بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین بیمه تکمیلی چشم

بیمه تکمیلی چشم
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین بیمه تکمیلی چشم

    پرداخت هزینه عمل چشم توسط بیمه تکمیلی ما

    چشم ها از اصلی ترین عضو بدن همه ما هستند که باعث میشوند دنیا را زیباتر ببینیم و نیز از دیدن چهره افرادی که دوستشان داریم لذت ببریم. به همین دلیل است که باید حواسمان به چشم هایمان باشد و قبل از دیر شدن مشکلات آنها را درمان کنیم.

    امروزه کشور ما ایران در زمینه انواع عمل های چشم مانند عمل لیزر، لیزیک، لازیک، آب مروارید و…پیشرفت های بسیاری کرده و همین موضوع باعث شده است تا عده زیادی از افراد با انجام این عمل های جراحی دیگر نیازی به استفاده از عینک های شماره بالا یا چندین عینک برای مطالعه، رانندگی، تماشای تلویزیون و… نداشته باشند و زندگی برای آنها راحت تر شود.

    اما هزینه این عمل ها نسبتا زیاد است و بسیاری از افراد بدون کمک بیمه قادر به پرداخت هزینه عمل چشم نیستند. اگر میخواهید با عمل کوچک از مشکلات چشمی خلاص شوید و نیز هزینه زیادی هم پرداخت نکنید تنها لازم است که بیمه تکمیلی از بیمه ما خریداری کنید تا با توجه به پوشش رفع عیوب انکساری چشم، دنیا و عزیزان خود را زیباتر ببینید

    جراحی‌های لیزری برای اصلاح عیوب انکساری چشم در افراد نزدیک بین، دوربین و آستیگمات استفاده می‌شود و از نظر پزشکان هر دو این عمل ها یک کار را انجام میدهند و به اندازه کافی برای درمان این مشکل موثر هستند. هر دو این جراحی‌ها از لیزر برای برداشتن لایه‌هایی از روی قرنیه و شکل دادن به آن استفاده می‌شود. هزینه عمل لیزیک و لازیک تقریبا مبلغ بالایی داشته و این مبلغ برای بسیاری از افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند و برای آنها ضروی است بسیار سنگین می باشد.

    این عمل در برخی از شرکت های بیمه ای جزو عمل های زیبایی محسوب میشود و در دسته پوشش های تکمیلی، بیمه تکمیلی آنها قرار نمیگرد و در صورت مراجعه به بیمارستان و درمانگاه و انجام این عمل، خسارتی را به شما پرداخت نمیکنند. اما بعضی از شرکت های بیمه ای مانند بیمه ما این عمل ها را اگر به تشخیص پزشک باشد و عمل ضروری به حساب آید مورد پوشش قرار میدهد. در این شرکت هزینه پرداختی بابت عمل های لیزیک چشم بین 1 میلیون تا 3 میلیون تومان است که بستگی به طرح انتخابی شما از این بیمه دارد.

    به طور کلی هزینه های مربوط به کلیه عمل های چشم ازجمله عمل لیزیک چشم، عمل لازیک چشم، PRK و… که برای رفع هریک از مشکلات دوربینی، نزدیک بینی و یا آستیگمات چشم ها انجام می شود در پوشش رفع عیوب انکساری چشم ها در یبیمه درمان تکمیل بیمه ما قابل جبران است.

    بیمه تکمیلی چشم
    بیمه تکمیلی چشم| بیمه درمان تکمیلی| بهترین بیمه تکمیلی چشم| بیمه تکمیلی برای چشم|

    برای خرید بیمه تکمیلی بیمه ما تنها کافی است بیمه عمر و سرمایه گذرای از این شرکت با مبلغ حداقل سالانه 2 میلیون تومان خریداری کنید و بیمه تکمیلی را برای خود و خانواده خود خریداری کنید. این نکته درباره بیمه تکمیلی بیمه ما مهم است که خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری تنها برای یک نفر از اعضای خانواده و سپس خرید بیمه تکمیلی مورد نظر شما کافی است و نیازی نیست تمامی اعضای خانواده بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را داشته باشند.

    همچنین بیمه تکمیلی بیمه ما دارای سقف های بالایی برای هر کدام از پوشش ها به خصوص بیماری های پاراکلینیکی است و در برابر این سقف بالا هزینه بسیار کمی نسبت به دیگر بیمه های خصوصی از بیمه گذاران دریافت میکند، تا به آنها در این شرایط سخت اقتصادی فشاری وارد نشود و بیمه گذاران بیشتر هزینه را برای بیمه عمر و سرمایه گذاری در نظر بگیرند تا آینده آنها تامین شود.

    قرارداد بیمه تکمیلی بیمه ما به صورت سالیانه است و شما باید هر سال مبلغ مشخصی را که به انتخاب خودتان است تعیین کنید و حتی میتوانید طرح های بالاتر این شرکت را رد سال بعد انتخاب کنید تا از مبلغ پوشش های بالایی را داشته باشید و خیالتان از بابت تمامی مشکلات و هزینه های درمانی راحت باشد. اما همانطرو که گفته شد برای اینکه بتوانید هزینه درمان این پوشش یعنی رفع عیوب انکساری چشم را دریافت کنید حتما باید پزشک آن را لازم دیده باشد و مدارک آن موجود باشد.

    برای خرید بیمه تکمیلی و بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما تنها کافی است با شماره های موجود درسایت www.bimema.ir تماس حاصل فرمایید و فرم های مربوط به این بیمه ها را پر کنید و بعد از گفتن اطلاعات دقیق سلامتی و ثبت این اطلاعات در سامانه مخصوص بیمه ما، با پرداخت هزینه بیمه مذکور تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و سرمایه گذاری قرار خواهید گرفت.

    برای اینکه به طور دقیق از شرایط پوشش رفع عیوب انکساری چشم در بیمه تکمیلی بیمه ما اطلاع پیدا کنید میتوانید دیگر مقالات موجود در سایت و نیز قسمت بیمه تکمیلی که در این سایت قرار دارد را مطالعه کنید و حتی از مشاروان بیمه ای، بیمه ما میتوانید سوال بپرسید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    1 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x