلی زندگی شان را در نظر می گیرند.

    برای این مطالعه جدید، محققان از 33391 فرد شاغل (18 تا 65 ساله) خواستند از یک برنامه تلفن هوشمند استفاده کنند که آنها را ترغیب می کرد تا احساسات خود را در طول روز بررسی کنند. این برنامه از آنها خواسته است که رتبه بندی کنند:

    “در حال حاضر چه احساسی دارید؟” و “به طور کلی، چقدر از زندگی خود راضی هستید؟” یافته‌ها بر اساس هفت سال جمع‌آوری داده‌ها از این افراد بوده است. به گفته این کارشناسان، داده‌ها نشان می‌دهد که همه اشکال رفاه با درآمد، در طیف گسترده‌ای از سطوح درآمد، همچنان افزایش می‌یابد.

    بر اساس این مطالعه آن ها می گویند: «در سطح فردی، این نشان می‌دهد که وقتی افراد در حرفه‌شان پیشرفت می‌کنند و درآمدشان افزایش می‌یابد، این پتانسیل را دارد که زندگی آن‌ها را واقعاً بهتر کند. پس در سطح اجتماعی گسترده‌تر، این می‌تواند به این معنا باشد که «رشد اقتصادی مستمر در دهه‌های آینده ممکن است همچنان توانایی بهبود رفاه مردم را داشته باشد».

    سود بیمه عمر
    سود بیمه عمر

    بنابراین، چگونه این یافته تا این حد با تحقیقات گذشته متفاوت است؟

    مطالعات قبلی در مورد پول و شادی به این موضوع پرداخته است که افراد در کل چقدر از زندگی خود راضی هستند. نویسندگان این مطالعه نوشتند که این به توانایی افراد برای “به خاطر آوردن دقیق احساس خود در لحظات مختلف گذشته و سپس ادغام دقیق آن خاطرات در یک تخمین واحد” بستگی دارد.

    اما این مطالعه به احساسات افراد در طول لحظات زندگی (بهزیستی تجربه شده) و ارزیابی افراد از زندگی خود در هنگام مکث و تأمل (بهزیستی ارزیابی‌کننده) پرداخت. کارشناسان گفتند: در طول همه‌گیری کووید، درآمد می‌تواند برای شادی مردم اهمیت بیشتری داشته باشد.

    به عنوان مثال، اگر پشتوانه مالی دارید، می‌توانید دوره‌های بیکاری را پشت سر بگذارید.

    اهمیت ثروت

    ثروت نه تنها به شما امکان دسترسی به لذت‌های بی‌پایان دنیا را می‌دهد، بلکه به شما آرامش می‌دهد که برای داشتن یک زندگی سالم، صلح‌آمیز و مرفه مجبور نیستید روزانه کار کنید. این به شما آزادی مالی و زمان آزاد می دهد که می توانید از آن برای پیگیری شادی استفاده کنید.

    روانشناسانی که تأثیر ثروت و نابرابری را بر رفتار انسان مطالعه می‌کنند دریافتند که پول می‌تواند بر افکار و اعمال ما تأثیر بگذارد به گونه‌ای که ما اغلب از آن آگاه نیستیم، صرف نظر از شرایط اقتصادی‌مان. اگرچه ثروت قطعاً ذهنی است، اکثر تحقیقات فعلی ثروت را بر اساس مقیاس‌های درآمد، وضعیت شغلی یا شرایط اجتماعی-اقتصادی، مانند میزان تحصیلات و ثروت بین نسلی، اندازه‌گیری می‌کنند.

    مزیت های سرمایه گذاری:

    یک سرمایه گذاری مناسب می تواند به شما کمک کند تا به رویاهای مالی بلندمدت خود برسید. به عنوان مثال، برای دوران بازنشستگی خود، وام مسکن خود را زودتر بازپرداخت کنید، یا هزینه های دانشگاه را برای فرزندان خود بپردازید.

    در حالی که حساب های پس انداز دسترسی آسان و امنیت سرمایه تضمین شده را ارائه می دهند، بازده می تواند اندک باشد. سرمایه‌گذاری در بیمه عمر و سرمایه گذاری می‌تواند بازده قوی‌تری را در بلندمدت، اما بدون ریسک برای شما و فرزندان شما فراهم کند.

    در سطح عملی، پس انداز شامل کنار گذاشتن پول امروز برای استفاده در آینده است. این همان چیزی است که اقتصاددانان به عنوان «مصرف فراموش شده» توصیف می کنند. به عبارت دیگر، به جای اینکه تمام پول خود را خرج کنید، مقداری را برای زمانی دیگر به یک حساب پس انداز می پردازید.

    پس انداز یک نقطه شروع معقول در سرمایه گذاری است زیرا وجوه مورد نیاز برای خرید طیف وسیعی از دارایی های مختلف را فراهم می کند. با این حال، سرمایه گذاری یک قدم فراتر می رود و به شما کمک می کند تا با سه مزیت قابل توجه به اهداف شخصی برسید.

    پتانسیل بازده طولانی مدت سالم

    در حالی که پس انداز به معنای کنار گذاشتن بخشی از پول امروز برای فردا است، سرمایه گذاری به این معناست که پول خود را به کار بگیرید تا به طور بالقوه بازدهی بهتری در طولانی مدت داشته باشید. طبقات مختلف دارایی های سرمایه گذاری – پول نقد، بهره ثابت، دارایی و سهام – معمولاً سطوح متفاوتی از بازده (که نسبت به ریسک سرمایه گذاری است) ایجاد می کنند.

    غلبه بر تورم

    تورم افزایش مداوم هزینه های زندگی در طول زمان است و می تواند بر رفاه مالی ما تأثیر بگذارد. یکی از راه‌های کمک به پیشی گرفتن از تورم و ایجاد بازده «واقعی» مثبت در بلندمدت است.

    درآمد اضافی کسب کنید

    کسب درآمد اضافی با سرمایه گذاری در سرمایه گذاری های با کیفیت مانند بیمه عمر و سرمایه گذاری امکان پذیر است.

    داشتن یک حساب پس انداز کافی نیست

    پس انداز پول در حساب بانکی مهم است، اما این تنها بخشی از داستان است. پس انداز های هوشمند با ایجاد پس انداز اضطراری کافی در یک حساب پس انداز یا از طریق سرمایه گذاری به شیوه های مختلف شروع می کنند.

    چرا سرمایه گذاری مهم است؟

    سرمایه گذاری یک راه موثر برای به کار انداختن پول شما و به طور بالقوه ایجاد ثروت است. سرمایه گذاری هوشمند ممکن است باعث شود که پول شما از تورم پیشی بگیرد و ارزش آن افزایش یابد.

    بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری به شما امکان می دهد، ثروت خود را افزایش دهید. یکی دیگر از مزایای بیمه عمر دائمی این است که پس از چند سال پوشش خود را از دست نمی دهید. یک بیمه نامه مدت زمانی به پایان می رسد که شما به پایان دوره خود برسید، که برای بسیاری از بیمه شدگان در دهه 60 زندگی خود هستند، در حالی که بیمه نامه های دائمی می توانند شما را مادام العمر پوشش دهند.

    آیا بیمه عمر هم نوعی سرمایه گذاری است؟

    یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری بدون ریسک، خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری است. بیمه عمر یکی از بهترین بیمه نامه ها در بین بیمه نامه های موجود است که باعث جمع آوری اندوخته ای مفید و ارزشمند برای شخص در زمان نیاز می باشد.

    بیمه عمر قرادادی است که میان شرکت بیمه و شخص منعقد می شود که در آن بیمه شونده متعهد به پرداخت مبلغی به صورت تعین شده در اقساط بلند مدت می گردد و با بروز وقایعی چون فوت طبیعی، فوت بر اثر حادثه، نقص عضو، پرداخت هزینه های پزشکی حادثه، ابتلا به بیماری های خاص یا از کار افتادن شخص بیمه شده، شرکت بیمه موظف خواهد بود سرمایه بیمه شده را به طور یکجا یا بصورت مستمری به بیمه گذار یا شخص ثالثی که وی تعیین کرده بپردازد.

    بیمه عمر در سال های اخیر یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای تبدیل شده است به صورتی که حتی بعضی اشخاص چندین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد.

    این بیمه نامه به دلیل داشتن پوشش های مختلف بیمه ای و سود بسیار بالایی که بعضی از شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران خود نسبت به سود سالانه بانک ها و حتی سرمایه گذاری در بورس می دهند، بسیار جالب و جذاب شده است. شرکت بیمه ما سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه ما هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است. در سال 1399 شرکت بیمه “ما” سود مشارکت در منافع 41 درصدی به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری خود پرداخت کرد.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

    سود بیمه عمر
    سود بیمه عمر

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است

    همچینن شما به روش های مختلف ( ماهانه، 3 ماهه، 6 ماهه، یکساله و یکجا ) می توانید حق بیمه خود را پرداخت کنید

    روش هایی که به سوددهی بیشتر بیمه عمر و سرمایه گذاری کمک میکنند

    بیمه عمر به دلیل سوددهی که دارد نزد عموم مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است و هر روز تعداد بیشتری از مردم ایران برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری مشتاق میشوند. بیشتر مردم در زمان خرید بیمه عمر از شرکت های بیمه ای ابتدا سود آن را مورد بررسی قرار مدهند و سپس درباره شرکت بیمه ای که میخواهند از آن بیمه دریافت کنند

    تصمیم نهایی را میگیرند. به این دلیل که هر چه سود بیمه عمر بیشتر باشد، ارزش اندوخته بیمه بیشتر بوده و در نهایت سرمایه گذاری مناسب تری انجام خواهد شد. برای مثال شرکت بیمه ما که در سال 1399 به مقدار 41 درصد سود مشارکت در منافع داشته و به همین دلیل سیل بیمه گذاران برای بیمه عمر و سرمایه گذاری آن جاری شده است.

    این بخش از بیمه عمر و سرمایه گذاری از اصلی ترین بخش ها است و به همین دلیل ما این مطلب را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید سود بیمه عمر خود را افزایش دهید و در آخر سرمایه بالایی نصیب شما شود، پس با ما همراه باشید.

    به طور کلی در بیمه عمر و سرمایه گذاری دو نوع سود وجود دارد که به دو دسته سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تقسیم میشود.

    سود تضمنی بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    سود تضمینی سودی است که هر ساله توسط بیمه مرکزی اعلام می ‌‌شود و همه شرکت‌های بیمه باید آن را به بیمه گذاران بیمه عمر خود ارائه دهند و به حساب بیمه ای آنها این مبلغ را واریز کنند. در واقع این سود حداقل سودی است که به بیمه عمر شما تعلق می ‌‌گیرد و می‌‌توانید از بابت دریافت آن مطمئن باشید. بر اساس آخرین اعلام بیمه مرکزی، سود تضمینی بیمه عمر در دو سال اول قرارداد 16 درصد، در دو سال دوم 13 درصد و در سال‌های بعد 10 درصد است.

    سود مشارکت در منافع بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    شرکت‌های بیمه بر اساس حق بیمه‌ ای که از بیمه ‌های عمر دریافت می‌‌کنند، در فعالیت‌های اقتصادی مختلف سرمایه گذاری میکنند. سودی که از این سرمایه گذاری‌ها به دست می‌‌آید، بین شرکت بیمه و بیمه گذار مشترک است. در واقع 85 درصد از سود حاصل از این سرمایه گذاری به بیمه گذاران تعلق می‌‌گیرد. به این سود سود مشارکت در منافع گفته می‌‌شود.

    بهتر است بدانید که سود مشارکت در منافع برای سال‌های آینده قابل پیش بینی نیست، اما می ‌‌توان روند سوددهی آن در سال‌های گذشته را بررسی کرد و شرکت بیمه ‌ای را انتخاب نمود که بیشترین سود را به بیمه گذاران خود پرداخت کرده است. مانند شرکت بیمه ما که در سال گذشته رکورد شرکت هایب یمه ای در سوددهی را شکاند و 41 درصد سود به حساب بیمه گذاران خود واریز کرد. هر ساله شرکت‌های بیمه مجموع سود مشارکت در منافع و سود تضمینی را تحت عنوان سود قطعی اعلام و به بیمه گذاران خود پرداخت می ‌‌کنند.

    چندین راه برای اینکه بتوانید سود بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را افزایش دهید وجود دارد که آنها را برای شما شرح میدهیم:

    • برای اینکه سود بیمه عمر و سرمایه گذرای خود را بیشتر کنید میتوانید در ابتدای قرارداد و یا در هر سال مبلغ مابقی را به اندوخته خود اضافه کنید البته نه به عنوان حق بیمه و تنها به عنوان اندوخته. این اندوخته اولیه به عنوان یک امر اختیاری برای بیمه گذاران است. هرچه این سرمایه بیشتر باشد سود شماهم بالا تر میرود.

     

    • دومین راه پرداخت حق بیمه بیشتر است. به صورتی که در شرکت بیمه ما شما از 2 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان سالانه به عنوان حق بیمه میتوانید پرداخت کنید. هرچه مبلغ حق بیمه بیشتر باشد سود بیشتری نسبت به مورد قبل به شما تعلق میگیرد و سرمایه شما خیلی بیشتر میشود.

     

    • بیمه عمر و سرمایه گذاری از 5 سال تا 30 سال است و هرچه مدت این قرارداد بیمه ای بیشتر باشد مبلغ پایانی و دریافتی شما بیشتر میشود زیرا از سال دهم به بعد تازه سوددهی اصلی بیمه عمر و سرمایه گذاری شما شروع میشود. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را 30 ساله ببندید و در هر سالی که خواستید ان را بازخرید کنید.
    سود بیمه عمر
    سود بیمه عمر

    انتخاب بیمه عمر و سرمایه گذاری کار آسانی است و تنها کافی است بهترین شرکت بیمه ای که تعداد زیادی از سلبریتی ها و شرکت های بزرگ آن را تایید کرده اند را انتخاب کنید و نیز به توانگری مالی و سوددهی آن در سال های قبل توجه زیادی داشته باشید.

    شرکت بیمه ما یکی از بیمه های خصوصی است که بزرگترین پشتوانه آن بانک ملت است و با وجود اینکه مدت کمی و حدود 10 سال از تاسیس آن گذشته است توانسته شرکت های بیمه ای با سابقه بیشتر را کنار بزند و تعداد زیادی بیمه گذار را به خود جذب کند و حتی چندین سال پشت سر هم بالاترین میزان سوددهی را داشته باشد و رتبه توانگری مالی یک را دریافت کند.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است. سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    برای دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما و دریافت مشاوره برای خرید بیمه عمر با بهترین قیمت تنها کافی است با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید. حتی بعد از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید برای خرید بیمه درمان تکمیلی از شرکت بیمه ما بدون نیاز به هیچ بیمه پایه و کارکردن در شرکت خاصی اقدام کنید تا پوشش های درمانی برای شما کامل شود.

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : https://bimema.ir/life-insurance  در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” https://bimema.ir  مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    شما همین اکنون می توانید بدون تلف کردن وقت و بدون در نظر گرفتن روزهای هتفه در هر کجای کشور که زندگی می کنید بیمه عمر را خریداری کنید فقط کافیت به وبسایت شرکت بیمه ما مراجعه کنید و بیمه عمر را انتخاب کنید

    و یا هم اگر سوالی در مورد هر یک از بیمه نامه های شرکت بیمه ما دارید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا با مشاورین و متخصصان با تجربه شرکت بیمه ما صحبت کنید و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید. همچنین باید گفت که: شرکت بیمه “ما” با پرداخت خسارت های میلیاردی در سال های اخیر رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را از بابت خرید بیمه نامه های دیگر چون آتش سوزی و مسئولیت و غیره مشتاق تر کرده است.

     

    مطالب گذشته سایت

     

    سود بیمه عمر چقدر است؟

    روش هایی که به سوددهی بیشتر بیمه عمر و سرمایه گذاری کمک میکنند

    بیمه عمر به دلیل سوددهی که دارد نزد عموم مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است و هر روز تعداد بیشتری از مردم ایران برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری مشتاق میشوند. بیشتر مردم در زمان خرید بیمه عمر از شرکت های بیمه ای ابتدا سود آن را مورد بررسی قرار مدهند و سپس درباره شرکت بیمه ای که میخواهند از آن بیمه دریافت کنند

    تصمیم نهایی را میگیرند. به این دلیل که هر چه سود بیمه عمر بیشتر باشد، ارزش اندوخته بیمه بیشتر بوده و در نهایت سرمایه گذاری مناسب تری انجام خواهد شد. برای مثال شرکت بیمه ما که در سال 1399 به مقدار 41 درصد سود مشارکت در منافع داشته و به همین دلیل سیل بیمه گذاران برای بیمه عمر و سرمایه گذاری آن جاری شده است.

    این بخش از بیمه عمر و سرمایه گذاری از اصلی ترین بخش ها است و به همین دلیل ما این مطلب را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید سود بیمه عمر خود را افزایش دهید و در آخر سرمایه بالایی نصیب شما شود، پس با ما همراه باشید.

    سود بیمه عمر
    سود بیمه عمر| محاسبه سود بیمه عمر| سود بیمه عمر و سرمایه گذاری| محاسبه سودهای بیمه عمر|

    به طور کلی در بیمه عمر و سرمایه گذاری دو نوع سود وجود دارد که به دو دسته سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تقسیم میشود.

    1. سود تضمنی بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    سود تضمینی سودی است که هر ساله توسط بیمه مرکزی اعلام می ‌‌شود و همه شرکت‌های بیمه باید آن را به بیمه گذاران بیمه عمر خود ارائه دهند و به حساب بیمه ای آنها این مبلغ را واریز کنند. در واقع این سود حداقل سودی است که به بیمه عمر شما تعلق می ‌‌گیرد و می‌‌توانید از بابت دریافت آن مطمئن باشید. بر اساس آخرین اعلام بیمه مرکزی، سود تضمینی بیمه عمر در دو سال اول قرارداد 16 درصد، در دو سال دوم 13 درصد و در سال‌های بعد 10 درصد است.

    1. سود مشارکت در منافع بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    شرکت‌های بیمه بر اساس حق بیمه‌ ای که از بیمه ‌های عمر دریافت می‌‌کنند، در فعالیت‌های اقتصادی مختلف سرمایه گذاری میکنند. سودی که از این سرمایه گذاری‌ها به دست می‌‌آید، بین شرکت بیمه و بیمه گذار مشترک است. در واقع 85 درصد از سود حاصل از این سرمایه گذاری به بیمه گذاران تعلق می‌‌گیرد. به این سود سود مشارکت در منافع گفته می‌‌شود.

    بهتر است بدانید که سود مشارکت در منافع برای سال‌های آینده قابل پیش بینی نیست، اما می ‌‌توان روند سوددهی آن در سال‌های گذشته را بررسی کرد و شرکت بیمه ‌ای را انتخاب نمود که بیشترین سود را به بیمه گذاران خود پرداخت کرده است.

    مانند شرکت بیمه ما که در سال گذشته رکورد شرکت هایب یمه ای در سوددهی را شکاند و 41 درصد سود به حساب بیمه گذاران خود واریز کرد. هر ساله شرکت‌های بیمه مجموع سود مشارکت در منافع و سود تضمینی را تحت عنوان سود قطعی اعلام و به بیمه گذاران خود پرداخت می ‌‌کنند.

    چندین راه برای اینکه بتوانید سود بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را افزایش دهید وجود دارد که آنها را برای شما شرح میدهیم:

    1. برای اینکه سود بیمه عمر و سرمایه گذرای خود را بیشتر کنید میتوانید در ابتدای قرارداد و یا در هر سال مبلغ ماپقی را به اندوخته خود اضافه کنید البته نه به عنوان حق بیمه و تنها به عنوان اندوخته. این اندوخته اولیه به عنوان یک امر اختیاری برای بیمه گذاران است. هرچه این سرمایه بیشتر باشد سود شماهم بالا تر میرود.

     

    1. دومین راه پرداخت حق بیمه بیشتر است. به صورتی که در شرکت بیمه ما شما از 2 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان سالانه به عنوان حق بیمه میتوانید پرداخت کنید. هرچه مبلغ حق بیمه بیشتر باشد سود بیشتری نسبت به مورد قبل به شما تعلق میگیرد و سرمایه شما خیلی بیشتر میشود.

     

    • بیمه عمر و سرمایه گذاری از 5 سال تا 30 سال است و هرچه مدت این قرارداد بیمه ای بیشتر باشد مبلغ پایانی و دریافتی شما بیشتر میشود زیرا از سال دهم به بعد تازه سوددهی اصلی بیمه عمر و سرمایه گذاری شما شروع میشود. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را 30 ساله ببندید و در هر سالی که خواستید ان را بازخرید کنید.

    انتخاب بیمه عمر و سرمایه گذاری کار آسانی است و تنها کافی است بهترین شرکت بیمه ای که تعداد زیادی از سلبریتی ها و شرکت های بزرگ آن را تایید کرده اند را انتخاب کنید و نیز به توانگری مالی و سوددهی آن در سال های قبل توجه زیادی داشته باشید.

    شرکت بیمه ما یکی از بیمه های خصوصی است که بزرگترین پشتوانه آن بانک ملت است و با وجود اینکه مدت کمی و حدود 10 سال از تاسیس آن گذشته است توانسته شرکت های بیمه ای با سابقه بیشتر را کنار بزند و تعداد زیادی بیمه گذار را به خود جذب کند و حتی چندین سال پشت سر هم بالاترین میزان سوددهی را داشته باشد و رتبه توانگری مالی یک را دریافت کند.

    برای دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما و دریافت مشاوره برای خرید بیمه عمر با بهترین قیمت تنها کافی است با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید. حتی بعد از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید برای خرید بیمه درمان تکمیلی از شرکت بیمه ما بدون نیاز به هیچ بیمه پایه و کارکردن در شرکت خاصی اقدام کنید تا پوشش های درمانی برای شما کامل شود.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x