بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

سرقت در بیمه بدنه شامل چه چیزهایی میشود؟

سرقت در بیمه بدنه
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • سرقت در بیمه بدنه

    بیمه برای لوازم یدکی خودرو مورد علاقه سارقان

    ماشین ها لوازم زیادی دارند که که با توجه به بالا رفتن قیمت ماشین ارزش آنها هم زیاد شده است، به همین دلیل بیشتر  از قبل مورد علاقه سارقان قطعات خودرو قرار گرفته اند. اکثر خانه های آپارتمانی بزرگ در شهر هایی مانند تهران پارکینگ ندارند و دارندگان وسایل نقلیه مجبور هستند که این وسایل نقلیه خود را در خیابان هایی که امنیت ندارند قرار دهند!

    با این کار سارقان به راحتی به این وسایل دسترسی پیدا میکنند و میتوانند وسایل گران قیمت ماشین مانند کیف و لوازم یدکی را خیلی راحت به سرقت ببرند. لوازم یدکی مسروقه به آن دسته از قطعات خودرو گفته می ‌شود که دسترسی راحت ‌تری برای سارقان دارند و آن‌ها آسان‌ تر می‌توانند این قطعات  را به فروش برسانند، برخی از این قطعات شامل: موتور، باتری، لاستیک و… است.

    مشکل سرقت خودرو یک مشکل جدی است و مهم نیست شما کجای جهان و در کدام کشور هستید. همیشه سارقانی وجود دارند که علاقه به دزدیدن وسایل ماشین دارند. حتی مهم نیست که سوار یک پراید معمولی هستید و یا سوار یک ماشین درجه یک؛ هر وسیله نقلیه موتوری یک هدف وسوسه انگیز برای سارقان خودرو ها است.

    به خاطر داشته باشید که هیچوقت نمیتوانید سرقت وسایل ماشین را به طور کامل حذف کنید حتی اگر در پارکینگ های مخصوص باشد. اما باز هم اقداماتی وجود دارد که برای کاهش سرقت لوازم یدکی خودرو میتوانید انجام دهید. این اقدامات شامل موارد زیر میشود:

    • در صورت امکان در مناطق امن و دارای نور مناسب پارک کنید: اگر به پارکینگ‌های عمومی دسترسی دارید، از آن‌ها استفاده کنید. اگر مجبور شدید در خیابان پارک کنید، سعی کنید منطقه ای با نور زیاد و دید زیاد انتخاب کنید. سارقان از نور بدشان می ‌آید زیرا نمی ‌خواهند دیده شوند.
    • همیشه ماشین خود را قفل کنید: کار را برای سارقان آسان نکنید. گاهی اوقات، سارقان قصد ندارند به زور وارد اتومبیل شوند.
    • وسایل گران ‌بها را در اتومبیل خود رها نکنید: هنگامی که وسیله نقلیه خود را ترک می کنید، اشیای قیمتی را بردارید یا حداقل آنها را از نظر عموم و به خصوص سارقان پنهان کنید.

    اما بهترین راه برای اینکه هم نگران سرقت وسایل خودرو خود نباشید وهم خیالتان راحت باشد  که در صورت به سرقت رقتن وسایل خودرو میتوانید باز همان وسایل را جایگزین کنید بیمه بدنه است. این بیمه برای خودرو ها به صورت رسمی اجباری نشده است ولی به دلیل اینکه قیمت خودرو و قطعات جانبی آن افزایش یافته است بهتر است حتما ماشین ها خود رو از همان ابتدا که خریداری میکنید بیمه بدنه کنید تا هم زمان تصادفات و هم زمان سرقت نگران صدمه دیدن و دزدیده شدن قطعات ماشین نباشید و برای تعمیر آن دچار استرس نشوید.

    سرقت در بیمه بدنه
    سرقت در بیمه بدنه| پوشش سرقت قطعات در بیمه بدنه|بیمه بدنه| ضرورت داشتن بیمه بدنه|
    • مبدل کاتالیزوری:

    بخشی از سیستم اگزوز که در زیر وسیله نقلیه شما قرار دارد، مبدل کاتالیزوری است. این دستگاه تنظیم کننده گاز، هدف بسیاری از سارقان است. زیرا این مبدل از فلزات ارزشمندی از جمله پلاتین، پالادیوم، رادیوم و مس ساخته شده است. اگر سارقی بتواند زیر ماشین شما بچرخد و به مبدل کاتالیزوری برسد، آن را می‌ بیند و اقدام به سرقت آن می‌ کند.

    • رینگ و لاستیک:

    یکی از محبوب ‌ترین لوازم جانبی خودرو برای سرقت، رینگ و لاستیک است. این امر به ویژه در مورد رینگ های ورزشی که قیمت بالاتری دارند صادق است که از نظر دلار و سنت ارزش بسیار بیشتری دارند. حتی اگر سارقان نتوانند آن‌ها را مستقیم بفروشند، همیشه می‌توانند آنها را از بین برده  و از این طریق به راحتی کسب درآمد کنند. علاوه بر این، فروش رینگ و لاستیک خودروبسیار آسان تر از فروش دیگر قطعات است. سارقان می‌توانند آن‌ها را به فروشنده منتقل کنند یا خودشان به صورت آنلاین به سرتاسر کشور ارسال نمایند.

    • باتری ماشین:

    یکی دیگر از لوازم یدکی خودرو که در بین سارقان لوازم یدکی خودرو محبوب است، باتری خودرو است. دلیل این امر بسیار ساده است: سارقان می‌توانند این قطعه را به سرعت بفروشند و به درآمد خوبی هم برسند.

    • چراغ های جلو اتومبیل:

    وقتی سارقان قصد سرقت دارند، از هیچ قسمتی از ماشین شما دریغ نمی‌کنند. حتی چراغ‌های جلو اتومبیل شما با کمی تعویض قابل فروش است و قیمت مناسبی هم دارند.

    • درهای عقب مسروقه:

    ممکن است غیر ممکن به نظر برسد، اما یک جستجوی سریع نتایج بسیار زیادی را برای سرقت‌های درب عقب در سراسر کشور نشان می ‌دهد. البته با وجود قفل درب عقب خودرو که کاملا مناسب باشد از به سرقت رفتن این قسمت از خودرو جلوگیر یکنید.

    • سیستم‌های ضبط و باند خودرو:

    اگر عاشق موسیقی هستید و روی یک سیستم خوب سرمایه گذاری کرده‌اید، ممکن است سارقان وسیله نقلیه شما را برای سرقت هدف قرار دهند و به راحتی آن را بدزدند و با قیمت های بالا رد بازار آن را بفروشندو همچنین فروختن این قطعه با توجه به قیمت بالایی که دارد بسیار راحت است.

    قیمت های بیمه بدنه کمی بالا است و به همین دلیل دارندگان خودرو ها برایشان سخت است که این بیمه را تهیه کنند اما در شرکت بیمه ما که تمام هدفش رفاه حال بیمه گذاران است با تخفیف های مناسب و نرخ های مناسب این امکان برای تمامی افراد مهیا شده تا بتوانند به راحتی برای خودرو خود با قیمت های پایین و مبلغ خسارت بالا از بیمه بدنه استفاده کنند.

    برای اینکه از نرخ ها و پوشش های بیمه بدنه ما اطلاع پیدا کنید توصیه میشود که با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x